Koninklijk Museum Voor Schone Kunsten Antwerpen Vzw
Opdracht voor personeelsplanning, tijdsregistratie en selfservice voor medewerkers en raamovereenkomst voor consultancy
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen vzw
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Recreatie, cultuur en godsdienst
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Opdracht voor personeelsplanning, tijdsregistratie en selfservice voor medewerkers en raamovereenkomst voor consultancy
Beschrijving: Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) wenst - de aanschaf en implementatie van één of meerdere tools voor een geavanceerde personeelsplanning met wensroosteren voor medewerkers die werken met variabele roosters, incl. selfservice (aanvragen vakantie, dienstuitstappen, registratie ziektes, …) en tijdsregistratie voor medewerkers die werken met glijtijden, incl. selfservice - beroep te doen op consultancy op afroep in de vorm van een raamovereenkomst m.b.t. personeelsplanning (bv. berekening bezettingseisen, advisering shiftoptimalisatie, ondersteuning bij verandertrajecten in het kader van personeelsplanning, …) Deze opdracht is een opdracht voor leveringen in de zin art. 2, 20° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016.
Identificatiecode van de procedure: b627276f-71f7-4941-bdbd-af3919acca44
Interne identificatiecode: 24_09
Type procedure: Andere procedure in één fase
Rechtvaardiging voor de versnelde procedure:
Belangrijkste kenmerken van de procedure:
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 48450000 Software voor tijdregistratie of human reousrces
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 143 000 Euro
Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 25 000 Euro
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Zie bestek
5. Perceel
5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001
Beschrijving: Het Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen (KMSKA) wenst - de aanschaf en implementatie van één of meerdere tools voor een geavanceerde personeelsplanning met wensroosteren voor medewerkers die werken met variabele roosters, incl. selfservice (aanvragen vakantie, dienstuitstappen, registratie ziektes, …) en tijdsregistratie voor medewerkers die werken met glijtijden, incl. selfservice - beroep te doen op consultancy op afroep in de vorm van een raamovereenkomst m.b.t. personeelsplanning (bv. berekening bezettingseisen, advisering shiftoptimalisatie, ondersteuning bij verandertrajecten in het kader van personeelsplanning, …) Deze opdracht is een opdracht voor leveringen in de zin art. 2, 20° van de Wet inzake overheidsopdrachten van 17 juni 2016.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Leveringen
Aanvullende aard van het contract: Diensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 48450000 Software voor tijdregistratie of human reousrces
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw: 143 000 Euro
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): neen
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De minimale vereisten qua technische en beroepsbekwaamheid zijn: 1. Voor planning en tijdsregistratie, incl. selfservice werknemers: min. 3 gelijkaardige projecten aan deze opdracht m.b.t. het opzetten (incl. analyse), aanleveren en onderhouden van een tool voor de planning en tijdsregistratie van personeel met variabele en vaste roosters, en medewerkers met glijtijden, conform aan de Belgische arbeidsregelgeving, tijdens de afgelopen 3 jaar. De inschrijver bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van een overzicht van minstens 3 referentieprojecten. Per project neemt hij volgende gegevens op: de opdrachtgever, korte beschrijving van de opdracht (5 regels), start- en einddatum van de opdracht en vult daartoe de projectfiche in (bijlage). 2. consultancy personeelsplanning (workforcemanagement) min. 3 gelijkaardige consultancyopdrachten m.b.t. workforcemanagement (berekening bezettingseisen, begeleiding verandertrajecten naar zelfroostering, …) voor de socio-culturele sector in België, tijdens de afgelopen 3 jaren. De inschrijver bewijst zijn technische en beroepsbekwaamheid aan de hand van een overzicht van minstens 3 referentie-opdrachten. Per opdracht neemt hij volgende gegeven op: de opdrachtgever, korte beschrijving van de opdracht (5 regels), start- en einddatum van de opdracht en relevant paritair comité en vult daartoe de projectfiche in (bijlage). .
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 30/06/2024 10:00 +02:00
Voorwaarden van het contract: De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: ja
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst: Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem: Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Ondernemingsrechtbank Antwerpen, Afdeling Antwerpen
TED eSender: FOD Beleid en Ondersteuning
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Koninklijk Museum voor Schone Kunsten Antwerpen vzw
Registratienummer: 0725891877_3701
Postadres: Lange Kievitstraat 111-113 - bus 100
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Ondernemingsrechtbank Antwerpen, Afdeling Antwerpen
Registratienummer: 0308.357.753
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 3d794913-e9ac-4d1a-9e6f-59deab94eefd - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 04/06/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 04/06/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking