Gassco As

Raamovereenkomst voor schoonmaakdiensten



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België: Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten
Raamovereenkomst voor schoonmaakdiensten

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: Gassco AS
Activiteit van de aanbestedende instantie: Productie, transport of distributie van gas of warmte

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Raamovereenkomst voor schoonmaakdiensten
Beschrijving: OVER GASSCO AS (Belgium Branch) Gassco AS is als operator verantwoordellijk voor een veilig en efficiënt gastransport vanaf het Noorse continentale plat. Het Noors gas transportsysteem omvat meer dan 20 pijpleidingen en 60 aansluitingen op gastoevoer installaties waarvan de totale afstand van geïntegreerde leidingen meer dan 7800 km bedraagt. De 'Zeepipe Terminal' gelegen in Zeebrugge, staat in voor de drukvermindering van het gas dat in België toekomt vanuit het Sleipner platform, gelegen in de Noordzee. Zodra de druk verminderd is wordt het gas doorgestuurd naar Fluxys. Vervolgens staat Fluxys in voor de verdere distributie in België. Naast Zeebrugge baat Gassco een 'on shore' gas ontvangstterminal uit te Duinkerke. Zij staat in voor drukvermindering eenmaal het gas aan land komt en stuurt het dan door naar GrTGas in Frankrijk. VOORWERP VAN DEZE OPDRACHT: Raamovereenkomst voor schoonmaakdiensten De opdracht heeft een looptijd van 8 jaren. De opdracht bestaat uit het volgende: - Het schoonmaken van de gebouwen door middel van de in de inventarislijst opgesomde posten. - Het voorwerp van de opdracht wordt nader uitgewerkt in de technische bepalingen van het bestek. Voor de uitvoering van de huidige dienstverlening is momenteel één voltijdse poetshulp tewerkgesteld. De huidige arbeidsovereenkomst van deze poetshulp zal verplicht worden overgenomen door de opdrachtgever aan dezelfde voorwaarden. Nadere informatie zal bij sluiting van de opdracht worden meegedeeld aan de opdrachtnemer. Deze opdracht is een raamovereenkomst zoals bedoeld in art. 2, 35° van de Wet Overheidsopdrachten. De raamovereenkomst wordt gesloten met één deelnemer, overeenkomstig artikel 43 paragraaf 4 Wet Overheidsopdrachten. De raamovereenkomst wordt uitgevoerd door middel van het plaatsen van op de raamovereenkomst gebaseerde opdrachten ('deelopdrachten' of 'bestellingen') naargelang van de werkelijke behoeften, zonder verbintenis voor de af te nemen hoeveelheden. RAMING EN MAXIMALE TOTALE WAARDE VAN DE RAAMOVEREENKOMST: De totale geraamde waarde van deze raamovereenkomst bedraagt gemiddeld 160.000 EUR, excl BTW per jaar. Dit bedrag dient vermenigvuldigd te worden met de looptijd van de raamovereenkomst, ter bepaling van de totale geraamde waarde. Deze raming is zuiver richtinggevend en is opgemaakt op basis van ervaring uit het verleden en /of projecties voor de toekomst. De inschrijvers kunnen hieraan geen enkel recht ontlenen. De aanbestedende overheid geeft geen garantie wat betreft de hoeveelheden die door de aanbestedende overheid zullen worden afgenomen. Onverminderd de toepassing van artikel 38 e.v. KB uitvoering (zoals aangevuld in de Contractuele bepalingen van het bestek) bedraagt de maximale totale waarde van deze raamovereenkomst 1.280.000 EUR, excl. BTW (over de volledige looptijd). Indien de maximale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorziene looptijd van de raamovereenkomst, behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om de raamovereenkomst te beëindigen. Indien de maximale totale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorziene looptijd van de raamovereenkomst, heeft de aanbestedende overheid het recht om de raamovereenkomst op te zeggen zonder opzegtermijn en zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. De aanbestedende overheid wijst erop dat de maximale waarde geen indicatie is voor de omvang van de opdracht. Daarvoor is de geraamde waarde relevant. De maximale waarde is bijgevolg geen indicatie voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven. Looptijd (en opzegbaarheid) van de raamovereenkomst: Deze raamovereenkomst heeft een looptijd van 8 jaren. De aanbestedende overheid garandeert geen minimaal aantal bestellingen (deelopdrachten), noch een minimumbedrag per bestelling. De uitvoering van de opdracht is afhankelijk van het plaatsen van een bestelling op basis van de behoeften van de aanbestedende overheid. OPZEGBAARHEID VAN DE RAAMOVEREENKOMST De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht ten allen tijde en zonder motivatie op te zeggen met een opzegtermijn van 6 maanden, zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. De opdracht is niet opzegbaar door de opdrachtnemer. Indien de maximale totale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorzien looptijd van de overeenkomst, heeft de aanbestedende overheid het recht om de raamovereenkomst op te zeggen zonder opzegtermijn en zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. Deze raamovereenkomst is niet onderverdeeld in percelen. Omwille van redenen van continuïteit, timing, coördinatie en aansprakelijkheid inzake de uitvoering van de deelopdrachten, is het niet aangewezen om deze op te delen in percelen. De aanbestedende overheid wenst de verantwoordelijkheid voor de coördinatie van alle deelopdrachten bij één partij te leggen.
Identificatiecode van de procedure: 8b069af4-ea10-4b27-9940-931fd53bf191
Interne identificatiecode: PPP11L-52/4029/2024/040
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90911000 Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 3 000 000 Euro

2.1.4 Algemene informatie

Aanvullende informatie: De geraamde aanvangsdatum is 2 januari 2025.
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/25/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Raamovereenkomst voor schoonmaakdiensten
Beschrijving: OVER GASSCO AS (Belgium Branch) Gassco AS is als operator verantwoordellijk voor een veilig en efficiënt gastransport vanaf het Noorse continentale plat. Het Noors gas transportsysteem omvat meer dan 20 pijpleidingen en 60 aansluitingen op gastoevoer installaties waarvan de totale afstand van geïntegreerde leidingen meer dan 7800 km bedraagt. De 'Zeepipe Terminal' gelegen in Zeebrugge, staat in voor de drukvermindering van het gas dat in België toekomt vanuit het Sleipner platform, gelegen in de Noordzee. Zodra de druk verminderd is wordt het gas doorgestuurd naar Fluxys. Vervolgens staat Fluxys in voor de verdere distributie in België. Naast Zeebrugge baat Gassco een 'on shore' gas ontvangstterminal uit te Duinkerke. Zij staat in voor drukvermindering eenmaal het gas aan land komt en stuurt het dan door naar GrTGas in Frankrijk. VOORWERP VAN DEZE OPDRACHT: Raamovereenkomst voor schoonmaakdiensten De opdracht heeft een looptijd van 8 jaren. De opdracht bestaat uit het volgende: - Het schoonmaken van de gebouwen door middel van de in de inventarislijst opgesomde posten. - Het voorwerp van de opdracht wordt nader uitgewerkt in de technische bepalingen van het bestek. Voor de uitvoering van de huidige dienstverlening is momenteel één voltijdse poetshulp tewerkgesteld. De huidige arbeidsovereenkomst van deze poetshulp zal verplicht worden overgenomen door de opdrachtgever aan dezelfde voorwaarden. Nadere informatie zal bij sluiting van de opdracht worden meegedeeld aan de opdrachtnemer. Deze opdracht is een raamovereenkomst zoals bedoeld in art. 2, 35° van de Wet Overheidsopdrachten. De raamovereenkomst wordt gesloten met één deelnemer, overeenkomstig artikel 43 paragraaf 4 Wet Overheidsopdrachten. De raamovereenkomst wordt uitgevoerd door middel van het plaatsen van op de raamovereenkomst gebaseerde opdrachten ('deelopdrachten' of 'bestellingen') naargelang van de werkelijke behoeften, zonder verbintenis voor de af te nemen hoeveelheden. RAMING EN MAXIMALE TOTALE WAARDE VAN DE RAAMOVEREENKOMST: De totale geraamde waarde van deze raamovereenkomst bedraagt gemiddeld 160.000 EUR, excl BTW per jaar. Dit bedrag dient vermenigvuldigd te worden met de looptijd van de raamovereenkomst, ter bepaling van de totale geraamde waarde. Deze raming is zuiver richtinggevend en is opgemaakt op basis van ervaring uit het verleden en /of projecties voor de toekomst. De inschrijvers kunnen hieraan geen enkel recht ontlenen. De aanbestedende overheid geeft geen garantie wat betreft de hoeveelheden die door de aanbestedende overheid zullen worden afgenomen. Onverminderd de toepassing van artikel 38 e.v. KB uitvoering (zoals aangevuld in de Contractuele bepalingen van het bestek) bedraagt de maximale totale waarde van deze raamovereenkomst 1.280.000 EUR, excl. BTW (over de volledige looptijd). Indien de maximale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorziene looptijd van de raamovereenkomst, behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om de raamovereenkomst te beëindigen. Indien de maximale totale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorziene looptijd van de raamovereenkomst, heeft de aanbestedende overheid het recht om de raamovereenkomst op te zeggen zonder opzegtermijn en zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. De aanbestedende overheid wijst erop dat de maximale waarde geen indicatie is voor de omvang van de opdracht. Daarvoor is de geraamde waarde relevant. De maximale waarde is bijgevolg geen indicatie voor het offertebedrag waarmee kan worden ingeschreven. Looptijd (en opzegbaarheid) van de raamovereenkomst: Deze raamovereenkomst heeft een looptijd van 8 jaren. De aanbestedende overheid garandeert geen minimaal aantal bestellingen (deelopdrachten), noch een minimumbedrag per bestelling. De uitvoering van de opdracht is afhankelijk van het plaatsen van een bestelling op basis van de behoeften van de aanbestedende overheid. OPZEGBAARHEID VAN DE RAAMOVEREENKOMST De aanbestedende overheid heeft de mogelijkheid om de opdracht ten allen tijde en zonder motivatie op te zeggen met een opzegtermijn van 6 maanden, zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. De opdracht is niet opzegbaar door de opdrachtnemer. Indien de maximale totale waarde bereikt wordt voor de afloop van de voorzien looptijd van de overeenkomst, heeft de aanbestedende overheid het recht om de raamovereenkomst op te zeggen zonder opzegtermijn en zonder dat de opdrachtnemer gerechtigd is op enige schadevergoeding. Deze raamovereenkomst is niet onderverdeeld in percelen. Omwille van redenen van continuïteit, timing, coördinatie en aansprakelijkheid inzake de uitvoering van de deelopdrachten, is het niet aangewezen om deze op te delen in percelen. De aanbestedende overheid wenst de verantwoordelijkheid voor de coördinatie van alle deelopdrachten bij één partij te leggen.
Interne identificatiecode: 2024/040_1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90911000 Reiniging van woningen en gebouwen en glazenwassersdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90900000 Schoonmaak- en afvalverwijderingsdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 90911200 Reiniging van gebouwen

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Barlenhuisstraat 1 - kaai 524
Stad: Zeebrugge
Postcode: 8380
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Aanvullende informatie: Gassco AS

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 02/01/2025
Einddatum van de duur: 01/01/2033

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 0

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 3 000 000 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Een geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking. Indien geen geldig ISO 9001 certificaat kan worden voorgelegd dient de kandidaat aan de hand van zijn procedures aan te tonen te beschikken over gelijkaardige werkwijzen op volgende domeinen: - beheer van documenten (werkinstructies, klantspecificaties, ...) - beheer van registraties (bv. van productiegegevens, ...) - beheer van kalibraties (een systeem voor kalibratie van meetmiddelen en andere tools, beheer en validatie van meet-methodes voor het productieproces, ...) - beheer van de opleidingen en de kwalificaties van zijn personeel - beheer van wijzigingen - het selecteren en kwalificeren van onderaannemers en leveranciers - beheer van klachten en non-conformiteitenMinimumeisen: - Het vereiste certificaat - een gelijkwaardig certificaat met het bewijs dat de betreffende norm gelijkwaardige garanties biedt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De kandidaat beschikt over minimaal 3 referenties inzake vergelijkbare, uitgevoerde opdrachten/ projecten gerealiseerd gedurende de laatste 3 jaar, met een minimale opdrachtwaarde van 500.000 EUR, excl. BTW, per referentie. Minimaal één van de referenties heeft betrekking op een opdracht voor de schoonmaak van een gebouw dat zelf, dan wel gelegen is op een site, gekwalificeerd wordt met een verhoogd veiligheidsrisico en waarvoor bepaalde veiligheidsmaatregelen van kracht zijn. Het maximaal aantal referenties dat mag worden ingediend bedraagt 3. Indien meer referenties worden ingediend, dan behoudt de aanbestedende overheid zich het recht voor om geen rekening te houden met de referenties die het maximaal toegelaten aantal overschrijden en deze bijgevolg ook niet beoordelen.Minimumeisen: De kandidaat dient de volgende bewijsdocumenten voor te leggen: Een referentiefiche voor ten minste 3 vergelijkbare opdrachten. De kandidaat dient de volgende informatie mee te delen: Identificatie van de referentie: - Naam van de opdracht - Opdrachtgever en adresgegevens contactpersoon, met aanduiding of het gaat om een private of publieke opdrachtgever (onder publieke opdrachtgever wordt verstaan: onderworpen aan de wetgeving overheidsopdrachten) - Plaats van uitvoering - Totale waarde van de referentie-opdracht - Periode van uitvoering Omschrijving van de referentieopdracht, met aanduiding van welke taken/ aspecten ervan door de titularis van de referentie zelf zijn uitgevoerd en welke andere partijen (onderaannemers, ...) bij de uitvoering betrokken waren Motivering waarom deze referentie relevant is voor onderhavige opdracht Elke referentiefiche bestaat uit maximaal 2 A4-pagina's minimaal lettergrootte 10. De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de goede uitvoering van elk van deze referenties te verifiëren bij de desbetreffende opdrachtgever.
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Lidmaatschap ABSU De aanbestedende overheid verifieert het lidmaatschap van de kandidaat bij het ABSU: De dienstverlener dient op datum van de indiening van de aanvraag tot deelneming (fase 1 van de procedure) lid te zijn van de ABSU (Algemene Belgische SchoonmaakUnie). De aanbesteder verifieert zelf of de dienstverlener al dan niet lid is, via de link https://www.absugbn.be/nederlands/leden_lijst.cfmMinimumeisen: Bewijs lidmaatschap ABSU
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Het personeel van de inschrijver moet de taal van de regio waarin hij tewerkgesteld wordt machtig zijn (spreken, lezen en begrijpen). Dit is zowel een selectiecriterium als een minimale en substantiële uitvoeringsvoorwaarde/ minimale eis die doorheen de ganse opdracht moet gerespecteerd worden. De inschrijver dient aan te tonen welke leden in zijn of haar team zitten en wie de leiding zal nemen. De leiding kan slechts genomen worden door één enkele persoon die als aanspreekpunt voor Gassco AS fungeert. De inschrijver zal de teamleden met naam en adres benoemen, ook zijn onderaannemers en leden van het team van de onderaannemers. Er dient ook gewerkt worden in ruimtes met elektrische installaties. Hiervoor moeten er een aantal teamleden beschikken over een BA4 attest. Elk lid zal door Gassco AS gecontroleerd worden op veiligheid. Elk teamlid verklaart zich door de inschrijving akkoord met het volgen en het slagen van een veiligheidscursus. De inschrijver dient er zich van bewust te zijn dat teamleden die niet slagen in de veiligheidstest onmiddellijk worden uitgesloten. Hetzelfde geldt wanneer zou worden vastgesteld dat een van de teamleden niet voldoet aan de taalvereisten. Vervanging van een teamlid kan enkel mits uitdrukkelijk akkoord van Gassco AS en na het volgen en slagen van een veiligheidscursus (deze voorwaarde geldt niet enkel tijdens de gunning van de opdracht, doch tevens tijdens de uitvoering van de opdracht). Minimumeisen: De inschrijver voegt een lijst van het personeel dat de opdracht zal uitvoeren (cv). Deze lijst bevat de talenkennis van elk personeelslid. Er dient te worden aangetoond dat de vereiste talenkennis effectief aanwezig is. De kandidaten worden er op gewezen dat het delen van CV's en de daarin opgenomen informatie niet uitgesloten is op basis van de privacywetgeving, met inbegrip van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR). Kandidaten die om deze reden bepaalde noodzakelijke informatie niet zouden delen waardoor de vooropgestelde selectiecriteria niet kunnen worden gecontroleerd in zowel de plaatsingsprocedure als gedurende de uitvoering van de opdracht, zullen niet in aanmerking kunnen komen voor selectie. De aanbestedende overheid verklaart dat zij haar rol als verwerker en verwerkersverantwoordelijke van deze oersoonsgegevens uitvoert overeenkomstig de geldende regelgeving waaronder de Algemene Verordening Gegevensbescherming (GDPR). Voor zover de uitvoering van de opdracht dit vereist, zal met de opdrachtnemer een verwerkersovereenkomst ondertekend worden.
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.Minimumeisen: De kandidaat realiseerde de laatste 3 boekjaren een (geconsolideerde) omzet van minimaal 2.400.000 EUR per jaar, in het domein dat relevant is voor het voorwerp van deze opdracht. De kandidaat dient de volgende bewijsdocumenten voor te leggen: - Een verklaring betreffende de totale omzet, relevant voor het voorwerp van deze opdracht, per jaar, voor de laatste 3 beschikbare boekjaren, indien beschikbaar, rekening houdend met de oprichtingsdatum van de ondernemer. o de omzetverklaring dient te worden ingevuld en ondertekend door een bedrijfsrevisor of boekhouder. o de aanbestedende overheid kan deze verklaring zelf controleren aan de hand van de enkelvoudige en, voor zover van toepassing, de geconsolideerde jaarrekeningen van de laatste 3 boekjaren, zoals neergelegd bij de Nationale Bank van België. - Niet-Belgische rechtspersonen, dienen voormelde jaarrekeningen zelf voor te leggen (of te verwijzen naar de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn). - Kandidaten die geen jaarrekeningen publiceren, leggen een bevestigend attest voor van een bedrijfsrevisor or accountant.
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Niet bevinden in een geval van uitsluiting De kandidaat mag zich niet bevinden in één van de in het artikel 151 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden. Indien een verplichte of facultatieve uitsluitingsgrond van toepassing is op de kandidaat, mag de kandidaat bewijzen dat de corrigerende maatregelen die hij heeft genomen voldoende zijn om zijn betrouwbaarheid aan te tonen ondanks de toepasselijke uitsluitingsgrond. Als de aanbestedende overheid dat bewijs toereikend acht, wordt de betrokken kandidaat niet uitgesloten van de plaatsingsprocedure. Eventuele corrigerende maatregelen vermeldt de kandidaat op de UEA. De bepalingen inzake de uitsluitingsgronden zijn individueel van toepassing op de deelnemers die samen als een combinatie een aanvraag tot deelneming indienen, alsook op entiteiten op wiens draagkracht de kandidaat/ inschrijver een beroep doet met het oog op het voldoen aan de eisen inzake kwalitatieve selectie. De aanbestedende overheid onderzoekt de uitsluitingsgronden dus zowel in hoofde van de kandidaat als in hoofde van alle leden van de combinatie/ entiteiten op wiens draagkracht beroep wordt gedaan. De hierna vereiste bewijsdocumenten dienen dus eveneens te worden voorgelegd door alle deelnemers aan een combinatie zonder rechtspersoonlijkheid en/of alle onderaannemers op wiens draagkracht beroep wordt gedaan. De verplichte uitsluitingsgronden zijn ook van toepassing in hoofde van personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben. Bewijsdocumenten betreffende de uitsluitingsgronden De kandidaat legt een ingevuld Uniform Europees Aanbestedingsdocument (UEA) voor als verklaring dat er geen uitsluitingsgrond op hem van toepassing is. Zie verder voor meer informatie over het UEA. De achterliggende bewijsdocumenten (fiscaal- en RSZ attest, attest niet-faillissement) zoekt de aanbestedende overheid zelf op via elektronische weg (toepassing Telemarc). De overige bewijsdocumenten die niet beschikbaar zijn via elektronische weg (met name de uittreksels uit het strafregister alsook de documenten voor buitenlandse inschrijvers), dient de kandidaat zelf bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen. De kandidaat verklaart op het deelnameformulier het volgende: ● de kandidaat stelt (enkel) personeel tewerk dat onderworpen is aan de wet van 27 juni 1969 tot herziening van de besluitwet van 28 december 1944 betreffende de maatschappelijke zekerheid der arbeiders (=Belgische sociale zekerheid); en/of ● de kandidaat stelt personeel tewerk uit een andere lidstaat van de Europese Unie. De Belgische kandidaat dient met name de volgende documenten bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen: ● Een uittreksel strafregister op naam van de rechtspersoon (kandidaat, leden van de combinatie, onderaannemers op wiens draagkracht beroep wordt gedaan); ● Een uittreksel strafregister voor alle personen die lid zijn van het bestuurs-, leidinggevend of toezichthoudend orgaan van de kandidaat of daarin vertegenwoordigings-, beslissings- of controlebevoegdheid hebben. Dit is een nieuwe verplichting, vervat in artikel 67 Wet overheidsopdrachten. Een uittreksel enkel op naam van de rechtspersoon volstaat dus niet. De uittreksels uit het strafregister zijn maximaal 6 maanden oud op de uiterste datum voor de ontvangst van de aanvragen tot deelneming. Meer info aangaande het bekomen van een uittreksel strafregister vindt u op de website van de FOD Justitie. De Belgische kandidaat die personeel tewerkstelt dat onderworpen is aan de sociale zekerheidswetgeving van een andere lidstaat van de Europese Unie: naast voorgaande tevens een recent attest uitgereikt door de bevoegde buitenlandse overheid waarin bevestigd wordt dat hij voldaan heeft aan zijn verplichtingen inzake betaling van de bijdragen voor sociale zekerheid overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar hij gevestigd is (of de vermelding via welke gratis toegankelijke elektronische toepassingen de aanbestedende overheid deze attesten zelf kan opzoeken). De buitenlandse kandidaat dient alle bewijsdocumenten zelf bij zijn aanvraag tot deelneming te voegen, gezien de aanbestedende overheid deze niet zelf kan opzoeken via elektronische weg (indien dat wel kan, vermeldt hij de gratis toegankelijke elektronische toepassingen die voor de aanbestedende overheid toegankelijk zijn). Het gaat om volgende documenten: uittreksels uit het strafregister (zie hiervoor), certificaten inzake fiscale en sociale schulden en een certificaat inzake niet-faillissement. Wanneer een document of certificaat niet wordt uitgereikt in het betrokken land of dit niet afdoend voor alle uitsluitingsgronden het nodige bewijs levert, kan ter vervanging een verklaring onder eed voorgelegd worden, of in landen waar dit niet voorzien is, een plechtige verklaring van de betrokkene voor een bevoegde rechterlijke of administratieve instantie, notaris of bevoegde beroepsorganisatie van het land van herkomst of van het land waar de ondernemer gevestigd is. * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 50
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Kwaliteit en werkorganisatie
Gewicht (punten, exact): 30
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Aanwezigheden en procedure zieke/afwezige werknemers
Gewicht (punten, exact): 10
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Plan van aanpak arbeidsongevallen
Gewicht (punten, exact): 10
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/52/11L/2024

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Niet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 05/11/2024 10:00 +01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 90 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: niet van toepassing
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen
Financiële regeling: niet van toepassing
Financiële regeling: niet van toepassing

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van Eerste aanleg West-Vlaanderen afdeling Brugge
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Gassco AS
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: Gassco AS

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: Gassco AS
Registratienummer: 0478 983 129
Postadres: Barlenhuisstraat 1 - kaai 524
Stad: Zeebrugge
Postcode: 8380
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Contactpunt: Suzy Casier
Telefoon: +32 50461627
Internetadres: http://www.gassco.no/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: Rechtbank van Eerste aanleg West-Vlaanderen afdeling Brugge
Registratienummer: niet van toepassing
Postadres: Kazernevest 3
Stad: Brugge
Postcode: 8000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 50473640
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: b91da9d3-7243-4c3c-8c34-25b25fb5413a - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 01/10/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 01/10/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA