Ivio

CONCESSIE VOOR DE INZAMELING EN VERWERKING VAN TEXTIEL IN HET WERKINGSGEBIED VAN IVIO



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Afvalverzameling en –verwerking - CONCESSIE VOOR DE INZAMELING EN VERWERKING VAN TEXTIEL IN HET WERKINGSGEBIED VAN IVIO

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [IVIO] ---
Rechtsvorm van de koperLokale overheid
Activiteit van de aanbestedende dienstMilieubescherming
Activiteit van de aanbestedende instantieProductie, transport of distributie van gas of warmte
2. Procedure
2.1 Procedure
TitelCONCESSIE VOOR DE INZAMELING EN VERWERKING VAN TEXTIEL IN HET WERKINGSGEBIED VAN IVIO
Beschrijving- Concessie voor het selectief inzamelen van huishoudelijk textielafval via containers in het werkingsgebied van de opdrachthoudende vereniging van IVIO. - De concessie omvat ook de sortering en verder bestemming zoals omschreven onder de technische bepalingen. - De concessiegever bepaalt enkel het aantal en de locatie van de standplaatsen waar de concessiehouders textielcontainers mogen plaatsen.
Identificatiecode van de procedurede9e8708-750e-4de1-a640-bd8d119cbb58
Interne identificatiecode2023-09
Type procedureOpenbaar
De procedure wordt versneldNo
De belangrijkste kenmerken van de procedureDeze concessie is een concessie voor diensten in de zin van artikel 2, 7°, b), van de wet van 17 juni 2016 betreffende de concessieovereenkomsten. Zij valt evenwel onder het drempelbedrag van de Wet van 17 juni 20165, zodat de beginselen van behoorlijk bestuur en de algemene aannemingsprincipes, in het bijzonder van transparantie en gelijkheid van toepassing zijn. De concessiegever steunt zich en dit voor zover het bestek geen andersluidende bepalingen bevat op de analoge bepalingen van de Concessiewet van 17 juni 2016 en het KB Concessies van 25 juni 2017, in het bijzonder voor wat betreft de publicatie van de opdracht, het bepalen van de selectie- en gunningscriteria en het gunnen van de opdracht. De plaatsingsprocedure van de concessie vertoont de kenmerken van een openbare procedure, in die zin dat elke belangstellende marktpartij in antwoord op de concessieaankondiging en onderhavig bestek een offerte mag indienen. Zij wordt dan ook via aankondiging in het Bulletin der Aanbestedingen verricht. De offerte dient zowel de gevraagde informatie voor de selectie als de gevraagde informatie voor de gunning te bevatten
2.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90510000 Afvalverzameling en –verwerking
2.1.3 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw-290,400 EUR
2.1.4 Algemene informatie
Deze procedure of dit perceel is geannuleerd of was niet succesvol en zal opnieuw worden aanbesteed
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/25/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Beschrijving[ Uitsluitingsgronden opgenomen in I.6. van het bestek toegevoegd aan deze aanbesteding. ] ---
5. Perceel
5.1 PerceelLOT-0001
Titel2023-09 - 1
BeschrijvingConcessie voor het selectief inzamelen en verwerken van huishoudelijk textielafval via containers in Pittem - Oostrozebeke - Meulebeke - Tielt - Ruiselede - Dentergem
Interne identificatiecode1
5.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90510000 Afvalverzameling en –verwerking
Hoeveelheid360 
Opties:
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschrevenDe concessieovereenkomsten kunnen, na het verstrijken van deze initiële uitvoeringstermijn, 2 keer verlengd worden met een jaar, onder dezelfde voorwaarden en volgens dezelfde modaliteiten.
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Lodewijk de Raetlaan 12 Op de in bestek opgegeven locaties in de gemeenten Pittem - Oostrozebeke - Meulebeke - Tielt - Ruiselede - Dentergem  
Stad:  Izegem
Postcode:  8870
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Pittem - Oostrozebeke - Meulebeke - Tielt - Ruiselede - Dentergem
5.1.3 Geraamde duur
Overige duurOnbekend
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen2
BeschrijvingDe maximale uitvoeringstermijn bedraagt dus 4 jaar (2 jaar + 1 jaar + 1 jaar). De verlengingen verlopen stilzwijgend, behoudens een tegenstrijdig aangetekend schrijven uiterlijk 6 maanden vooraf.
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw-108,000 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Dit is een periodiek terugkerende aanbesteding
BeschrijvingDit betreft een continue dienstverlening aan de burger.
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeAndere
NaamEconomische en financiële draagkracht van de inschrijver (selectiecriteria)
BeschrijvingOpgegeven in artikel I.6. van het bestek toegevoegd aan de aanbestedingdocumenten.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeAndere
NaamTechnische en beroepsbekwaamheid van de inschrijver (selectiecriteria)
BeschrijvingOpgegeven in artikel I.6. van het toegevoegde bestek.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypePrijs
NaamPrijs
BeschrijvingRegel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
Gewicht (punten, exact)70
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamKwaliteit van de dienstverlening, de ingezette middelen en organisatie van de inzamelingen
BeschrijvingHet betreft aldus de verschillende vereisten die opgenomen zijn in de technische bepalingen van dit lastenboek. De inschrijver voegt hiertoe een plan van aanpak bij zijn offerte dat uitgebreid wordt toegelicht. Dit plan van aanpak behandelt tenminste de organisatie van het inzamelsysteem (o.a. inclusief een ophalingsschema, een beschrijving van de manier waarop de planning zal worden opgemaakt, een beschrijving van de manier waarop de logistieke organisatie zal gebeuren, een beschrijving van de initiatieven op het vlak van communicatie en sensibilisatie, …), de ingezette middelen (containers, voertuigenpark, personeel, registratiesysteem, …), de verwerking van het textiel en de opvolging van de illegale textielinzameling. De inschrijver beschrijft hoe IVIO de controle kan uitoefenen op de tonnage opgehaalde textiel. Er zal desgevallend ook rekening gehouden worden met de vaststellingen die gemaakt worden naar aanleiding van het plaatsbezoek zoals beschreven in III.7
Gewicht (punten, exact)30
Vaste waarde (per eenheid)10
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Termijn voor verzoeken om aanvullende informatie2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusVereist
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Volgende borgtocht wordt gevraagd: een forfaitaire borgtocht van € 5.000,00; Het bedrag van de door de concessiehouder te stellen borgtocht wordt vastgesteld op een forfaitair bedrag van 5.000 € per perceel. ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
Aanvullende informatieGeen openbare opening
Voorwaarden van het contract:
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdrachtDe concessiehouder betaalt de prijs per kwartaal bij aanvang van de kwartaalperiode, aan de concessiegever. De aanvang van de kwartaalperiodes zijn januari – april – juli – oktober; en blijven gelijk gedurende de volledige duur van de concessie. De aangerekende prijs betreft één vierde van de opgegeven eenheidsprijs per jaar, per locatie. Bij de sluiting van de concessie zal de lopende kwartaalperiode verrekend worden. Ook de laatste kwartaalperiode op het einde van de concessie zal verrekend worden. De concessiehouder beschikt over een termijn van 30 dagen om de diensten te betalen, na datum ontvangst van de factuur. Er is geen verificatietermijn van toepassing. In geval van laattijdige betaling is artikel 59 van het KB van 25 juni 2017 van toepassing, met dien verstande dat de verwijzing naar de concessiehouder in dit artikel als een verwijzing naar de concessiegever moet worden gelezen.
Er is een geheimhoudingsovereenkomst vereist
Elektronische factureringVereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
Financiële regelingDe betaling van het aan de concessiehouder verschuldigde bedrag vindt plaats, al naargelang: 1° 30 dagen na de datum van ontvangst door de aanbestedende overheid van de schuldvordering of de factuur; 2° indien de datum van ontvangst van de schuldvordering of de factuur niet vaststaat, 30 dagen na de datum van het beëindigen van de diensten; 3° indien de aanbestedende overheid de schuldvordering of de factuur eerder ontvangt dan het beëindigen van de diensten, 30 dagen na het beëindigen van de diensten.
Informatie over de termijnen voor beroepOp deze overheidsopdracht is geen prijsherziening van toepassing.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Bemiddelingsorganisatie[ IVIO ] ---
Organisatie voor beroepsprocedures[ IVIO ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ IVIO ] ---
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken[ IVIO ] ---
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures[ IVIO ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ IVIO ] ---
Organisatie die inschrijvingen verwerkt[ IVIO ] ---
5.1 PerceelLOT-0002
Titel2023-09 - 2
BeschrijvingConcessie voor het selectief inzamelen en verwerken van huishoudelijk textielafval via containers in Ardooie - Izegem - Ingelmunster - Ledegem - Lendelede
Interne identificatiecode2
5.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90510000 Afvalverzameling en –verwerking
Hoeveelheid440 
Opties:
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschrevenVoor alle percelen van de concessie wordt de overeenkomst gesloten voor een periode van 2 jaar. De concessieovereenkomsten kunnen, na het verstrijken van deze initiële uitvoeringstermijn, 2 keer verlengd worden met een jaar, onder dezelfde voorwaarden en volgens dezelfde modaliteiten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  gemeenten Ardooie - Izegem - Ingelmunster - Ledegem - Lendelede   
Stad:  Izegem
Postcode:  8870
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Gemeenten Ardooie - Izegem - Ingelmunster - Ledegem - Lendelede
5.1.3 Geraamde duur
Overige duurOnbekend
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen2
BeschrijvingDe maximale uitvoeringstermijn bedraagt dus 4 jaar (2 jaar + 1 jaar + 1 jaar). De verlengingen verlopen stilzwijgend, behoudens een tegenstrijdig aangetekend schrijven uiterlijk 6 maanden vooraf.
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw-132,000 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Dit is een periodiek terugkerende aanbesteding
BeschrijvingCOntinue dienstverlening
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s)
5.1.7 Strategische aanbestedingen
Aanpak voor het beperken van milieueffectenDe transitie naar een circulaire economie
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeAndere
Naamselectiecriteria
BeschrijvingOpgegeven in art. I.6. van toegevoegde bestek
De criteria zullen worden gebruikt om de gegadigden te selecteren die voor de tweede fase van de procedure zullen worden uitgenodigd
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypePrijs
NaamPrijs
BeschrijvingRegel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
Gewicht (punten, exact)70
Vaste waarde (totaal)70
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamKwaliteit van de dienstverlening, de ingezette middelen en organisatie van de inzamelingen
BeschrijvingHet betreft aldus de verschillende vereisten die opgenomen zijn in de technische bepalingen van dit lastenboek. De inschrijver voegt hiertoe een plan van aanpak bij zijn offerte dat uitgebreid wordt toegelicht. Dit plan van aanpak behandelt tenminste de organisatie van het inzamelsysteem (o.a. inclusief een ophalingsschema, een beschrijving van de manier waarop de planning zal worden opgemaakt, een beschrijving van de manier waarop de logistieke organisatie zal gebeuren, een beschrijving van de initiatieven op het vlak van communicatie en sensibilisatie, …), de ingezette middelen (containers, voertuigenpark, personeel, registratiesysteem, …), de verwerking van het textiel en de opvolging van de illegale textielinzameling. De inschrijver beschrijft hoe IVIO de controle kan uitoefenen op de tonnage opgehaalde textiel. Er zal desgevallend ook rekening gehouden worden met de vaststellingen die gemaakt worden naar aanleiding van het plaatsbezoek zoals beschreven in III.7
Gewicht (punten, exact)30
Vaste waarde (per eenheid)10
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Termijn voor verzoeken om aanvullende informatie2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusVereist
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Volgende borgtocht wordt gevraagd: een forfaitaire borgtocht van € 5.000,00; Het bedrag van de door de concessiehouder te stellen borgtocht wordt vastgesteld op een forfaitair bedrag van 5.000 € per perceel. ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven2.0042024E7 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
Aanvullende informatiegeen openbare opening
Voorwaarden van het contract:
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdrachtDe concessiehouder betaalt de prijs per kwartaal bij aanvang van de kwartaalperiode, aan de concessiegever. De aanvang van de kwartaalperiodes zijn januari – april – juli – oktober; en blijven gelijk gedurende de volledige duur van de concessie. De aangerekende prijs betreft één vierde van de opgegeven eenheidsprijs per jaar, per locatie. Bij de sluiting van de concessie zal de lopende kwartaalperiode verrekend worden. Ook de laatste kwartaalperiode op het einde van de concessie zal verrekend worden. De concessiehouder beschikt over een termijn van 30 dagen om de diensten te betalen, na datum ontvangst van de factuur. Er is geen verificatietermijn van toepassing. In geval van laattijdige betaling is artikel 59 van het KB van 25 juni 2017 van toepassing, met dien verstande dat de verwijzing naar de concessiehouder in dit artikel als een verwijzing naar de concessiegever moet worden gelezen.
Er is een geheimhoudingsovereenkomst vereist
Elektronische factureringVereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
Financiële regelingDe concessiehouder betaalt de prijs per kwartaal bij aanvang van de kwartaalperiode, aan de concessiegever. De aanvang van de kwartaalperiodes zijn januari – april – juli – oktober; en blijven gelijk gedurende de volledige duur van de concessie. De aangerekende prijs betreft één vierde van de opgegeven eenheidsprijs per jaar, per locatie. Bij de sluiting van de concessie zal de lopende kwartaalperiode verrekend worden. Ook de laatste kwartaalperiode op het einde van de concessie zal verrekend worden. De concessiehouder beschikt over een termijn van 30 dagen om de diensten te betalen, na datum ontvangst van de factuur. Er is geen verificatietermijn van toepassing. In geval van laattijdige betaling is artikel 59 van het KB van 25 juni 2017 van toepassing, met dien verstande dat de verwijzing naar de concessiehouder in dit artikel als een verwijzing naar de concessiegever moet worden gelezen.
Informatie over de termijnen voor beroepOp deze overheidsopdracht is geen prijsherziening van toepassing.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Bemiddelingsorganisatie[ IVIO ] ---
Organisatie voor beroepsprocedures[ IVIO ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ IVIO ] ---
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken[ IVIO ] ---
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures[ IVIO ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ IVIO ] ---
Organisatie die inschrijvingen verwerkt[ IVIO ] ---
5.1 PerceelLOT-0003
Titel2023-09 - 3
BeschrijvingGedeeltelijk voorbehouden concessie
Interne identificatiecode3
5.1.1 Doel
Aard van het contractDiensten
Belangrijkste classificatie (cpv): 90510000 Afvalverzameling en –verwerking
Hoeveelheid70 
Opties:
De koper behoudt zich het recht voor aanvullende aankopen te doen bij de contractant, zoals hier beschrevenVoor alle percelen van de concessie wordt de overeenkomst gesloten voor een periode van 2 jaar. De concessieovereenkomsten kunnen, na het verstrijken van deze initiële uitvoeringstermijn, 2 keer verlengd worden met een jaar, onder dezelfde voorwaarden en volgens dezelfde modaliteiten
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  izegem
Postcode:  8870
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Pittem - Oostrozebeke - Meulebeke - Tielt - Ruiselede - Dentergem - Ardooie - Izegem - Ingelmunster - Ledegem - Lendelede
5.1.3 Geraamde duur
Overige duurOnbekend
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen2
BeschrijvingDe maximale uitvoeringstermijn bedraagt dus 4 jaar (2 jaar + 1 jaar + 1 jaar). De verlengingen verlopen stilzwijgend, behoudens een tegenstrijdig aangetekend schrijven uiterlijk 6 maanden vooraf.
5.1.5 Waarde
Geraamde waarde exclusief btw0 EUR
5.1.6 Algemene informatie
Dit is een periodiek terugkerende aanbesteding
Beschrijvingcontinue dienstverlening
Gereserveerde deelnameDeelname is voorbehouden aan beschutte werkplaatsen en ondernemers die de maatschappelijke en professionele integratie van gehandicapten of kansarmen tot doel hebben.
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
Deze aanbesteding is ook geschikt voor kleine en middelgrote ondernemingen (kmo’s)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeAndere
NaamSelectiecriteria
BeschrijvingOpgegeven in art. I.6. van het bestek.
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamVerwerking en bestemming van het ingezamelde textiel
BeschrijvingProcesflow, de middelen en faciliteiten,% recyclage en% lokaal hergebruik. Beschrijving van de wijze waarop het ingezameld textiel voor armoedebestrijding wordt ingezet: methode om de doelgroep 'personen in armoede' te bereiken, prijs en de omvang van de kortingen van het verkochte textiel aan de doelgroep, de plaats die de materiële hulpverlening in de organisatie van de inschrijver inneemt.… Bij de beoordeling zal rekening gehouden worden met de doeltreffendheid van de methode om de doelgroep te bereiken en de prijs en omvang van de korting die bij verkoop van het ingezamelde textiel aan de doelgroep zal toegekend worden. Tewerkstelling van kansarme personen en/of personen met een handicap en/of moeilijk inzetbare werkzoekenden of achtergestelde minderheden. Onder “personen in armoede” wordt verstaan: personen die een verhoogde tegemoetkoming, een leefloon of een equivalent leefloon ontvangen of een inkomen genieten dat lager is dan of gelijk is aan het barema leefloon/levensminimum. Vermits ernaar gestreefd wordt om het hergebruik, de tewerkstelling en de armoedebestrijding op lokaal niveau aan te pakken, zal in de beoordeling rekening gehouden worden met de afstand van de IVIO-regio tot de locatie van de sorteerinrichting en de verkooppunten. - verkooppunt(en) : hoe verder van IVIO hoe lager de score - sorteercentrum: hoe verder van IVIO hoe lager de score -% hergebruik in de regio - sensibiliseren/communiceren over hergebruik in lokale media telkens hogere score ngl. nabijheid IVIO-regio gaat voor op West-Vlaams, gaat voor op Vlaams,...
Gewicht (punten, exact)60
Vaste waarde (totaal)60
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamKwaliteit van de organisatie van de textielophaling
Beschrijving- garanderen continuïteit, - plan van aanpak logistieke organisatie, - inzetbaar personeel, - kwaliteit containers (technische kenmerken, kleur, opdruk, ouderdom, …), - veiligheidsmaatregelen (veiligheidskledij en materiaal, …) - registratiesysteem, - rapportage, - track and trace,
Gewicht (punten, exact)25
Vaste waarde (totaal)25
Criterium:
TypeKwaliteit
NaamKwaliteit dienstverlening
Beschrijving- de klantenservice die zal worden aangeboden (bemanning, bereikbaarheid en organisatie van de klantendienst, interventietijd/reactietijd bij problemen, …) - de manier waarop de behandeling van klachten en signalementen zal gebeuren, de maximale behandelingstermijnen. - flexibiliteit
Gewicht (punten, exact)15
Vaste waarde (totaal)15
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Termijn voor verzoeken om aanvullende informatie2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusVereist
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Perceel 3 “Gedeeltelijk voorbehouden concessie”: Er wordt geen borgtocht gevraagd. ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven200424 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-10-23+02:00 14:00:00+02:00
Aanvullende informatiegeen openbare zitting
Voorwaarden van het contract:
De uitvoering van de opdracht moet plaatsvinden binnen het kader van programma’s voor maatwerkbedrijven
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdrachtPerceel 3 is een opdracht zonder betalingen
Er is een geheimhoudingsovereenkomst vereist
Elektronische factureringVereist
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische orderplaatsing
Er zal worden gebruikgemaakt van elektronische betaling
Financiële regelingPerceel 3 is een opdracht zonder vergoeding / betaling.
Informatie over de termijnen voor beroepGeen prijsherziening voorzien, niet van toepassing.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Geen
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Bemiddelingsorganisatie[ IVIO ] ---
Organisatie voor beroepsprocedures[ IVIO ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ IVIO ] ---
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken[ IVIO ] ---
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures[ IVIO ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ IVIO ] ---
Organisatie die inschrijvingen verwerkt[ IVIO ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naamIVIO
Registratienummer0213897173_1374
PostadresLodewijk de Raetlaan 12  
StadIzegem
Postcode8870
Onderverdeling van een landArr. Roeselare (BE256)
LandBelgië
E-mailinfo@ivio.be
Telefoon+32 51311796
Internetadreshttp://www.ivio.be
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die offlinetoegang verleent tot de aanbestedingsstukken
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
Organisatie die inschrijvingen verwerkt
Organisatie voor beroepsprocedures
Organisatie die meer informatie geeft over beroepsprocedures
Bemiddelingsorganisatie
8.1 ORG-0002
Officiële naamFOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer0671516647_0
PostadresSimon Bolivarlaan 30, bus 1  
StadBrussel
Postcode1000
Onderverdeling van een landArr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
LandBelgië
Telefoon+32 2 740 80 00
Internetadreshttps://bosa.belgium.be
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
10. Wijziging van een aankondiging
Versie van de eerdere aankondiging die moet worden gewijzigdba3eb5a2-d315-4606-a6f1-179d7ff3048d-01
10.1 Wijziging van een aankondiging
Identificatiecode van de afdelingPROCEDURE
De aanbestedingsstukken zijn gewijzigd op2023-10-16+02:00
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  69a856db-fd00-4d64-9ae5-2d9e061a3b90 01
Type formulierMededinging
Type aankondigingAankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging2023-10-16+02:00 00:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar isNederlands 
11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA