Vzw Az Sint-lucas & Volkskliniek

raamovereenkomst voor de levering van kantoormateriaal



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Kleine kantoorbenodigdheden - raamovereenkomst voor de levering van kantoormateriaal

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek] ---
Rechtsvorm van de koperPubliekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienstGezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
Titelraamovereenkomst voor de levering van kantoormateriaal
Beschrijvingraamovereenkomst voor de levering van kantoormateriaal
Identificatiecode van de procedure7fddba70-08cd-4afc-a321-ed0f2e844a72
Interne identificatiecode10/26/2023 2:26 PM 3PID577 2023-011-CMAG-FZ
Type procedureOpenbaar
2.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30192700 Kleine kantoorbenodigdheden
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Logboekstraat 5   
Stad:  Gent
Postcode:  9000
Onderverdeling van een land:  Arr. Gent (BE234)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Centraal Magazijn
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Logboekstraat 5   
Stad:  Gent
Postcode:  9000
Onderverdeling van een land:  Arr. Gent (BE234)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Centraal Magazijn
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst500,000 EUR
2.1.4 Algemene informatie
Aanvullende informatiebegindatum opdracht: indicatief
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Beschrijving[ Vervalsing van de mededinging. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Faillissement. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Corruptie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Regeling met schuldeisers. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Fraude. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Insolventie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Ernstige beroepsfouten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Betaling van sociale premies. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Betaling van belastingen. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA) ] ---
5. Perceel
5.1 PerceelLOT-0001
Titelraamovereenkomst voor de levering van kantoormateriaal
Beschrijvingraamovereenkomst voor de levering van kantoormateriaal
Interne identificatiecode2023-011-CMAG-FZ
5.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 30192700 Kleine kantoorbenodigdheden
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Logboekstraat 5   
Stad:  Gent
Postcode:  9000
Onderverdeling van een land:  Arr. Gent (BE234)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Centraal Magazijn
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2024-01-02+01:00
Duur48 MONTH
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst450,525.90 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingEen lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de afgelopen drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en van de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: De inschrijver dient gedurende ten minste het laatste afgelopen jaar minstens 3 verschillende klanten aan te tonen met een minimum jaaromzet van (duidelijk aan te tonen bij de offerte): Kantoormateriaal zoals opgegeven: minimum 75.000€ excl. btw per jaar.De referenties dienen opgegeven te worden in het formaat van bijlage C.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver voegt bij zijn offerte een geldig ISO9001 certificaat, of concrete bewijzen (dus geen eenvoudige verklaring naar gelijkwaardigheid) inzake gelijkwaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.De inschrijver beschikt over een gedocumenteerde procedure voor klachtenbehandeling (van ontvangst klacht tot afhandeling, terugname van retours etc...) en voegt deze bij zijn offerte.Minimumeisen: idem
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver beschikt over een online webshop waarop zijn volledige productcatalogus (kantoormateriaal) kan bekeken worden.Deze bevat minstens per product: referentienummer, omschrijving, verpakkings- en of facturatieeenheid, productkenmerken, afbeelding, catalogusprijs...Daarnaast stelt de inschrijver tevens bij zijn offerte (en bij gunning) de nodige inloggegevens voor een gepersonaliseerde webshop ter beschikking (zie ook 'gunningscriteria'.Gepersonaliseerde prijzen (offerteprijzen van de producten opgenomen in de inventaris, alsook prijzen op basis van kortingspercentage op de catalogus) zijn onmiddellijk zichtbaar en ten allen tijde raadpleegbaar.Minimumeisen: idem
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver voegt bij zijn offerte (onder deel 2) bijlage E (akkoordverklaring met intern reglement AZ Jan Palfijn).Minimumeisen: idem
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingDe inschrijver bewijst zijn financiële draagkracht door voorlegging van de recentste jaarrekening of de neergelegde jaarrekening over het laatste beschikbare boekjaar, te voegen bij zijn offerte. Voor de inschrijvers uit België zal de aanbestedende overheid de nodige balans en resultatenrekening zelf digitaal ophalen via de Telemarc toepassing na opening van de offertes. Minimumeisen: Geen negatief eigen vermogen in het gevraagde boekjaar.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeGeschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/1/577/OH/2023 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Borgtocht (5 % van het oorspronkelijk bedrag van de opdracht (excl. btw), afgerond naar het hogere tiental) ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-28+01:00 12:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven120 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-28+01:00 12:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Ondernemingsrechtbank Gent, afdeling Gent ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ Vzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naamVzw AZ Sint-Lucas & Volkskliniek
RegistratienummerBE0459265997
PostadresGroenebriel 1  
StadGent
Postcode9000
LandBelgië
ContactpuntFilip Zegers
Telefoon+32 92245083
Fax+32 92245354
Internetadreshttp://www.azstlucas.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam3P
RegistratienummerBE 0475.480.736
StadAntwerpen
Postcode2000
LandBelgië
E-mailinfo@3p.eu
Telefoon+32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0003
Officiële naamFPS Policy and Support
RegistratienummerBE001
StadBrussel
Postcode1000
LandBelgië
Telefoon+32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0004
Officiële naamOndernemingsrechtbank Gent, afdeling Gent
RegistratienummerBE0308357753
PostadresOpgeëistenlaan 401 E  
StadGent
Postcode9000
LandBelgië
Telefoon+32 92345142
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  ce43631a-3887-45ca-a469-66b27187141e 01
Type formulierMededinging
Type aankondigingAankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging2023-10-26+02:00 00:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar isNederlands 
11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA