Vzw Jessa Ziekenhuis

Raamovereenkomst: levering van warme dranken en ter beschikking stellen van automaten



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: KOFFIE, THEE EN AANVERWANTE PRODUCTEN
RAAMOVEREENKOMST: LEVERING VAN WARME DRANKEN EN TER BESCHIKKING STELLEN VAN AUTOMATEN

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: vzw Jessa Ziekenhuis
Rechtsvorm van de koper: Overheidsonderneming
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: Raamovereenkomst: levering van warme dranken en ter beschikking stellen van automaten
Beschrijving: : Het voorwerp van de opdracht is: - de levering van koffie en warme dranken; - de terbeschikkingstelling van toestellen in bruikleen en huur voor het bereiden en afgeven van deze dranken; - het all-in onderhoudscontract.
Identificatiecode van de procedure: 2b22f262-1003-47af-bc28-84b5f11b8c53
Interne identificatiecode: PPP0LQ-643/4102/CS-2024-006
Type procedure: Onderhandelingsprocedure met voorafgaande oproep tot mededinging / mededingingsprocedure met onderhandeling

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Salvatorstraat 20
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: vzw Jessa Ziekenhuis

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Salvatorstraat 20
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: vzw Jessa Ziekenhuis

2.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Salvatorstraat 20
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: vzw Jessa Ziekenhuis

2.1.3 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 395 000 Euro

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.5 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
De inschrijver moet op alle percelen inschrijven

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Vervalsing van de mededinging: Vervalsing van de mededinging. (zie UEA)
Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht: Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA)
Faillissement: Faillissement. (zie UEA)
Corruptie: Corruptie. (zie UEA)
Regeling met schuldeisers: Regeling met schuldeisers. (zie UEA)
Deelname aan een criminele organisatie: Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA)
Witwassen van geld of financiering van terrorisme: Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA)
Fraude: Fraude. (zie UEA)
Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel: Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA)
Insolventie: Insolventie. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA)
Activa beheerd door vereffenaar: Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA)
Die zich schuldig heeft gemaakt aan valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat is de vereiste documenten te verstrekken en heeft vertrouwelijke informatie over deze procedure verkregen.: Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA)
Louter nationale uitsluitingsgronden: Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA)
Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure: Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure: Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA)
Ernstige beroepsfouten: Ernstige beroepsfouten. (zie UEA)
Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties: Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA)
Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht: Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA)
Betaling van socialezekerheidsbijdragen: Betaling van sociale premies. (zie UEA)
Staking van bedrijfsactiviteiten: Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA)
Betaling van belastingen: Betaling van belastingen. (zie UEA)
Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten: Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA)

5. Perceel

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0001

Titel: Aankoop van koffie
Beschrijving: Perceel 1 betreft de levering van de koffie die in hoofdzaak aan de PATIËNTEN aangeboden wordt. Het Jessa Ziekenhuis heeft koffietoestellen van Bravilor type TH10 in eigendom. In deze toestellen wordt de gemalen koffie in thermossen gemaakt om aansluitend aan de patiënten per mok verdeeld te worden. Voor deze toestellen wensen we VERS GEMALEN koffie te gebruiken. We hebben een 1000- tal bedden waar we de patiënt in de ochtend, in de namiddag en in de avond een mok aanbieden. Het volume bedraagt ongeveer 1 miljoen tassen/mokken per jaar. Het Jessa ziekenhuis neemt de vulling en reiniging van de koffietoestellen voor zijn rekening.
Interne identificatiecode: CS-2023-006

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15861000 Koffie
Aanvullende classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Salvatorstraat 20
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: vzw Jessa Ziekenhuis

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/11/2024
Einddatum van de duur: 31/10/2031

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 275 000 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Aanvullende informatie: 275.000 € exclusief BTW

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Vergunningen Een afschrift van de FFSC 22000 vergunning of gelijkwaardig. Minimumeisen: Geldig attest.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Certificaten ISO certificaten 9001 (kwaliteitsmanagement), 14001 (milieumanagement) en 22000 (voedselveiligheid) of gelijkwaardige labels. Minimumeisen: Geldige certificaten.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Certificaat van een extern gevalideerd kwaliteitssysteem (genre BRC,FSSC22000, IFS, ISO, ... of gelijkwaardig)Minimumeisen: Geldig certificaat
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: ISO certificaten 9001 (kwaliteitsmanagement), 14001 (milieumanagement) en 22000 (voedselveiligheid) of gelijkwaardige labels.Minimumeisen: Geldige certificaten.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referenties Een lijst van de voornaamste soortgelijke opdrachten die gedurende de laatste 3 jaar werden uitgevoerd met vermelding van het bedrag, de datum en de instanties waarvoor zij bestemd waren. Per referentie dient volgende informatie voorzien te worden: - de naam van het bedrijf - de gegevens van een contactpersoon (e-mail en telefoon) - totale omzet (exclusief BTW) per werkjaar - een korte beschrijving van de opdracht. Op basis van de korte omschrijving van de opdracht dient het Jessa ziekenhuis te kunnen evalueren of de inschrijver de opdracht aankan op het vlak van omvang, transport, ... Minimumeisen: Perceel 1: minimum 3 referenties met een afzet van meer dan 2 ton zetkoffie per jaar Perceel 2: minimum 3 referenties met minimum 50 toestellen
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Attesten goede uitvoering Daarnaast levert de kandidaat attesten van goede uitvoering van soortgelijke opdracht die de afgelopen 3 jaar werden verricht afgeleverd door de instelling waar de opdracht werd uitgevoerd. Op elk attest wordt vermeld: - Naam + adres instelling - Contactgegevens - Startdatum van de leveringen - De waarde van de totale opdracht - Confirmatie dat de leveringen tot op heden goed zijn uitgevoerd Minimumeisen: Minimaal 2 attesten van leveringen van de afgelopen 3 jaar
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Communicatie De kandidaat gebruikt het Nederlands in de communicatie met en dienstverlening bij de opdrachtgever. Minimumeisen: Documenten ter staving (zoals bv locatie Servicedesk, verklaringen en omschrijvingen)
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat met zijn bedrijvigheid is begonnen.Minimumeisen: De jaaromzet, van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, dient minimaal voor perceel 1: 200.000 € per jaar en perceel 2: 400.000€ per jaar te zijn.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De aanbestedende overheid zal de financiële situatie van de kandidaten beoordelen aan de hand van de neergelegde jaarrekeningen van de laatste drie beschikbare jaren, die opgevraagd zullen worden via de website van de NBB. Volgende ratio’s worden berekend door de aanbestedende overheid op basis van de codes in de jaarrekeningen: - Rentabiliteit = (Winst (Verlies) voor Belasting (code 9903) / Totaal der Activa (code 20/58) - Eigen vermogen = (code 10/15) Minimumeisen: - Rentabiliteit: > 0,00 - Geen tweemaal negatief eigen vermogen gedurende de laatste drie boekjaren of er gedurende de laatste drie boekjaren geen verlies werd geboekt. - Liquiditeit: > 1 - Solvabiliteit: > 0,40
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Levercontinuïteit
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Rapportage
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit van de koffie
Gewicht (punten, exact): 50

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/643/LQ/2023

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden van de procedure:
Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 17/06/2024
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (3 % van het geraamde bedrag van het perceel (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental (€ 8.180,00))
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 06/06/2024 13:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 240 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst:
Perceel 2: Deze opdracht loopt voor een periode van 60 maanden die stilzwijgend tweemaal met elk 12 maanden verlengd kan worden. Dit betekent dat de maximale contractduur 7 jaar is.
Er is gekozen voor deze duur vanwege de verwachte technische levensduur van de apparatuur en omwille van het feit dat, door het hoge aantal toestellen in bruikleen, deze raamovereenkomst immers gepaard gaat met een hoge investering vanwege de opdrachtnemer die onvoldoende gespreid kan worden op een beperkte looptijd van 4 jaar.
Elke partij heeft het recht de overeenkomst niet te verlengen of op te zeggen mits het respecteren van een opzegtermijn van zes (6) maanden vóór het einde van het lopende uitvoeringsjaar. Bij opzegging is de opdrachtnemer niet gerechtigd op enige schadevergoeding. Perceel 1: De looptijd van dit perceel wordt gelijkgesteld met de termijn van perceel 2 gezien dit als een geheel beschouwd wordt
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van eerste aanleg Limburg, afdeling Hasselt
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: vzw Jessa Ziekenhuis
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: vzw Jessa Ziekenhuis
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

5.1 Technische ID van het kavel: LOT-0002

Titel: Ter beschikking stellen van warme drankentoestellen en afname van de ingrediënten
Beschrijving: Perceel 2 betreft het ter beschikking stellen van warme dranken aan in hoofdzaak het PERSONEEL EN BEZOEKERS op de verschillende campussen. Hiervoor hanteren we 2 soorten van koffie nl. de instantkoffie en de bonenkoffie. De instantkoffie: De koffie wordt aangeboden in hoofdzaak in individuele porties en sporadisch in thermos. Afhankelijk van de toepassing zijn de koffietoestellen een tafelmodel of vrijstaand model dewelke tassen voorzien van warme dranken. De toestellen bieden in hoofdzaak koffie maar bieden daarnaast ook de mogelijkheid om zuiver heet water en/of een chocovariant af te leveren. Afhankelijk van de kostprijs van het betalingssysteem op deze toestellen (Cashless betalingssysteem en badge) zal er na de gunning beslist worden of de optie om de toestellen met een betalingssysteem uit te rusten, gelicht wordt. De inschrijver houdt bij de indiening van de offerte rekening dat bepaalde toestellen (zie inventaris) mogelijks uitgerust moeten kunnen worden met een betalingssysteem. De koffie in de afgesloten ruimtes zal gratis verstrekt worden en daar zullen de toestellen bijgevolg zonder betalingssysteem geplaatst worden. In 2023 kenden we volgend verbruik nl: • Deca koffie: 15.625 consumpties • Koffie: 1.062.000 consumpties Al de in bruikleen gestelde toestellen (instant) van dit perceel zijn verbonden aan een onderhoudscontract met een even lange looptijd als de overeenkomst. Deze toestellen blijven gedurende de looptijd van onderhavige opdracht eigendom van de opdrachtnemer en het Jessa Ziekenhuis is niet gehouden om deze toestellen na afloop van onderhavige opdracht over te nemen. De bonenkoffie: We wensen eveneens een kwalitatievere koffie/chocolade beleving tegen betaling aan te bieden. De koffie/chocolade wordt aangeboden in individuele porties. De toestellen bieden in hoofdzaak koffie maar hebben daarnaast ook de mogelijkheid om meer variaties (koffie, melk, cacao) aan te bieden. Hiervoor zal in de openbare ruimte een ruimte ingericht worden waar tegen betaling de warme drank verstrekt wordt en is de inschrijver verplicht het toestel uit te rusten met een betalingssysteem. (cashless betaalsysteem en badge) Gezien dit aanbod totaal nieuw is voor onze organisatie hebben we totaal geen idee van de te verwachtte verbruiken. Het Jessa ziekenhuis neemt de vulling en reiniging van beide koffiesoorten voor zijn rekening. Al de in huur gestelde toestellen (bonen) van dit perceel zijn verbonden aan een onderhoudscontract met een even lange looptijd als de overeenkomst. Deze toestellen blijven gedurende de looptijd van onderhavige opdracht eigendom van de opdrachtnemer en het Jessa Ziekenhuis is niet gehouden om deze toestellen na afloop van onderhavige opdracht over te nemen.
Interne identificatiecode: CS-2023-006

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Leveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 15861000 Koffie
Aanvullende classificatie (cpv): 15860000 Koffie, thee en aanverwante producten
Aanvullende classificatie (cpv): 03131100 Koffiebonen
Opties:
Beschrijving van de opties: Vereiste opties (Minimale eisen en specificaties volgens de technische bepalingen.)

5.1.2 Plaats van uitvoering

Postadres: Salvatorstraat 20
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Hasselt (BE224)
Land: België
Aanvullende informatie: vzw Jessa Ziekenhuis

5.1.3 Geraamde duur

Begindatum: 01/11/2024
Einddatum van de duur: 31/10/2031

5.1.5 Waarde

Maximumwaarde van de raamovereenkomst: 1 120 000 Euro

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeld: Niet vereist
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA): ja
Aanvullende informatie: x € inclusief BTW

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Vergunningen Een afschrift van de FFSC 22000 vergunning of gelijkwaardig. Minimumeisen: Geldig attest.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Certificaten ISO certificaten 9001 (kwaliteitsmanagement), 14001 (milieumanagement) en 22000 (voedselveiligheid) of gelijkwaardige labels. Minimumeisen: Geldige certificaten.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Certificaat van een extern gevalideerd kwaliteitssysteem (genre BRC,FSSC22000, IFS, ISO, ... of gelijkwaardig)Minimumeisen: Geldig certificaat
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: ISO certificaten 9001 (kwaliteitsmanagement), 14001 (milieumanagement) en 22000 (voedselveiligheid) of gelijkwaardige labels.Minimumeisen: Geldige certificaten.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Referenties Een lijst van de voornaamste soortgelijke opdrachten die gedurende de laatste 3 jaar werden uitgevoerd met vermelding van het bedrag, de datum en de instanties waarvoor zij bestemd waren. Per referentie dient volgende informatie voorzien te worden: - de naam van het bedrijf - de gegevens van een contactpersoon (e-mail en telefoon) - totale omzet (exclusief BTW) per werkjaar - een korte beschrijving van de opdracht. Op basis van de korte omschrijving van de opdracht dient het Jessa ziekenhuis te kunnen evalueren of de inschrijver de opdracht aankan op het vlak van omvang, transport, ... Minimumeisen: Perceel 1: minimum 3 referenties met een afzet van meer dan 2 ton zetkoffie per jaar Perceel 2: minimum 3 referenties met minimum 50 toestellen
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Attesten goede uitvoering Daarnaast levert de kandidaat attesten van goede uitvoering van soortgelijke opdracht die de afgelopen 3 jaar werden verricht afgeleverd door de instelling waar de opdracht werd uitgevoerd. Op elk attest wordt vermeld: - Naam + adres instelling - Contactgegevens - Startdatum van de leveringen - De waarde van de totale opdracht - Confirmatie dat de leveringen tot op heden goed zijn uitgevoerd Minimumeisen: Minimaal 2 attesten van leveringen van de afgelopen 3 jaar
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Communicatie De kandidaat gebruikt het Nederlands in de communicatie met en dienstverlening bij de opdrachtgever. Minimumeisen: Documenten ter staving (zoals bv locatie Servicedesk, verklaringen en omschrijvingen)
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de kandidaat met zijn bedrijvigheid is begonnen.Minimumeisen: De jaaromzet, van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, dient minimaal voor perceel 1: 200.000 € per jaar en perceel 2: 400.000€ per jaar te zijn.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: De aanbestedende overheid zal de financiële situatie van de kandidaten beoordelen aan de hand van de neergelegde jaarrekeningen van de laatste drie beschikbare jaren, die opgevraagd zullen worden via de website van de NBB. Volgende ratio’s worden berekend door de aanbestedende overheid op basis van de codes in de jaarrekeningen: - Rentabiliteit = (Winst (Verlies) voor Belasting (code 9903) / Totaal der Activa (code 20/58) - Eigen vermogen = (code 10/15) Minimumeisen: - Rentabiliteit: > 0,00 - Geen tweemaal negatief eigen vermogen gedurende de laatste drie boekjaren of er gedurende de laatste drie boekjaren geen verlies werd geboekt. - Liquiditeit: > 1 - Solvabiliteit: > 0,40
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Criterium:
Type: Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving: * Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.
Gebruik van dit criterium: Gebruikt
Informatie over de tweede fase van een procedure in twee fasen:
Minimumaantal gegadigden dat voor de tweede fase van de procedure moet worden uitgenodigd: 3
De procedure verloopt in opeenvolgende fasen. In elke fase kunnen deelnemers afvallen
De koper behoudt zich het recht voor de opdracht zonder verdere onderhandelingen te gunnen op basis van de oorspronkelijke inschrijvingen

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Levercontinuïteit
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Rapportage
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kosten
Beschrijving: Prijs
Gewicht (punten, exact): 40

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Kwaliteit van de koffie en de toestellen
Gewicht (punten, exact): 60

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Service
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Kwaliteit
Beschrijving: Plan van aanpak
Gewicht (punten, exact): 10

5.1.11 Aanbestedingsstukken

Adres van de aanbestedingsstukken: https://cloud.3p.eu/Downloads/1/643/LQ/2023

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden van de procedure:
Vermoedelijke datum van verzending van de uitnodigingen tot inschrijving: 17/06/2024
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Adres voor indiening: https://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Varianten: Toegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen: Toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie: Borgtocht (een forfaitaire borgtocht van € 25.000,00)
Uiterste datum voor de ontvangst van verzoeken tot deelname: 06/06/2024 13:00 +02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven: 240 Dag
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven: Neen
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing: neen
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling: neen

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Rechtvaardiging voor de looptijd van de raamovereenkomst:
Perceel 2: Deze opdracht loopt voor een periode van 60 maanden die stilzwijgend tweemaal met elk 12 maanden verlengd kan worden. Dit betekent dat de maximale contractduur 7 jaar is.
Er is gekozen voor deze duur vanwege de verwachte technische levensduur van de apparatuur en omwille van het feit dat, door het hoge aantal toestellen in bruikleen, deze raamovereenkomst immers gepaard gaat met een hoge investering vanwege de opdrachtnemer die onvoldoende gespreid kan worden op een beperkte looptijd van 4 jaar.
Elke partij heeft het recht de overeenkomst niet te verlengen of op te zeggen mits het respecteren van een opzegtermijn van zes (6) maanden vóór het einde van het lopende uitvoeringsjaar. Bij opzegging is de opdrachtnemer niet gerechtigd op enige schadevergoeding. Perceel 1: De looptijd van dit perceel wordt gelijkgesteld met de termijn van perceel 2 gezien dit als een geheel beschouwd wordt
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling: neen

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank van eerste aanleg Limburg, afdeling Hasselt
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: vzw Jessa Ziekenhuis
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt: vzw Jessa Ziekenhuis
Aanbieder van aanbestedingsdiensten: 3P Aanbieder van diensten
TED eSender: FPS Policy and Support

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: vzw Jessa Ziekenhuis
Registratienummer: BE 0821 142 117
Postadres: Salvatorstraat 20
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Land: België
Contactpunt: Chantal Stas
Telefoon: +32 11335893
Internetadres: http://www.jessazh.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt

8.1 ORG-0002

Officiële naam: 3P Aanbieder van diensten
Registratienummer: BE 0475.480.736
Stad: Antwerpen
Postcode: 2000
Land: België
E-mail: info@3p.eu
Telefoon: +32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten

8.1 ORG-0003

Officiële naam: FPS Policy and Support
Registratienummer: BE001
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0004

Officiële naam: Rechtbank van eerste aanleg Limburg, afdeling Hasselt
Registratienummer: BE 0308.357.753
Postadres: Parklaan 25/2
Stad: Hasselt
Postcode: 3500
Land: België
Telefoon: +32 11374154
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 1c558a53-1c7c-4116-80c5-aee03db3ebc5 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 06/05/2024 00:00 +02:00
Aankondiging datum verzending (eSender): 06/05/2024 00:00 +02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA