Go! Scholengroep Huis 11

Renovatie hellend dak



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België: Installatie- en aanverwante werkzaamheden voor dakconstructies en -bedekking
Renovatie hellend dak

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: GO! SCHOLENGROEP HUIS 11
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Onderwijs

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Renovatie hellend dak
Beschrijving: In een 1ste fase wensen wij het dak van GO! bs Pee&Nel te Leuven te vernieuwen. In een 2de fase en als de uitvoering van deze werken positief worden bevonden kan er binnen de termijn van deze aanbesteding en binnen het vooropgestelde max.bestelbedrag een gelijkaardige opdrachten binnen de school en binnen de gebouwen van GO! scholengroep huis 11! uitgevoerd worden. Dit is zonder aankoopverplichting , zonder exclusiviteit en binnen de periode van 4 jaar na de gunning van deze aanbesteding. In deze fase 2 zal er door de aanbestedende overheid een offerte opgevraagd worden en na intern nazicht gegund worden via een bestelbon. Plaats van uitvoering: Fase 1: GO! basisschool Pee&Nel, J.B. Van Monsstraat 6/8 , 3000 Leuven. Fase 2: GO! alle scholen en centra van GO! scholengroep Huis 11 ( deze kan u raadplegen : www.huis11.be)
Identificatiecode van de procedure: f3553938-89fc-40d3-bd5b-c6b1b76c93e6
Interne identificatiecode: PPP0PX-300/5056/2025/Huis11/300
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45261000 Installatie- en aanverwante werkzaamheden voor dakconstructies en -bedekking

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Renovatie hellend dak
Beschrijving: In een 1ste fase wensen wij het dak van GO! bs Pee&Nel te Leuven te vernieuwen. In een 2de fase en als de uitvoering van deze werken positief worden bevonden kan er binnen de termijn van deze aanbesteding en binnen het vooropgestelde max.bestelbedrag een gelijkaardige opdrachten binnen de school en binnen de gebouwen van GO! scholengroep huis 11! uitgevoerd worden. Dit is zonder aankoopverplichting , zonder exclusiviteit en binnen de periode van 4 jaar na de gunning van deze aanbesteding. In deze fase 2 zal er door de aanbestedende overheid een offerte opgevraagd worden en na intern nazicht gegund worden via een bestelbon. Plaats van uitvoering: Fase 1: GO! basisschool Pee&Nel, J.B. Van Monsstraat 6/8 , 3000 Leuven. Fase 2: GO! alle scholen en centra van GO! scholengroep Huis 11 ( deze kan u raadplegen : www.huis11.be)
Interne identificatiecode: 2025/Huis11/300 1_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45261000 Installatie- en aanverwante werkzaamheden voor dakconstructies en -bedekking

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: JB Van Monsstraat 6/8
Stad: Leuven
Postcode: 3000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Aanvullende informatie: GO! basisschool Pee& Nel

5.1.3 Geraamde duur

Looptijd: 50 Dag

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: -Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De referentielijst moet tevens contactgegevens van de klanten bevatten zodat de aanbestedende overheid op eigen initiatief de klant kan contacteren. Minimumeisen: Minimumeisen: -Een lijst van de voornaamste diensten die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag en de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren. De referentielijst moet tevens contactgegevens van de klanten bevatten zodat de aanbestedende overheid op eigen initiatief de klant kan contacteren.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De aannemer dient aan te tonen hij in de afgelopen 7 jaar (datum voorlopige oplevering): min.2 openbare projecten heeft gerealiseerd, , met een totale bouwkost van minimum 300 000 EUR (excl. btw). De referenties mogen maximaal 7 jaar voorlopig opgeleverd zijn en moeten vergezeld zijn van een attest ‘goede uitvoering’. De referentielijst moet tevens contactgegevens van de klanten bevatten zodat de aanbestedende overheid op eigen initiatief de klant kan contacteren. Minimumeisen: De aannemer dient aan te tonen hij in de afgelopen 7 jaar (datum voorlopige oplevering): min.2 openbare projecten heeft gerealiseerd, , met een totale bouwkost van minimum 300 000 EUR (excl. btw). De referenties mogen maximaal 7 jaar voorlopig opgeleverd zijn en moeten vergezeld zijn van een attest ‘goede uitvoering’. De referentielijst moet tevens contactgegevens van de klanten bevatten zodat de aanbestedende overheid op eigen initiatief de klant kan contacteren.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van e opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. Minimumeisen: Minimumeisen: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat of de inschrijver met zijn activiteit is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn. De omzet moet minimaal € 660 000 zijn.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: D12 (Bedekkingen die niet in metaal of asfalt zijn), Klasse 3
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Categorie van het gunningscriterium drempel: Gewicht (punten, exact)
Gunningscriterium numerieke waarde: 100
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/300/PX/2025

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 12/05/2025 10:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Griffie Raad van State -
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: GO! SCHOLENGROEP HUIS 11 -
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: GO! SCHOLENGROEP HUIS 11 -

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: GO! SCHOLENGROEP HUIS 11
Registratienummer: 267378817
Postadres: Rerum Novarumlaan 1
Stad: Kessel-Lo
Postcode: 3010
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Leuven (BE242)
Land: België
Contactpunt: Gunther Degroote
Telefoon: +32 16319920
Internetadres: http://www.huis11.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Griffie Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

8.1 ORG-0003

Officiële naam: 3P - Aanbieder van diensten / Prestataire de services
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen / Anvers
Postcode: 2000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: adad79cf-e892-4c90-8e73-c5ec89ee70b4 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 01/04/2025 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 01/04/2025 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

Vergelijkbare advertenties van BDA