Unie-k
F-gebouw
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Gezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Beschrijving: nieuwbouw van een gemeenschapsvoorziening (nursinggebouw) bestaande uit 6 leefgroepen rond een gedeeld voorplein met inbegrip van de sloop van bestaande gebouwen
Identificatiecode van de procedure: 506feea4-e957-482e-903d-3802710c6e2c
Interne identificatiecode: 2106
De procedure wordt versneld: No
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: Voor de uitsluitingsgronden wordt er verwezen naar de algemene administratieve bepalingen in het bestek.
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Beschrijving: Afbraak + ruwbouw + afwerking + gedeeltelijke omgevingsaanleg
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
5.1.3 Geraamde duur
Andere looptijd: Onbekend
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Beschrijving: Voor de selectiecriteria wordt er verwezen naar de algemene administratieve bepalingen in het bestek.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: De meest voordelige en tegelijk regelmatige offerte wordt vastgesteld op basis van prijs.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-03-14+01:00 14:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen - afdeling Brugge
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Registratienummer: 0431124022_3205
Postadres: Chartreuseweg 53
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Brugge (BE251)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Rechtbank eerste aanleg West-Vlaanderen - afdeling Brugge
Registratienummer: 00000001938163570000
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: 41611140-1706-49bc-937e-767d2a5d2977-01
Beschrijving: Er werd een nieuwe versie van de .zip-file genaamd “4.bijlagen” toegevoegd aan het dossier. In deze nieuwe versie werden volgende documenten toegevoegd onder “4.bijlagen” in een nieuwe map “Grondonderzoek”: - Technisch verslag grondonderzoek: “2106 - Grondonderzoek - Rapport technisch verslag.pdf” - Conformverklaring technisch verslag door VZW Grondbank: “2106 - Conformverklaring – Grondbank.pdf” Graag wijzen we de aannemers/inschrijvers hierbij ook nog op volgende zaken: Op basis van de aangeleverde conformverklaring dient de aannemer in de uitvoeringsfase de nodige documenten aan te vragen (nk. Bodembeheerrapport, grondtransportverklaring, vrachtbon,…) voor hergebruik van de gronden en/of afvoer ervan. Het bodembeheerrapport kan enkel aangevraagd worden voor dat deel van de uitgegraven bodem dat in het technisch verslag milieuhygiënisch onderzocht is. De VZW Grondbank wijst erop dat de aannemer en zijn onderaannemers bij de voorbereiding van en tijdens de uitvoering van het grondverzet het ‘kwaliteitszorgsysteem voor de werf’ dient toe te passen. Dit kwaliteitszorgsysteem voor de werf is een hulpmiddel om de selectieve uitgraving conform het technisch verslag uit te voeren en bovendien de traceerbaarheid van de grondstromen in uitvoeringsfase te garanderen. Om die reden is ook het kwaliteitszorgsysteem voor het vervoer van toepassing. Een belangrijke stap in het kader van het kwaliteitszorgsysteem voor de werf is de melding start der werken. Wij benadrukken dat de correcte toepassing van de kwaliteitszorgsystemen een absolute voorwaarde is voor het verkrijgen van het definitieve bodembeheerrapport. Voor zowel het hergebruik van uitgegraven bodem binnen de werf als voor het gebruik ervan op een nieuwe eindbestemming (afvoer) dient de aannemer voorafgaandelijk aan de werken een bodembeheerrapport aan te vragen. De resultaten en conclusies uit het technisch verslag moeten, op het moment van inwerkingtreden van het tijdelijk handelingskader PFAS opnieuw geëvalueerd worden. Er dient nagegaan te worden of er nog bijkomend veldwerk noodzakelijk is en/of er nog administratieve aanpassingen dienen te gebeuren aan het verslag. Op het moment van inwerkingtreden van het tijdelijk handelingskader PFAS dient een erkende bodemsaneringsdeskundige gecontacteerd te worden om deze evaluatie uit te voeren. Ter info: Start van het transport: bij de aanvraag van een ‘bodembeheerrapport buiten de werf’ is het belangrijk dat u de datum vermeldt van de start van het transport waar de aanvraag betrekking op heeft. In het verleden was dit misschien niet altijd duidelijk – het aanvraagformulier vermeldde ‘datum start der werken’. Daarom wordt op de nieuwe versie expliciet gevraagd naar de ‘start van dit transport’. De VZW grondbank vraagt om geen vroegere aanvangsdatum op te geven dan effectief nodig. Dit is belangrijk voor de vlotte opvolging van het project.
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 2024-02-28+01:00
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: 0fc39180-05c3-4ea6-bd5d-c6317b79627a - 02
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-02-28+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking