Vlaamse Overheid - Agentschap Facilitair Bedrijf

Raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Tuinbouwdiensten - Raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [Vlaamse Overheid] ---
Rechtsvorm van de koperCentrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienstAlgemene overheidsdiensten
1.1 Koper
Officiële naam:  [Het Facilitair Bedrijf] ---
Rechtsvorm van de koperRegionale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienstHuisvesting en gemeenschappelijke voorzieningen
2. Procedure
2.1 Procedure
TitelRaamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.
BeschrijvingDe aanbestedende overheid wenst met deze overeenkomst de mogelijkheid te bieden om kantoren op te fleuren met diverse vormen van kantoorplanten en toebehoren.
Identificatiecode van de procedure5ed136e2-2524-4314-896d-67106256c95f
Interne identificatiecode2023/HFB/OP/110400
Type procedureOpenbaar
De procedure wordt versneldNo
2.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 77300000 Tuinbouwdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 03451000 Planten
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Beschrijving[ De inschrijver mag zich niet bevinden in één van de in de artikelen 67 tot en met 69 van de Wet Overheidsopdrachten bedoelde situaties. Dit behelst de verplichte uitsluitingsgronden, de uitsluitingsgronden in verband met fiscale en sociale schulden, en de facultatieve uitsluitingsgronden. ] ---
5. Perceel
5.1 PerceelLOT-0001
Titel2023/HFB/OP/110400 - 1
BeschrijvingRaamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren.
Interne identificatiecode1
5.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 77300000 Tuinbouwdiensten
Aanvullende classificatie (cpv): 03451000 Planten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling van een land:  Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Deze dienstverleningsovereenkomst is een raamovereenkomst voor de aankoop, huur, huurkoop en onderhoud van kantoorplanten en toebehoren in gebouwen van de Vlaamse overheid en lokale besturen verspreid over het Vlaams en Brussels Hoofdstedelijk Gewest.
5.1.3 Geraamde duur
Overige duurOnbekend
5.1.4 Verlenging
BeschrijvingDe raamovereenkomst heeft een initiële looptijd van vier jaar, te rekenen vanaf de datum vermeld bij de sluiting
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingDe minimale vereisten qua economische en financiële draagkracht zijn: - Beschikken over een positief eigen vermogen volgens de meest recente (neergelegde) jaarrekening, berekend zoals voorgeschreven volgens de op de inschrijver toepasselijke algemeen aanvaarde boekhoudkundige normen (GAAP). - De inschrijver beschikt over een passende verzekering (Burgerlijke aansprakelijkheid-uitbating en Burgerlijke aansprakelijkheid-na levering tot minimaal 200.000 euro per schadegeval en minimaal 500.000 euro per jaar).
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe minimale vereisten qua technische en beroepsbekwaamheid zijn: - Gedurende de laatste 3 jaar voorafgaand aan de indiening van de offerte moeten minimum 5 relevante referentieopdrachten, met een gezamenlijk waarde van minimaal 500.000,00 euro zijn uitgevoerd. Onder relevant wordt verstaan: uit de referentieopdrachten dient ervaring te blijken in het inrichten van kantoren met, en het onderhoud van, o.a. kantoorplanten, en/of groene wanden in mos en/of jungleplanten, en/of scheidingswanden. - Minstens 2 referenties moeten voldoen aan een dienstverlening in multisites bij eenzelfde klant: hieronder wordt verstaan één of meerdere onderhoudsovereenkomsten verspreid over meerdere gebouwen. - Indien één opdracht meerdere bestellingen of dienstverleningen bevat, wordt de waarde van de totale opdracht in acht genomen voor het bepalen van de waarde. - Enkel dienstverleningen die werden verricht gedurende de afgelopen periode van maximaal drie jaar voorafgaand aan de limietdatum worden hierbij in aanmerking genomen.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypePrijs
BeschrijvingHet gunningscriterium ‘Prijs’ wordt beoordeeld op basis van twee subgunningscriteria: • SGC 1.1. de totale offerteprijs (40 punten) • SGC 1.2. staffelkortingen (10 punten
Gewicht (punten, exact)50
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamKwaliteit van de dienstverlening
BeschrijvingDit gunningscriterium peilt naar de kwaliteit van de dienstverlening. De inschrijver maakt hiertoe een plan van aanpak op. Bij de opmaak van dit plan van aanpak (maximaal 10 A4-pagina’s) (stuk 06) houdt de inschrijver rekening met de minimale vereisten en uitvoeringsvoorwaarden zoals opgenomen onder titel 3 ‘Technische Voorschriften’ en titel 4 ‘Uitvoering van de opdracht’.
Gewicht (punten, exact)25
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamDuurzaamheid
BeschrijvingDit gunningscriterium peilt naar de duurzame maatregelen of acties die de inschrijver neemt t.a.v. deze raamovereenkomst en wordt beoordeeld op basis van twee subgunningscriteria: • SGC 3.1. Duurzaam mobiliteitsplan: 15 punten • SGC 3.2. Duurzame maatregelen en acties m.b.t. het aanbod van producten, verpakking: 10 punten.
Gewicht (punten, exact)25
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
VariantenNiet toegestaan
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-12-11+01:00 09:45:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-12-12+01:00 09:45:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Raad van State – Griffie van de afdeling Bestuursrechtspraak ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ Vlaamse Overheid ] ---
Organisatie die inschrijvingen verwerkt[ Het Facilitair Bedrijf ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naamVlaamse Overheid
Registratienummer0316380841_5762
AfdelingAgentschap Facilitair Bedrijf
PostadresHavenlaan 88 bus 60  
StadBrussel
Postcode1000
Onderverdeling van een landArr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
LandBelgië
Telefoon+32 490587146
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naamFOD Beleid en Ondersteuning
RegistratienummerBE001
PostadresSimon Bolivarlaan 30, bus 1  
StadBrussel
Postcode1000
Onderverdeling van een landArr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
LandBelgië
Telefoon+32 2 740 80 00
Internetadreshttps://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naamRaad van State – Griffie van de afdeling Bestuursrechtspraak
Registratienummer0931.814.266
StadWetenschapsstraat 33 – 1040 Etterbeek
LandBelgië
Telefoon02234 96 11
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
8.1 ORG-0004
Officiële naamHet Facilitair Bedrijf
Registratienummer0316.380.841
StadHavenlaan 88 bus 60 - 1000 BRUSSEL
LandBelgië
Telefoon02 553 20 00
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die inschrijvingen verwerkt
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  c377fea0-f336-4969-b2c6-43da632bba09 01
Type formulierMededinging
Type aankondigingAankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging2023-10-30+01:00 00:00:00+01:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar isNederlands 
11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA