Az Sint-jan Brugge Av

Implementatie en onderhoud van een digitaal, geïntegreerd tijdsregistratie- en planningssysteem voor personeel



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: SOFTWARE-IMPLEMENTATIEDIENSTEN
IMPLEMENTATIE EN ONDERHOUD VAN EEN DIGITAAL, GEÏNTEGREERD TIJDSREGISTRATIE- EN PLANNINGSSYSTEEM VOOR PERSONEEL

Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: AZ Sint-Jan Brugge AV
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Implementatie en onderhoud van een digitaal, geïntegreerd tijdsregistratie- en planningssysteem voor personeel
Beschrijving: De opdracht omvat het digitaliseren van het planningsproces van onze medewerkers (incl. derden zoals interims, stagiairs, consultants, …) op alle diensten. Dit wordt gerealiseerd door het implementeren van een gebruiksvriendelijke, digitale softwaretoepassing die leidinggevenden, planners en medewerkers van de personeelsdienst eenvoudig en interactief kunnen gebruiken om hun medewerkers (incl. derden) van hun dienst te plannen. De aangeboden oplossing zorgt ervoor dat de tijdsregistratie en planning geïntegreerd worden in één toepassing. De inschrijver vervangt de bestaande hardware tijdsregistratieterminals door nieuwe hardware tijdsregistratieterminals. Het digitale planningsysteem toetst de opgemaakte planning af met de van toepassing zijnde Belgische en Europese wetgeving (o.a. sociale recht, publiek recht, …) alsook de van toepassing zijnde eigen interne regelgeving (o.a. arbeidsreglement, rechtspositieregeling, …) op het moment dat de planning opgemaakt wordt. Het digitale planningssysteem meldt eventuele fouten en geeft aan welke acties er ondernomen kunnen worden om conform de Belgische en Europese wetgeving en de interne regelgeving te zijn. De inschrijver onderhoudt de aangeboden oplossing en voert de nodige aanpassingen tijdig uit indien de Belgische of Europese wetgeving of de interne regeling wijzigt. Het digitaliseren van het planningsproces moet er o.a. voor zorgen dat de leidinggevenden en planners efficiënter kunnen werken alsook dat medewerkers meer betrokken worden in het planningsproces door bv. zelfroosteren waarbij de medewerker zelf hun gewenste (verlof)planning kunnen aangeven. Elke medewerker kan eenvoudig de persoonlijke planning raadplegen alsook een overzichtelijke samenvatting opvragen van de verschillende tellers (bv. verlof) die van toepassing zijn voor desbetreffende medewerker De digitale planningstool is ook mobiel beschikbaar voor alle medewerkers van het ziekenhuis. Deze mobiele applicatie moet stelselmatig uitgerold kunnen worden. Voor de leidinggevenden, planners, medewerkers van de personeelsdienst en administrators voorziet de digitale planningstool vlotte en gebruiksvriendelijke rapportering van alle belangrijke informatie en parameters inzake planning en tijdsregistratie. Deze rapportering moet bestaan uit enerzijds het exporteren naar veelgebruikte bestandstypes zoals .pdf, .xlsx, ... alsook uit de mogelijkheid om te connecteren a.d.h.v. een API en raadplegen van de database vanuit een business intelligence toepassing van onze eigen organisatie. De digitale planningstool moet eenvoudig, foutloos en vlot gekoppeld worden met ons personeelspakket (Zorgi - HRM) om bv. het opgenomen verlof door te sturen. De koppeling moet naast met het huidig ook met andere personeelspakketten tot stand kunnen gebracht worden. De digitale planningstool moet minstens 4.000 medewerkers (incl. derden zoals interims, stagiairs, consultants, …) kunnen ondersteunen. Een uitbreiding van het aantal medewerkers mag geen enkele negatieve invloed hebben op de software prestaties en de aangeboden functionaliteiten. Het uitrollen van het digitaal planningssysteem moet stapsgewijs gebeuren en moet rekening houden met de wensen/noden van elke specifieke ziekenhuisdienst. Wij verwachten ondersteuning bij de uitrol en de nodige opleiding binnen onze organisatie voor het gebruik van deze tool.
Identificatiecode van de procedure: 0bc648c8-da95-4daa-80ce-447ccb2f6757
Interne identificatiecode: PPP103-517/4524/2023-SJB-04-099-BVH
Type procedure: Openbaar
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72263000 Software-implementatiediensten

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 3 241 917,35 Euro

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Implementatie en onderhoud van een digitaal, geïntegreerd tijdsregistratie- en planningssysteem voor personeel
Beschrijving: Implementatie en onderhoud van een digitaal, geïntegreerd tijdsregistratie- en planningssysteem voor personeel
Interne identificatiecode: 2023-SJB-04-099-BVH

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 72263000 Software-implementatiediensten
Aanvullende classificatie (cpv): 72263000 Software-implementatiediensten
Opties:
Beschrijving van de opties: Toegestane opties (zie technische bepalingen en inventaris) Vereiste opties (zie technische bepalingen en inventaris)

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Ruddershove 10
Stad: Brugge
Postcode: 8000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Aanvullende informatie: AZ Sint-Jan Brugge AV

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 15/07/2024
Einddatum van de duur: 14/07/2034

5.1.4 Verlenging

Maximumaantal verlengingen: 2
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschreven: De opdracht bevat twee verlengingen.

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 3 241 917,35 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Naam:
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40
Criterium:
Type: Kwaliteit
Naam:
Beschrijving: Kwaliteit
Gewicht (punten, exact): 60
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedrukt:
Rechtvaardiging voor het niet vermelden van de weging van de gunningscriteria:

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van state
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: AZ Sint-Jan Brugge AV
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

6. Resultaten

6.1 ID resultaat perceel: LOT-0001

Er is geen winnaar gekozen en de mededinging is gesloten.
De reden waarom geen winnaar is gekozen: Alle inschrijvingen, verzoeken tot deelname of projecten zijn ingetrokken of niet-ontvankelijk bevonden

6.1.4 Statistische informatie

Ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname:
Type van de ontvangen inschrijvingen: Inschrijvingen
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 2
Type van de ontvangen inschrijvingen: Verzoeken tot deelname
Aantal ontvangen inschrijvingen of verzoeken tot deelname: 2

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: AZ Sint-Jan Brugge AV
Registratienummer: 0266.559.859
Postadres: Ruddershove 10
Stad: Brugge
Postcode: 8000
Land: België
Contactpunt: Aankoopdienst AZ
Telefoon: +32 50452221
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE 0671.516.647
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Raad van state
Registratienummer: BE 0931.814.266
Postadres: Wetenschapsstraat 10
Stad: Brussel
Postcode: 1040
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 33cb449e-a703-4075-877d-38487da9bd6f - 01
Type formulier: Resultaat
Type aankondiging: Aankondiging van een gegunde opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 21/06/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 21/06/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA