Koninklijk Museum Voor Schone Kunsten Antwerpen Vzw
Opdracht voor personeelsplanning, tijdsregistratie en selfservice voor medewerkers en raamovereenkomst voor consultancy
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen vzw
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Recreatie, cultuur en godsdienst
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Opdracht voor personeelsplanning, tijdsregistratie en selfservice voor medewerkers en raamovereenkomst voor consultancy
Beschrijving: Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) wenst - de aanschaf en implementatie van één of meerdere tools voor een geavanceerde personeelsplanning met wensroosteren voor medewerkers die werken met variabele roosters, incl. selfservice (aanvragen vakantie, dienstuitstappen, registratie ziektes, …) en tijdsregistratie voor medewerkers die werken met glijtijden, incl. selfservice - beroep te doen op consultancy op afroep in de vorm van een raamovereenkomst m.b.t. personeelsplanning (bv. berekening bezettingseisen, advisering shiftoptimalisatie, ondersteuning bij verandertrajecten in het kader van personeelsplanning, …) Deze opdracht is een opdracht voor leveringen in de zin art. 2, 20° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016.
Identificatiecode van de procedure: b627276f-71f7-4941-bdbd-af3919acca44
Interne identificatiecode: 24_09
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 48450000 Software voor tijdregistratie of human reousrces
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 143 000 Euro
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 25 000 Euro
2.1.4 Algemene informatie
Oproep tot mededinging is beëindigd
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Beschrijving: Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) wenst - de aanschaf en implementatie van één of meerdere tools voor een geavanceerde personeelsplanning met wensroosteren voor medewerkers die werken met variabele roosters, incl. selfservice (aanvragen vakantie, dienstuitstappen, registratie ziektes, …) en tijdsregistratie voor medewerkers die werken met glijtijden, incl. selfservice - beroep te doen op consultancy op afroep in de vorm van een raamovereenkomst m.b.t. personeelsplanning (bv. berekening bezettingseisen, advisering shiftoptimalisatie, ondersteuning bij verandertrajecten in het kader van personeelsplanning, …) Deze opdracht is een opdracht voor leveringen in de zin art. 2, 20° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Aanvullende aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 48450000 Software voor tijdregistratie of human reousrces
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 143 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: De score prijs wordt vastgelegd door de onderstaande berekening toe te passen op de totale kostprijs van de inventaris, voor 3 jaren (rood gemarkeerd). In de inventaris zijn vermoedelijke hoeveelheden opgenomen. Punten criterium prijs= 50 x prijs dienstverlener met de laagste prijs prijs dienstverlener X
Criterium: Beschrijving: KMSKA streeft naar efficiëntiewinsten en administratief eenvoudige processen, voor de planner, HR, leidinggevenden en werknemers. Een gebruiksvriendelijke en intuïtieve tool is essentieel. Wel steeds met de garantie dat het complex regelgevend kader gerespecteerd wordt. Hiernaast is zeggenschap over het eigen werk van belang om zo bij werknemers een optimale betrokkenheid te genereren. Dit laatste is zeer belangrijk. De tool moet dit, alsook de andere opgesomde vereisten en functionaliteiten in de technische beschrijving bewerkstelligen. Om dit criterium te beoordelen geeft de kandidaat een beschrijving van de tool (max. 5 pagina’s) - met aandacht voor de bijkomende functionaliteiten opgenomen in de technische beschrijving - met aandacht voor de gebruiksvriendelijkheid - er wordt expliciet ingegaan op hoe de planningstool bijdraagt aan de zeggenschap van de medewerkers, de verantwoordelijkheid m.b.t. het bekomen van de algehele planning deels bij hen wordt gelegd en hoe flexibiliteit bij hen wordt gestimuleerd. - met de vermelding van de responstermijnen van de helpdesk - hoe het regelgevend kader (Belgische arbeidswetgeving en paritair comité 329.01) reeds geïntegreerd is in de tool, of hoe dit gemakkelijk en correct geïntegreerd kan worden KMSKA vzw zal de kandidaten uitnodigen om een demo te geven van de tool. De inschrijver scoort hoger: - naarmate beter wordt voldaan aan de bijkomende functionaliteiten opgenomen in de technische beschrijving - naarmate de tool gebruiksvriendelijker is - naarmate het 1 tool betreft - naarmate de planningstool meer zeggenschap en verantwoordelijkheid voor de planning bij de medewerkers legt - naarmate de responstermijnen lager liggen - naarmate arbeidsregelgeving en afsprakenkadermeer geïntegreerd kan worden in de tool. In een ideaal scenario is de Belgische arbeidsregelgeving en/of het paritair comité 329.01 reeds geïntegreerd.
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Antwerpen, Afdeling Antwerpen
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
6. Resultaten
6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001
Er is ten minste één winnaar gekozen.
6.1.2 Informatie over winnaars
Winnaar: Officiële naam: Déhora Consultancy Group BVBA
Identificatiecode van de inschrijving: Dehora_01
Identificatiecode van het perceel of de groep percelen: LOT-0001
Waarde van het resultaat: 68 844,2 Euro
Waarde onderaanneming is bekend: neen
Percentage onderaanneming is bekend: neen
Informatie over het contract: Identificatiecode van het contract: Dehora_01
Datum van sluiting van het contract: 20/08/2024
De opdracht wordt gegund in het kader van een raamovereenkomst: neen
6.1.4 Statistische informatie
Bereik van de inschrijvingen: Waarde van de laagste ontvankelijke inschrijving: 6 884 420 Euro
Waarde van de hoogste ontvankelijke inschrijving: 6 884 420 Euro
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen vzw
Registratienummer: 0725891877_3701
Postadres: Lange Kievitstraat 111-113 - bus 100
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Antwerpen, Afdeling Antwerpen
Registratienummer: 0308.357.753
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0004
Officiële naam: Déhora Consultancy Group BVBA
Registratienummer: 0877 603 837
Rollen van deze organisatie: Winnaar van deze percelen: LOT-0001
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: b4243e33-60c1-4068-b69c-5295d2c70c3d - 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 21/08/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 21/08/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking