Unie-k

F-gebouw



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


BELGIË: BOUWWERKZAAMHEDEN
F-GEBOUW

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling - Wijziging van een aankondiging

1. Koper

1.1 Koper

Officiële naam: UNIE-K
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid

2. Procedure

2.1 Procedure

Titel: F-gebouw
Beschrijving: nieuwbouw van een gemeenschapsvoorziening (nursinggebouw) bestaande uit 6 leefgroepen rond een gedeeld voorplein met inbegrip van de sloop van bestaande gebouwen
Identificatiecode van de procedure: 506feea4-e957-482e-903d-3802710c6e2c
Interne identificatiecode: 2106
Type procedure: Openbaar
De procedure wordt versneld: No

2.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden

2.1.4 Algemene informatie

Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU

2.1.6 Gronden voor uitsluiting

Louter nationale uitsluitingsgronden: Voor de uitsluitingsgronden wordt er verwezen naar de algemene administratieve bepalingen in het bestek.

5. Perceel

5.1 Perceel: LOT-0001

Titel: 2106 - 1
Beschrijving: Afbraak + ruwbouw + afwerking + gedeeltelijke omgevingsaanleg
Interne identificatiecode: 1

5.1.1 Doel

Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden

5.1.2 Plaats van uitvoering

Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Aanvullende informatie:

5.1.3 Geraamde duur

Andere looptijd: Onbekend

5.1.6 Algemene informatie

Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)

5.1.9 Selectiecriteria

Criterium:
Type: Andere
Beschrijving: Voor de selectiecriteria wordt er verwezen naar de algemene administratieve bepalingen in het bestek.

5.1.10 Gunningscriteria

Criterium:
Type: Prijs
Beschrijving: De meest voordelige en tegelijk regelmatige offerte wordt vastgesteld op basis van prijs.

5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding

Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-03-14+01:00 14:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling

5.1.15 Technieken

Raamovereenkomst:
Geen raamovereenkomst
Informatie over het dynamische aankoopsysteem
Geen dynamisch aankoopsysteem
Elektronische veiling:

5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie

Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen - afdeling Brugge

8. Organisaties

8.1 ORG-0001

Officiële naam: UNIE-K
Registratienummer: 0431124022_3205
Postadres: Chartreuseweg 53
Stad: Sint-Michiels
Postcode: 8200
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Land: België
Telefoon: +32 50406960
Internetadres: http://www.uniek.org
Rollen van deze organisatie:
Koper

8.1 ORG-0002

Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: BE001
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender

8.1 ORG-0003

Officiële naam: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen - afdeling Brugge
Registratienummer: 00000001938163570000
Stad: Brugge
Land: België
Telefoon: 050 47 30 11
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures

10. Wijziging van een aankondiging

Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 41611140-1706-49bc-937e-767d2a5d2977-01
Beschrijving: Er werd een nieuwe versie van de .zip-file genaamd “4.bijlagen” toegevoegd aan het dossier. In deze nieuwe versie werden volgende documenten toegevoegd onder “4.bijlagen” in een nieuwe map “Grondonderzoek”: - Technisch verslag grondonderzoek: “2106 - Grondonderzoek - Rapport technisch verslag.pdf” - Conformverklaring technisch verslag door VZW Grondbank: “2106 - Conformverklaring – Grondbank.pdf” Graag wijzen we de aannemers/inschrijvers hierbij ook nog op volgende zaken: Op basis van de aangeleverde conformverklaring dient de aannemer in de uitvoeringsfase de nodige documenten aan te vragen (nk. Bodembeheerrapport, grondtransportverklaring, vrachtbon,…) voor hergebruik van de gronden en/of afvoer ervan. Het bodembeheerrapport kan enkel aangevraagd worden voor dat deel van de uitgegraven bodem dat in het technisch verslag milieuhygiënisch onderzocht is. De VZW Grondbank wijst erop dat de aannemer en zijn onderaannemers bij de voorbereiding van en tijdens de uitvoering van het grondverzet het ‘kwaliteitszorgsysteem voor de werf’ dient toe te passen. Dit kwaliteitszorgsysteem voor de werf is een hulpmiddel om de selectieve uitgraving conform het technisch verslag uit te voeren en bovendien de traceerbaarheid van de grondstromen in uitvoeringsfase te garanderen. Om die reden is ook het kwaliteitszorgsysteem voor het vervoer van toepassing. Een belangrijke stap in het kader van het kwaliteitszorgsysteem voor de werf is de melding start der werken. Wij benadrukken dat de correcte toepassing van de kwaliteitszorgsystemen een absolute voorwaarde is voor het verkrijgen van het definitieve bodembeheerrapport. Voor zowel het hergebruik van uitgegraven bodem binnen de werf als voor het gebruik ervan op een nieuwe eindbestemming (afvoer) dient de aannemer voorafgaandelijk aan de werken een bodembeheerrapport aan te vragen. De resultaten en conclusies uit het technisch verslag moeten, op het moment van inwerkingtreden van het tijdelijk handelingskader PFAS opnieuw geëvalueerd worden. Er dient nagegaan te worden of er nog bijkomend veldwerk noodzakelijk is en/of er nog administratieve aanpassingen dienen te gebeuren aan het verslag. Op het moment van inwerkingtreden van het tijdelijk handelingskader PFAS dient een erkende bodemsaneringsdeskundige gecontacteerd te worden om deze evaluatie uit te voeren. Ter info: Start van het transport: bij de aanvraag van een ‘bodembeheerrapport buiten de werf’ is het belangrijk dat u de datum vermeldt van de start van het transport waar de aanvraag betrekking op heeft. In het verleden was dit misschien niet altijd duidelijk – het aanvraagformulier vermeldde ‘datum start der werken’. Daarom wordt op de nieuwe versie expliciet gevraagd naar de ‘start van dit transport’. De VZW grondbank vraagt om geen vroegere aanvangsdatum op te geven dan effectief nodig. Dit is belangrijk voor de vlotte opvolging van het project.

10.1 Wijziging van een aankondiging

Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 2024-02-28+01:00

11. Informatie over een aankondiging

11.1 Informatie over een aankondiging

Identificatiecode/versie van de aankondiging: 0fc39180-05c3-4ea6-bd5d-c6317b79627a - 02
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-02-28+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands

11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA