Zorgbedrijf Antwerpen
Raamovereenkomst voor het leveren, onderhouden, herstellen en keuren van alle materialen ter ondersteuning van het tilbeleid
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Zorgbedrijf Antwerpen
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Raamovereenkomst voor het leveren, onderhouden, herstellen en keuren van alle materialen ter ondersteuning van het tilbeleid
Beschrijving: 1. Levering en indienststelling van alle materialen ter ondersteuning van het tilbeleid (o.a. actieve tillift, passieve tillift, badlift, stahulp) voor in hoofdzaak woonzorgcentra; 2. Het periodiek omniumonderhouden en herstellen (inclusief het uitvoeren van interventies) van het bestaande tilmateriaal en het nieuw tilmateriaal; 3. Het keuren van het bestaand tilmateriaal en het nieuwe tilmateriaal
Identificatiecode van de procedure: eb28ddb6-6b12-453c-9673-8cf5eaea841f
Interne identificatiecode: PPP0U4-1049/4038/2023/002/ZORG
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33000000 Medische apparatuur, farmaceutische artikelen en artikelen voor lichaamsverzorging
2.1.4 Algemene informatie
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Titel: leveren, en onderhouden van alle materialen ter ondersteuning van het tilbeleid’
Beschrijving: 1. Levering en indienststelling van alle materialen ter ondersteuning van het tilbeleid (o.a. actieve tillift, passieve tillift, badlift, stahulp) voor in hoofdzaak woonzorgcentra; 2. Het periodiek omniumonderhouden en herstellen (inclusief het uitvoeren van interventies) van het bestaande tilmateriaal en het nieuw tilmateriaal; 3. Het keuren van het bestaand tilmateriaal en het nieuwe tilmateriaal.
Interne identificatiecode: 1049
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33000000 Medische apparatuur, farmaceutische artikelen en artikelen voor lichaamsverzorging
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Aanvullende informatie: deze zullen geleverd over het hele werkgebied van Zorgbedrijf Antwerpen, zijnde over heel Vlaanderen
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 1 364 029,5 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.8 Toegankelijkheidscriteria
Er zijn geen criteria opgenomen inzake de toegankelijkheid voor personen met een handicap, om de volgende reden
Rechtvaardiging: daar dit gaat over medische hulpmiddelen en deze zowiezo voor mensen met een handicap bestemd zijn
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: De inschrijver vult de inventaris volledig en correct in. De inschrijver dient een eenheidsprijs op te geven voor (i) de aankoop van nieuw tilmateriaal (cel H6-H13), (ii) omniumonderhoudsovereenkomst voor het huidig en nieuw (na de waarborgtermijn) tilmateriaal (cel H15-H20) en (iii) onderhoudskosten die buiten de omniumonderhoudsovereenkomst vallen (cel H22-H23). Teneinde tot een correcte TCO-berekening te bekomen zal er ook rekening worden gehouden met de positieve monetaire gevolgen voor de opdrachtnemer wanneer de inschrijver een waarborgtermijn aanbiedt bovenop de minimale contractuele waarborgtermijn van 48 maanden daar de opdrachtnemer in dit geval geen “all-in onderhoudskost” dient te betalen voor het dan (verwachte) bestaande tilmateriaal. Hiervoor dient de inschrijver in de inventaris aan te geven (cel 29F – 34F) hoeveel maanden waarborgtermijn hij aanbiedt bovenop de contractuele minimale waarborgtermijn van 48 maanden: - Indien de inschrijver geen bijkomende waarborgtermijn aanbiedt, vult hij hier "0" in; - Indien de inschrijver een bijkomende waarborgtermijn aanbiedt van 6 maanden, vult hij hier "0,5" in; - Indien de inschrijver een bijkomende waarborgtermijn aanbiedt van 12 maanden, vult hij hier "1" in; - Indien de inschrijver een bijkomende waarborgtermijn aanbiedt van 18 maanden, vult hij hier "1,5" in; - Indien de inschrijver een bijkomende waarborgtermijn aanbiedt van 24 maanden, vult hij hier "2" in. - De inschrijver kan (gelet op de looptijd van de raamovereenkomst) geen bijkomende waarborgtermijn van langer dan 24 maanden aanbieden. Beoordelingsmethodiek: Regel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
Gewicht (punten, exact): 40
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Informatie over de termijnen voor beroep: .
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Bemiddelingsorganisatie: FOD Beleid en Ondersteuning
Organisatie voor beroepsprocedures: Zorgbedrijf Antwerpen
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: Zorgbedrijf Antwerpen
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken: Zorgbedrijf Antwerpen
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures: Zorgbedrijf Antwerpen
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
6. Resultaten
6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001
Er is ten minste één winnaar gekozen.
6.1.2 Informatie over winnaars
Winnaar: Officiële naam: BEKA Hospitec bv, Oude Baan 46, 2550 Kontich
Identificatiecode van de inschrijving: Beka Hospitec bv
Identificatiecode van het perceel of de groep percelen: LOT-0001
Waarde van het resultaat: 1 364 029,5 Euro
Waarde onderaanneming is bekend: neen
Percentage onderaanneming is bekend: neen
Informatie over het contract: Identificatiecode van het contract: beka - enigste perceel
Datum van sluiting van het contract: 24/06/2024
De opdracht wordt gegund in het kader van een raamovereenkomst: neen
6.1.4 Statistische informatie
Bereik van de inschrijvingen: Waarde van de laagste ontvankelijke inschrijving: 0 Euro
Waarde van de hoogste ontvankelijke inschrijving: 0 Euro
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Zorgbedrijf Antwerpen
Registratienummer: 0809699184_1467
Postadres: Ballaarstraat 35
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: BEKA Hospitec bv, Oude Baan 46, 2550 Kontich
Omvang van de ondernemer: Groot
Registratienummer: BE0679626441
Telefoon: +32 469 22 62 31
Rollen van deze organisatie: Winnaar van deze percelen: LOT-0001
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 98eb33e2-211a-4009-98ef-c90d1ae285b6 - 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 01/07/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 01/07/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking