Vitaz Vzw
Reorganisatie van spoed SM
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: VITAZ vzw
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Reorganisatie van spoed SM
Beschrijving: De bestaande oude wachtzaal en oude balie worden omgevormd tot 3 extra spoedboxen, specifiek in te richten voor kinderen. De omliggende lokalen worden omgevormd tot sanitair, circulatie en kleinere wachtzalen.
Identificatiecode van de procedure: 1dbe3aef-1c13-4903-9baf-d93a4d7d0442
Interne identificatiecode: PPP0OF-457/5132/2025AKDDS1171
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45262700 Verbouwingswerkzaamheden
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Reorganisatie van spoed SM
Beschrijving: De bestaande oude wachtzaal en oude balie worden omgevormd tot 3 extra spoedboxen, specifiek in te richten voor kinderen. De omliggende lokalen worden omgevormd tot sanitair, circulatie en kleinere wachtzalen.
Interne identificatiecode: 2025AKDDS1171_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45262700 Verbouwingswerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Moerlandstraat 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Sint-Niklaas (BE236)
Aanvullende informatie: Campus Sint-Niklaas - ingang Moerlandstraat
5.1.3 Geraamde duur
Einddatum van de duur: 15/10/2025
Andere looptijd: Onbekend
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een lijst van werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.Minimumeisen: Twee werken van vergelijkbare omvang. De inschrijver voegt hierbij ook de contactgegevens van de opdrachtgever toe, zodat de aanbesteder, als staving, contact kan opnemen.
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: 1. De jaarlijkse omzet over de laatste drie beschikbare boekjaren bedraagt 500.000€ 2. Geen negatief eigen vermogen
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * Volgende documenten moeten aan de offerte toegevoegd worden: - een recent (maximaal 3 maand oud te tellen vanaf de datum van opening van de offertes) uittreksel uit het strafregister;
Criterium: Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D (Bouwwerken), Klasse 2 Indien een onderaannemer wordt ingezet, dient deze vanzelfsprekend over die erkenning en klasse te beschikken zoals zijn onderdeel vertegenwoordigt.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact) Gunningscriterium numerieke waarde: 70
Criterium: Beschrijving: Uitvoeringstermijn en plan van aanpak
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact) Gunningscriterium numerieke waarde: 30
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 05/05/2025 09:30 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Dendermonde -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: VITAZ vzw -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: VITAZ vzw -
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: VITAZ vzw
Registratienummer: 0881.291.322
Postadres: Moerlandstraat 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Sint-Niklaas (BE236)
Contactpunt: Dirk Sevenois
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Dendermonde
Registratienummer: BE 0308357753
Postadres: Noordlaan 31/1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Dendermonde (BE232)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0003
Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie: Aanbieder van aanbestedingsdiensten
Informatie over een aankondiging Identificatiecode/versie van de aankondiging: c6d7d255-e3ec-4f0e-aa95-c73c86b2c09c - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 01/04/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 01/04/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands