Gemeente Zonhoven
Inrichten van het publiekshuis Zonhoven
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Gemeente Zonhoven
Rechtsvorm van de koper: Lokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Inrichten van het publiekshuis Zonhoven
Beschrijving: Inrichten van het publiekshuis Zonhoven
Identificatiecode van de procedure: be770726-d054-4ba5-846a-0039fe3b7a2b
Interne identificatiecode: PPP0B9-639/4093/ZON-01
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45111291 Inrichten van de bouwplaats
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie verklaring op erewoord)
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: Inrichten van het publiekshuis Zonhoven
Beschrijving: Inrichten van het publiekshuis Zonhoven
Interne identificatiecode: ZON-01_1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45111291 Inrichten van de bouwplaats
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Aanvullende informatie: Gemeentehuis
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Technische bekwaamheidMinimumeisen: De inschrijver toont zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van 3 referentieprojecten die voldoen aan de volgende eisen: • opgeleverd in de laatste 10 jaar; • totale bouwkost hoger dan 750.000 EUR, exclusief BTW; • minstens één referentie met gelijkaardig gebruik (kantoorgebouw , feestzalen, jeugdverenigingen, scholen, kinderopvang, ...); • minstens één referentie was een overheidsopdracht; • beschikt over attest van goede uitvoering door de bouwheer. • De inschrijver bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van 3 projectfiches (max. 4 x A4 per fiche) die telkens de volgende gegevens bevatten: • projecttitel • projectadres • programma van het project • gegevens bouwheer • gegevens architect • datum van oplevering • bouwkost • enkele foto’s van het afgewerkte project • attest van goede uitvoering
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referenties Hierbij zal de inschrijver uitgebreid beschrijven waarom de drie gekozen referentieprojecten relevant zijn voor de uitvoering van dit project. Hierbij staaft de inschrijver zijn argumentatie met relevant plan en beeldmateriaal om de bouwheer een zo volledig mogelijk beeld te geven van de ervaring die de inschrijver heeft met gelijkaardige projecten en manieren van werken Minimumeisen: -Relevantie op programmatorisch vlak: in welke mate komt het programma van de gekozen referentieprojecten overeen met het programma van het voorliggende project? Heeft een een gelijkaardige grootte en bezetting? Kent het gebouw een gelijkaardig (gemengd) gebruik? -Relevantie op vlak van bouwmethode en -materialen: in welke mate komt de algemene bouwmethodiek van de gekozen referentieprojecten overeen met het voorliggende project? Heeft de inschrijver voldoende ervaring met de nodige bouw- en afwerkingsmaterialen? -Relevantie op vlak van toegepaste technische installaties: in welke mate komt de technische gebouwuitrusting van de gekozen referentieprojecten overeen met het voorliggende project. Worden gelijkaardige technieken inzake hernieuwbare energie toegepast? Heeft de inschrijver voldoende ervaring met de verschillende gebruiksinstallaties in het voorliggende project op vlak van elektriciteit, verwarming, sanitair, inbraakbeveiliging, toegangscontrole, etc.?
Criterium: Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.Minimumeisen: Bewijs van het afsluiten van een arbeidsongevallenverzekering en een verzekering burgerlijke aansprakelijkheid.
Criterium: Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Criterium: Beschrijving: Erkenning en registratie van aannemers: Voor deze werken is er een bepaalde erkenning vereist in de zin van de Wet van 20 maart 1991 houdende regeling van de erkenning van de opdrachtnemers van werken. De aanbestedende overheid is van oordeel dat de vereiste erkenning is: D (Bouwwerken), Klasse 6
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Gewicht (punten, exact): 75
Criterium: Beschrijving: Motivatienota
Gewicht (punten, exact): 25
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 04/12/2024 11:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 120 Dag
Informatie over de openbare opening: Openingsdatum: 04/12/2024 11:00 +01:00
Plaats: Gemeentebestuur Zonhoven, Kerkplein 1
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gemeente Zonhoven
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gemeente Zonhoven
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Gemeente Zonhoven
Registratienummer: 0207.471.221
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Contactpunt: Anne Pirotte
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: Raad van State
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 33
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 3d6d931f-92d3-4d54-8792-196da66b289a - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 23/10/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 23/10/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking