Gemeentebestuur Aalter

Aanstellen communicatiebureau voor strategisch communicatieadvies omtrent de verdere uitrol van de bewegwijzering van de gemeentelijke gebouwen op basis van de bestaande huisstijl.



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Diensten voor advies inzake reclame - Aanstellen communicatiebureau voor strategisch communicatieadvies omtrent de verdere uitrol van de bewegwijzering van de gemeentelijke gebouwen op basis van de bestaande huisstijl.

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [Gemeentebestuur Aalter] ---
Rechtsvorm van de koperLokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienstAlgemene overheidsdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
TitelAanstellen communicatiebureau voor strategisch communicatieadvies omtrent de verdere uitrol van de bewegwijzering van de gemeentelijke gebouwen op basis van de bestaande huisstijl.
BeschrijvingVoorwerp van deze diensten: Aanstellen communicatiebureau voor strategisch communicatieadvies omtrent de verdere uitrol van de bewegwijzering van de gemeentelijke gebouwen op basis van de bestaande huisstijl. Toelichting: Naar aanleiding van de fusie Aalter-Knesselare werd een nieuwe gemeentelijke huisstijl ontwikkeld. Deze huisstijl is nog niet volledig doorgetrokken in de bewegwijzering in en rond alle gemeentelijke gebouwen. Het Sportpark Aalter-centrum is het gebouw waar de bewegwijzering al het verst is gevorderd. Dit dient als voorbeeld voor de verdere uitrol van de bewegwijzering. De opdracht wordt afgesloten voor een periode van vier jaar. Gemeente Aalter, OCMW Aalter en AGB Aalter komen overeen dat, in toepassing van art. 47 van de wet van 17/06/2016 inzake Overheidsopdrachten, OCMW Aalter en AGB Aalter gebruik kunnen maken van een door Gemeente Aalter als aankoopcentrale gesloten opdracht. Raamcontract: Een overeenkomst met het doel gedurende een bepaalde periode de voorwaarden inzake te plaatsen opdrachten vast te leggen, met name wat betreft de prijzen. De eenheidsprijzen zijn vastgelegd voor een bepaalde periode. Er is dus geen totaal bestelbedrag, enkel een raming met vermoedelijke hoeveelheden. De bestellingen gebeuren via afzonderlijke afroepen in het kader van een enige opdracht. De bestellingen gebeuren steeds via aparte bestelbon van het desbetreffende bestuur aan de hand van de noodwendigheden. Deze opdracht is een klantenopdracht, d.w.z. dat de opdracht uitgevoerd wordt door middel van deelbestellingen naargelang van de werkelijke behoeften. Het sluiten van een overeenkomst op basis van onderhavig bestek geeft de dienstverlener geen exclusiviteitrecht. Er kunnen gedurende de geldigheidsduur van het contract prestaties, identiek of analoog aan deze beschreven in onderhavig bestek, laten uitvoeren door andere dienstverleners. De dienstverlener kan uit dien hoofde geen aanspraak maken op enigerlei vergoeding. Plaats van dienstverlening: Deze opdracht zal op verschillende locaties op het openbaar domein uitgevoerd moeten worden. Niet alleen de bewegwijzering van bestaande, maar ook nieuwe gebouwen kan onder deze opdracht vallen. Deze opdracht bestaat uit volgende gedeelten: I. Interne signalisatie a. Deelopdracht 1: intern signalisatieplan per gebouw Locatiebezoek en inventarisatie van de site Circulatiestudie Uitwerken van de wayfinding methodiek Bepalen signalisatiedragers Inventarisatie signalisatiedragers Projectmanagement Meetings Kilometervergoeding b. Deelopdracht 2: Concept, creatie en opmaak signalisatie c. Deelopdracht 3: Productie en montage signalisatie d. Deelopdracht 4: Opmaak huisstijlhandboek met technische specificaties e. Deelopdracht 5: Aanlevering bestanden op FTP of USB-stick II. Externe signalisatie a. Deelopdracht 1: extern signalisatieplan per gebouw Locatiebezoek en inventarisatie van de site Circulatiestudie Uitwerken van de wayfinding methodiek Bepalen signalisatiedragers Inventarisatie signalisatiedragers Projectmanagement Meetings Kilometervergoeding b. Deelopdracht 2: Concept, creatie en opmaak signalisatie c. Deelopdracht 3: Productie en montage signalisatie d. Deelopdracht 4: Opmaak huisstijlhandboek met technische specificaties e. Deelopdracht 5: Aanlevering bestanden op FTP of USB-stick
Identificatiecode van de procedure994cd22e-19ba-4599-87cf-a247cf70c455
Interne identificatiecode10/17/2023 10:54 AM 3PID1986 23d0195
Type procedureOpenbaar
2.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 79341100 Diensten voor advies inzake reclame
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Europalaan 22   
Stad:  Aalter
Postcode:  9880
Onderverdeling van een land:  Arr. Gent (BE234)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Gemeentebestuur Aalter
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Europalaan 22   
Stad:  Aalter
Postcode:  9880
Onderverdeling van een land:  Arr. Gent (BE234)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Gemeentebestuur Aalter
2.1.3 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst609,500 EUR
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Beschrijving[ Vervalsing van de mededinging. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Faillissement. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Corruptie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Regeling met schuldeisers. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Fraude. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Insolventie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Ernstige beroepsfouten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Betaling van sociale premies. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Betaling van belastingen. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA) ] ---
5. Perceel
5.1 PerceelLOT-0001
TitelAanstellen communicatiebureau voor strategisch communicatieadvies omtrent de verdere uitrol van de bewegwijzering van de gemeentelijke gebouwen op basis van de bestaande huisstijl.
BeschrijvingAanstellen communicatiebureau voor strategisch communicatieadvies omtrent de verdere uitrol van de bewegwijzering van de gemeentelijke gebouwen op basis van de bestaande huisstijl.
Interne identificatiecode23d0195
5.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 79341100 Diensten voor advies inzake reclame
Opties:
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschrevenVereiste opties (De aanbestedende overheid wenst eventueel beroep te doen op fotografische prestaties ter ondersteuning van de opdracht. Proofingprint ressorteert eveneens onder deze optie.) Vrije opties (Geen)
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Europalaan 22   
Stad:  Aalter
Postcode:  9880
Onderverdeling van een land:  Arr. Gent (BE234)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Gemeentebestuur Aalter
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2023-12-01+01:00
Einddatum2027-11-30+01:00
5.1.5 Waarde
Maximumwaarde van de raamovereenkomst0 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingEen lijst van de voornaamste diensten die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.Minimumeisen: Lijst
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingEen geldig ISO 9001 (versie 2015) certificaat, of een verklaring of bewijzen inzake gelijkaardige maatregelen op het gebied van kwaliteitsbewaking.Minimumeisen: 1 certificaat, verklaring of bewijs
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingEen verklaring betreffende de gemiddelde jaarlijkse personeelsbezetting van de dienstverlener gedurende de laatste drie jaar.Minimumeisen: Verklaring
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingGeenMinimumeisen: n.v.t.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeGeschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen
Beschrijving* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016. Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKosten
BeschrijvingPrijs
Gewicht (punten, exact)40
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingRelevante ervaring en technische waarde
Gewicht (punten, exact)40
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingFlexibiliteit
Gewicht (punten, exact)20
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/1/1986/28/2023 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenToegestaan
Inschrijvers mogen meer dan één inschrijving indienen
Beschrijving van de financiële garantie[ Borgtocht (een forfaitaire borgtocht van 10.000,00 euro) ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-17+01:00 11:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven90 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-17+01:00 11:00:00+01:00
PlaatsGemeentehuis - Vergaderzaal
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Raad van State ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ Gemeentebestuur Aalter ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ Gemeentebestuur Aalter ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naamGemeentebestuur Aalter
Registratienummer0697.608.063
PostadresEuropalaan 22  
StadAalter
Postcode9880
LandBelgië
ContactpuntSteven Cocquyt
Telefoon+32 93749913
Fax+32 93252240
Internetadreshttp://www.aalter.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam3P
RegistratienummerBE 0475.480.736
StadAntwerpen
Postcode2000
LandBelgië
E-mailinfo@3p.eu
Telefoon+32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0003
Officiële naamFPS Policy and Support
RegistratienummerBE001
StadBrussel
Postcode1000
LandBelgië
Telefoon+32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0004
Officiële naamRaad van State
RegistratienummerBE 0931.814.266
PostadresWetenschapsstraat 37  
StadBrussel
Postcode1040
LandBelgië
Telefoon+32 22349470
Fax+32 22349462
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  e872de33-f758-4b6f-98bb-7d377b473614 01
Type formulierMededinging
Type aankondigingAankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging2023-10-17+02:00 00:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar isNederlands 
11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA