Universitair Ziekenhuis Gent

Liftinstallaties voor ondergrondse parking, radiotherapiegebouw, hoofdgebouw en logistiek gebouw



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België: Installeren van liften
Liftinstallaties voor ondergrondse parking, radiotherapiegebouw, hoofdgebouw en logistiek gebouw

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Gent
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Liftinstallaties voor ondergrondse parking, radiotherapiegebouw, hoofdgebouw en logistiek gebouw
Beschrijving: zie bijlage 1: Samenvatting
Identificatiecode van de procedure: 8f3801fd-952d-4063-a133-f84a9de1992c
Interne identificatiecode: PPP0UJ-4040/4297/OP/GMO/SSI/D34240242
Type procedure: Openbaar
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45313100 Installeren van liften

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Liftinstallaties voor ondergrondse parking, radiotherapiegebouw, hoofdgebouw en logistiek gebouw
Beschrijving: zie bijlage 1: Samenvatting
Interne identificatiecode: OP/GMO/SSI/D34240242_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45215140 Bouwen van ziekenhuisfaciliteiten
Aanvullende classificatie (cpv): 45215140 Bouwen van ziekenhuisfaciliteiten
Aanvullende classificatie (cpv): 45313100 Installeren van liften

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Aanvullende informatie: CAMPUS UZ GENT

5.1.3 Geraamde duur

Looptijd: 1 487 Dag

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Verklaring betreffende de totale omzet van de inschrijver over de laatste 3 beschikbare boekjaren Beschrijving: de inschrijver toont de totale jaaromzet aan die de inschrijver in de laatste drie beschikbare boekjaren heeft behaald. Indien de inschrijver indient in de vorm van een samenwerkingsverband/een combinatie van ondernemers en/of indien beroep wordt gedaan op de draagkracht van derde entiteiten, dient minstens de som van de jaaromzetten van alle juridisch afzonderlijke entiteiten van het samenwerkingsverband/combinatie van ondernemers en/of de derde entiteiten te voldoen aan dit criterium. In het geval beroep wordt gedaan op de draagkracht van derde entiteiten, dient de nodige verbintenis in de zin van bijlage E te worden voorgelegd. Minimumeisen: Vereist niveau: Het behalen door de inschrijver van een minimale jaarlijkse totale omzet van 8.700.000,00 excl. BTW, voor elk van de laatste drie beschikbare boekjaren. Onder ‘omzet’ wordt begrepen het bedrag vermeld onder code 70 in de jaarrekening van Belgische ondernemingen (volledige schema). Voor jaarrekeningen van buitenlandse ondernemingen wordt onder ‘omzet’ begrepen het bedrag waarop de onderneming recht heeft of verwacht recht te hebben in ruil voor geleverde goederen of verstrekte diensten/werken. Bewijs daartoe blijkt uit volgende documenten: De jaarrekeningen van de inschrijver (cfr. de leden van de combinatie en/of de entiteiten op wie beroep gedaan wordt). De jaarrekeningen dienen bij de offerte te worden gevoegd.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze impliciete verklaring slaat onder meer op inlichtingen en documenten die voor de aanbestedende overheid kosteloos en elektronisch toegankelijk zijn, met name het attest van niet-faillissement, het RSZ-attest en het attest betreffende de fiscale verplichtingen. Deze zullen door de aanbestedende overheid worden opgehaald uit Telemarc na opening van de offertes. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de kandidaat of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen. * De kandidaat/inschrijver dient een recent (max 3 maanden oud tov openingsdatum) uittreksel uit het strafregister uitgereikt door een gerechtelijke overheid of overheidsinstantie van het land van oorsprong of herkomst bij zijn offerte te voegen. Uittreksel staat op naam van de inschrijver zoals vermeld op het inschrijvingsformulier (zijnde een natuurlijke persoon of een vennootschap met rechtspersoonlijkheid). * De inschrijver van vreemde nationaliteit moet, opdat zijn inschrijving als regelmatig zou worden beschouwd, attesten voorleggen die door de bevoegde overheden zijn uitgereikt, overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is, en waaruit blijkt dat hij: - niet in staat van faillissement verkeert; - voldaan heeft aan zijn fiscale verplichtingen; - en voldaan heeft aan zijn verplichtingen ten aanzien van betalingen van de bijdragen voor sociale zekerheid. Meer info m.b.t. deze documenten: https://ec.europa.eu/tools/ecertis/#/homePage
Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: Beschrijving: Overeenkomstig artikel 3 van de Erkenningswet kan een overheidsopdracht voor werken slechts uitgevoerd worden door ondernemers die op het moment van de sluiting van de opdracht hetzij te dien einde erkend zijn hetzij het bewijs geleverd hebben dat zij de voorwaarden opgelegd door of krachtens de wet vervullen. Vereist niveau: Overeenkomstig de Erkenningswet worden de werken ingedeeld in verschillende klassen volgens het bedrag van de inschrijving en in verschillende categorieën en ondercategorieën volgens hun aard. Het UZ Gent gaat ervan uit dat de aannemer voor onderhavige opdracht moet zijn gerangschikt in categorie N1, klasse 7. Wanneer de offerte uitgaat van een samenwerkingsverband/combinatie van ondernemers, gelden de vereisten inzake de erkenning als aannemer van werken op het niveau van de samenwerkingsverband/combinatie van ondernemers, op de wijze zoals bepaald in artikel 11 van de Erkenningswet. Bewijs: De inschrijver dient bij zijn offerte het certificaat van erkenning of een getuigschrift van evenwaardige erkenning in een lidstaat van de Europese Unie of het bewijs dat hij voldoet aan de voorwaarden voor erkenning zoals omschreven in de Erkenningswet.

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 100
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/4040/UJ/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental)
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 31/01/2025 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Informatie over de openbare opening:
Openingsdatum: 31/01/2025 10:00 +01:00
Plaats: Vergaderzaal Aankoopdienst - Ingang 75 - route 7515 - 1e verdieping (Containercomplex De Pintepark II), Corneel Heymanslaan 10 te 9000 Gent
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad Van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Universitair Ziekenhuis Gent
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Universitair Ziekenhuis Gent

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Universitair Ziekenhuis Gent
Registratienummer: BE0232.987.862
Postadres: Corneel Heymanslaan 10
Stad: Gent
Postcode: 9000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Gent (BE234)
Land: België
Contactpunt: Sophie Sieben
Telefoon: +32 93320080
Internetadres: http://www.uzgent.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Raad Van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapstraat 33
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: c7e58390-f108-4d11-ac5d-60fababaf7ce-01
Voornaamste reden voor de wijziging: Informatie bijgewerkt
Beschrijving: De opdrachtdocumenten zijn aangepast. Volgend document werd toegevoegd aan de cloud: B119160.00_LIFT_TE_ZZZ_SPC_AV ERRATUM (4) De uiterste datum voor indiening offertes is aangepast naar 31/01/2025 om 10.00 u. PROCEDURE - De uiterste datum voor indiening offertes is aangepast naar 31/01/25 (10.00).

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 9cc09cb8-9d10-4f2c-8ef2-c998d14555a7 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 29/11/2024 00:00 +01:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 29/11/2024 00:00 +01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA