Az Delta Vzw
Toestellen 2D/3D dental imaging
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: AZ Delta vzw
Rechtsvorm van de koper: Publiekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Toestellen 2D/3D dental imaging
Beschrijving: AZ Delta wenst beeldvormingstoestellen aan te kopen samen met het Sint Andries ziekenhuis van Tielt voor de dienst MKA.
Identificatiecode van de procedure: 78f45494-e2a0-48b9-8130-4f2af513dba8
Interne identificatiecode: PPP09K-2495/4403/AZD_23_575
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33111500 Gebitsröntgen
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Toestellen 2D/3D dental imaging
Beschrijving: AZ Delta wenst beeldvormingstoestellen aan te kopen samen met het Sint Andries ziekenhuis van Tielt voor de dienst MKA.
Interne identificatiecode: AZD_23_575_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33111500 Gebitsröntgen
Opties: Beschrijving van de opties: Toegestane opties (Zie bestek : technische bepalingen) Vereiste opties (Zie bestek : technische bepalingen)
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Sint-Rembertlaan 21
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Aanvullende informatie: AZ Delta Campus Rembert Torhout
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres: Krommewalstraat 9
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Tielt (BE257)
Aanvullende informatie: Sint Andries ziekenhuis
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Opgave van referenties in ziekenhuizen van het onderwerp van deze opdracht uitgevoerd in de periode van maximaal 3 jaar voor deze publicatie. Minimumeisen: Bijlage C ingevuld meesturen met de offerte. Minimaal 3 referenties.
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De kandidaat voegt bij zijn kandidaatstelling een beschrijving van de werking en de kwaliteit van de lokale service-en supportorganisatie specifiek op Belgisch niveau. Er dienen minstens 2 service techniekers en 1 applicatie specialist operationeel beschikbaar te zijn in België. Die personen beschikken over de nodige kwalificaties voor dergelijke apparatuur. De applicatie ingenieurs dienen de Nederlandse taal machtig te zijn.Minimumeisen: 1. Bewijs dat minstens 2 service techniekers en 1 applicatiespecialist die operationeel zijn in België over de nodige trainingscertificaten beschikken. 2. Dat bij een "system down" een technieker binnen de 24 uur ter plaatse kan zijn. Te bewijzen met de geografische spreiding van de standplaatsen van de genoemde techniekers. 3. Dat de meest courante wisselstukken binnen de 24 uur ter plaatse kunnen zijn. Te bewijzen met een lijst en de geografische spreiding van de voorraad van deze wisselstukken. 4. Drie referenties die de goede werking van de lokale service-en supportorganisatie schriftelijk bevestigen in bijlage D .
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Altman Z-score van het laatste boekjaar. Formule: (0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)Minimumeisen: 1. Berekening wordt weergegeven in de offerte. 2. Score is > 1,23. 3. Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen: Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 50
Criterium: Gewicht (punten, exact): 40
Criterium: Beschrijving: Service en dienst naverkoop
Gewicht (punten, exact): 10
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden van de procedure: Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 28/11/2024
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (5 % op deel van de opdracht; zie bestek)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 22/11/2024 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 180 Dag
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Informatie over de termijnen voor beroep: De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling. Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: AZ Delta vzw
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: AZ Delta vzw
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: AZ Delta vzw
Registratienummer: 0505931808
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Roeselare (BE256)
Contactpunt: Danny Vervaeke
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Registratienummer: 0308.357.753
Postadres: Beheerstraat 41
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Kortrijk (BE254)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 9670491d-d23e-4e0b-9806-c061f8310424 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 22/10/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 22/10/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking