Provincie Antwerpen - Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Architectuur En Vastgoed
Antwerpen - Parkhuis - aanpassingswerken voor ILSA- en OKAN-klassen
Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.
1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: Provincie Antwerpen
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Antwerpen - Parkhuis - aanpassingswerken voor ILSA- en OKAN-klassen
Beschrijving: Bijzonder bestek voor Antwerpen - Parkhuis - aanpassingswerken voor ILSA en OKAN klassen. De opdracht omvat het verbouwen van het Parkhuis, gelegen Koningin Elisabethlei 18 te 2018 Antwerpen, tot een schoolgebouw.
Identificatiecode van de procedure: b8d61a5b-b73c-48e0-aeac-7b5a04193399
Interne identificatiecode: BenV-OPDR-2023-0021
De procedure wordt versneld: No
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
2.1.4 Algemene informatie
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Louter nationale uitsluitingsgronden: Zie bestek voor de volledige lijst van uitsluitingsgronden
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: BenV-OPDR-2023-0021 - 1
Beschrijving: Bijzonder bestek voor Antwerpen - Parkhuis - aanpassingswerken voor ILSA en OKAN klassen. De opdracht omvat het verbouwen van het Parkhuis, gelegen Koningin Elisabethlei 18 te 2018 Antwerpen, tot een schoolgebouw.
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45000000 Bouwwerkzaamheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
5.1.6 Algemene informatie
Voorbehouden deelname: Deelname is niet voorbehouden.
Aanbestedingsproject dat niet uit EU-fondsen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: De opdrachtnemer moet voldoen aan de voorwaarden tot erkenning in de categorie D, in klasse 4 of hogere (op basis van de kostenraming).
Criterium: Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Specifieke referenties Bijkomend dient de opdrachtnemer voor een aantal onderdelen uit de technische bepalingen de bekwaamheid van zichzelf en/of de door hem gekozen onderaannemer aan te tonen. Hiertoe bezorgt hij bij indienen van zijn offerte minimaal 2 referenties (vergelijkbaar qua complexiteit en omvang) van de afgelopen 5 jaar betreffende elk van volgende onderdelen: • Betonnen trappen, ter plaatse gegoten trappen (Deel stabiliteit) • Buitenschrijnwerk (Architectuur, Deel 4) • Binnenschrijnwerk (Architectuur, Deel 5) • HVAC (Technieken, Deel 6) • Elektriciteit (Technieken, Deel 7) Door het voorleggen van deze lijst van referenties verklaart de inschrijver ten allen tijde het attest van goede uitvoering te kunnen voorleggen indien de aanbestedende overheid daartoe verzoek.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium: Beschrijving: 1) Planning - 30 punten De opdrachtnemer bezorgt een gedetailleerde planning (tot op weekniveau) van de uitvoering van de werken waarbij hij rekening houdt met de opgegeven uitvoeringstermijn. Er zal ook worden uitgewerkt hoe de werken al dan niet worden verder gezet tijdens de reguliere bouwverlofperiode in de zomer. Deze planning is bindend. Vermoedelijke uitvoeringsmaanden zijn april, mei juni. Uitvoering kan nog verschuiven afhankelijk van externe factoren Bij de beoordeling wordt rekening gehouden met: - Hoe optimaal de verschillende werken worden ingepland binnen de beschikbare uitvoeringstermijn. - Graad van uitwerken planning. - Haalbaarheid van de planning. De punten worden als volgt verdeeld: Uitstekend = 30 punten Zeer goed = 25 punten Goed = 20 punten Voldoende = 15 punten Onvoldoende = 0 punten
Criterium: Beschrijving: 2) Plan van aanpak - 20 punten (nota max 5 blz A4) De opdrachtnemer zal duidelijk uitschrijven hoe de planning kan geoptimaliseerd worden en hoe de gelijktijdigheid van teams en onderaannemers loopt, om binnen de strikte uitvoeringstermijn de opdracht uit te voeren. Er wordt ook een plan bijgevoegd van werfinrichting en aanlevering van materialen zodat de hinder voor het Provinciehuis beperkt blijft. In het plan van aanpak wordt ook de levering en plaatsing van de luchtgroep in detail toegelicht. Er wordt ook een technische fiche van de luchtgroep bijgevoegd. We verwachten een organigram van het team waarop de samenstelling en betrokken partijen afleesbaar zijn. Bij de beoordeling wordt rekening gehouden met: - Hoe optimaal de verschillende werken worden ingepland binnen de beschikbare uitvoeringstermijn. - Haalbaarheid van de planning binnen het opgesteld plan van aanpak, inplanning en samenstelling van verschillende teams en onderaannemers - aanwezigheid van risicomanagement in het voorstel - volledigheid van de gevraagde gegevens; De punten worden als volgt verdeeld: Uitstekend = 20 punten Zeer goed = 17 punten Goed = 14 punten Voldoende = 10 punten Onvoldoende = 0 punten
Criterium: Beschrijving: 3) Prijs - 50 punten De inschrijvers zullen beoordeeld worden in verhouding tot de laagste prijs aan de hand van volgende formule: Punten inschrijver A = prijs van laagste conforme inschrijver x 50 ptn prijs van de inschrijving A Ter verduidelijking hieronder een voorbeeld: Voorbeeld : Prijs van inschrijver A = 100 Laagste prijs = 80 Punten voor inschrijver A op prijs = 80x50/100 = 40 punten
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Ad-hoccommunicatiekanaal: 5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening: Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2024-02-02+01:00 14:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract: Elektronische facturering: Vereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem Geen dynamisch aankoopsysteem
5.1.16 Nadere inlichtingen, bemiddeling en evaluatie
Organisatie voor beroepsprocedures: Raad van State
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Provincie Antwerpen
Registratienummer: 0207725597_4660
Afdeling: Provincie Antwerpen - Departement Logistiek - Dienst Architectuur en Vastgoed
Postadres: Koningin Elisabethlei 22
Onderverdeling land (NUTS): Arr. Antwerpen (BE211)
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0002
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Onderverdeling land (NUTS): Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie: 8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Stad: Wetensschapstraat 33 - 1040 Brussel
Rollen van deze organisatie: Organisatie voor beroepsprocedures
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigd: a8c5e4b7-f64f-44b9-b988-865484565762-01
Beschrijving: Erratum nr 1 werd toegevoegd met bijlagen en uiterste inschrijvingsdatum is verplaatst naar 2 februari 2024 te 14.00 u
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode afdeling: PROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op: 2024-01-22+01:00
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: c6cc89db-5024-4978-a5c9-39205ad526c1 - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2024-01-22+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands
11.2 Informatie over de bekendmaking