Az Delta Vzw

Totale parenterale nutritie



Ter informatie: de tekst van deze opdracht werd oorspronkelijk geschreven in NL.


België - Producten voor parenterale voeding - Totale parenterale nutritie

Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling

1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam:  [AZ Delta vzw] ---
Rechtsvorm van de koperPubliekrechtelijke instelling
Activiteit van de aanbestedende dienstGezondheid
2. Procedure
2.1 Procedure
TitelTotale parenterale nutritie
BeschrijvingDe aanbestedende overheid wenst een raamovereenkomst te sluiten voor de aankoop en levering van totale parenterale nutritie voor een periode van één jaar met de mogelijkheid om driemaal één jaar te verlengen.
Identificatiecode van de procedure4a7a2cf9-ad45-432d-a229-99326abf207b
Interne identificatiecode10/9/2023 8:46 AM 3PID1999 TRI_23_077
Type procedureOpenbaar
2.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33692200 Producten voor parenterale voeding
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Deltalaan 1   
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  AZ Delta vzw
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Bruggestraat 84   
Stad:  Tielt
Postcode:  8700
Onderverdeling van een land:  Arr. Tielt (BE257)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Sint-Andriesziekenhuis Tielt apotheek
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Briekestraat 12   
Stad:  Ieper
Postcode:  8900
Onderverdeling van een land:  Arr. Ieper (BE253)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Jan Yperman Ziekenhuis apotheek
2.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Diverse leverplaatsen AZ Delta, Jan Ypermanziekenhuis en Sint-Andriesziekenhuis
2.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Diverse leverplaatsen AZ Delta, Jan Ypermanziekenhuis en Sint-Andriesziekenhuis
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Deltalaan 1   
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  AZ Delta vzw
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Bruggestraat 84   
Stad:  Tielt
Postcode:  8700
Onderverdeling van een land:  Arr. Tielt (BE257)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Sint-Andriesziekenhuis Tielt apotheek
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Briekestraat 12   
Stad:  Ieper
Postcode:  8900
Onderverdeling van een land:  Arr. Ieper (BE253)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Jan Yperman Ziekenhuis apotheek
2.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Diverse leverplaatsen AZ Delta, Jan Ypermanziekenhuis en Sint-Andriesziekenhuis
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Deltalaan 1   
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  AZ Delta vzw
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Bruggestraat 84   
Stad:  Tielt
Postcode:  8700
Onderverdeling van een land:  Arr. Tielt (BE257)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Sint-Andriesziekenhuis Tielt apotheek
2.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Briekestraat 12   
Stad:  Ieper
Postcode:  8900
Onderverdeling van een land:  Arr. Ieper (BE253)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Jan Yperman Ziekenhuis apotheek
2.1.4 Algemene informatie
Aanvullende informatieDe genoemde aanvangsdatum is een inschatting, de definitieve aanvangsdatum wordt besproken met de gegunde leverancier(s).
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/24/EU
2.1.6 Gronden voor uitsluiting
Beschrijving[ Vervalsing van de mededinging. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Met faillissement vergelijkbare toestand uit hoofde van nationale recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Faillissement. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Corruptie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Regeling met schuldeisers. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Deelneming aan een criminele organisatie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van milieurecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Witwassen van geld of financiering van terrorisme. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Fraude. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Kinderarbeid en andere vormen van mensenhandel. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Insolventie. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van arbeidsrecht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Activa beheerd door vereffenaar. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Valse verklaringen, achterhouden van informatie, niet in staat vereiste documenten te verstrekken en verkrijging van vertrouwelijke informatie over deze procedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Louter nationale uitsluitingsgronden. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Belangenconflict als gevolg van deelneming aan de aanbestedingsprocedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Directe of indirecte betrokkenheid bij de voorbereiding van deze aanbestedingsprocedure. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Ernstige beroepsfouten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Voortijdige beëindiging, schadevergoeding of andere vergelijkbare sancties. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Niet-nakoming van verplichtingen op het gebied van sociaal recht. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Betaling van sociale premies. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Staking van bedrijfsactiviteiten. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Betaling van belastingen. (zie UEA) ] ---
Beschrijving[ Terroristische misdrijven of strafbare feiten in verband met terroristische activiteiten. (zie UEA) ] ---
5. Perceel
5.1 PerceelLOT-0001
TitelTernaire mengsels voor centrale en perifere toediening voor volwassenen
BeschrijvingTernaire mengsels voor centrale en perifere toediening voor volwassenen
Interne identificatiecodeTRI_23_077
5.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33692200 Producten voor parenterale voeding
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Deltalaan 1   
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  AZ Delta vzw
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Bruggestraat 84   
Stad:  Tielt
Postcode:  8700
Onderverdeling van een land:  Arr. Tielt (BE257)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Sint-Andriesziekenhuis Tielt apotheek
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Briekestraat 12   
Stad:  Ieper
Postcode:  8900
Onderverdeling van een land:  Arr. Ieper (BE253)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Jan Yperman Ziekenhuis apotheek
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2024-04-01+02:00
Duur48 MONTH
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staking, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden. (minimumeis)Minimumeisen: 1. Procedure forecast 2. Procedure omtrent de opvolging van de verbruikscijfers 3. Procedure omtrent de reservevoorraad 4. Uitgeschreven noodplan
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt beleid van farmacovigilantie. Hij zorgt voor een sluitende traceerbaarheid van het product van grondstof tot eindgebruiker. Hij beheert onder andere alle mogelijke gegevens zoals gemelde bijwerkingen of klachten en heeft een actieplan in geval van problemen die leiden tot een terugroeping en waarschuwing van de reeds behandelde patiënten. (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt kwaliteitsmanagementsysteem (ISO, GMP en/of andere certificaten) dat hem in staat stelt een kwaliteitsvol product af te leveren. Hij beschrijft de keten van grondstof tot afgewerkt product bij de klant, met de gegevens van de betrokken partijen (producenten, toeleveranciers, distributeurs…) en de manier waarop audits van deze partijen georganiseerd worden. Zo moet ook aangetoond worden dat de kwaliteit van de distributie van de producten gegarandeerd is door de conformiteit aan de Guidelines on Good Distribution Practice of medicinal products for human use (GDP) of gelijkwaardig. De leverancier garandeert om steeds originele geneesmiddelen te leveren en neemt maatregelen om geen vervalste geneesmiddelen in de distributieketen toe te laten. Dit kadert binnen de richtlijn GLD 7.1 van de accreditatienormen voor ziekenhuizen (JCI). (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingAltman Z-score van het laatste boekjaar. Formule: (0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)Minimumeisen: 1. Berekening wordt weergegeven in de offerte. 2. Score is > 1,23. 3. Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKosten
BeschrijvingPrijs
Gewicht (punten, exact)65
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingVerpakking
Gewicht (punten, exact)15
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingService
Gewicht (punten, exact)20
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/210/5880 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Geen ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven180 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
Informatie over de termijnen voor beroepDe aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling. Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ AZ Delta vzw ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ AZ Delta vzw ] ---
5.1 PerceelLOT-0002
TitelVitamines voor volwassenen
BeschrijvingVitamines voor volwassenen
Interne identificatiecodeTRI_23_077 2
5.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33692200 Producten voor parenterale voeding
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Diverse leverplaatsen AZ Delta, Jan Ypermanziekenhuis en Sint-Andriesziekenhuis
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2024-04-01+02:00
Duur48 MONTH
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staking, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden. (minimumeis)Minimumeisen: 1. Procedure forecast 2. Procedure omtrent de opvolging van de verbruikscijfers 3. Procedure omtrent de reservevoorraad 4. Uitgeschreven noodplan
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt beleid van farmacovigilantie. Hij zorgt voor een sluitende traceerbaarheid van het product van grondstof tot eindgebruiker. Hij beheert onder andere alle mogelijke gegevens zoals gemelde bijwerkingen of klachten en heeft een actieplan in geval van problemen die leiden tot een terugroeping en waarschuwing van de reeds behandelde patiënten. (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt kwaliteitsmanagementsysteem (ISO, GMP en/of andere certificaten) dat hem in staat stelt een kwaliteitsvol product af te leveren. Hij beschrijft de keten van grondstof tot afgewerkt product bij de klant, met de gegevens van de betrokken partijen (producenten, toeleveranciers, distributeurs…) en de manier waarop audits van deze partijen georganiseerd worden. Zo moet ook aangetoond worden dat de kwaliteit van de distributie van de producten gegarandeerd is door de conformiteit aan de Guidelines on Good Distribution Practice of medicinal products for human use (GDP) of gelijkwaardig. De leverancier garandeert om steeds originele geneesmiddelen te leveren en neemt maatregelen om geen vervalste geneesmiddelen in de distributieketen toe te laten. Dit kadert binnen de richtlijn GLD 7.1 van de accreditatienormen voor ziekenhuizen (JCI). (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingAltman Z-score van het laatste boekjaar. Formule: (0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)Minimumeisen: 1. Berekening wordt weergegeven in de offerte. 2. Score is > 1,23. 3. Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKosten
BeschrijvingPrijs
Gewicht (punten, exact)70
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingService
Gewicht (punten, exact)15
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingKwaliteit
Gewicht (punten, exact)15
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/210/5880 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Geen ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven180 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
Informatie over de termijnen voor beroepDe aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling. Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ AZ Delta vzw ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ AZ Delta vzw ] ---
5.1 PerceelLOT-0003
TitelSporenelementen voor volwassenen
BeschrijvingSporenelementen voor volwassenen
Interne identificatiecodeTRI_23_077 3
5.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33692200 Producten voor parenterale voeding
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Diverse leverplaatsen AZ Delta, Jan Ypermanziekenhuis en Sint-Andriesziekenhuis
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2024-04-01+02:00
Duur48 MONTH
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staking, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden. (minimumeis)Minimumeisen: 1. Procedure forecast 2. Procedure omtrent de opvolging van de verbruikscijfers 3. Procedure omtrent de reservevoorraad 4. Uitgeschreven noodplan
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt beleid van farmacovigilantie. Hij zorgt voor een sluitende traceerbaarheid van het product van grondstof tot eindgebruiker. Hij beheert onder andere alle mogelijke gegevens zoals gemelde bijwerkingen of klachten en heeft een actieplan in geval van problemen die leiden tot een terugroeping en waarschuwing van de reeds behandelde patiënten. (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt kwaliteitsmanagementsysteem (ISO, GMP en/of andere certificaten) dat hem in staat stelt een kwaliteitsvol product af te leveren. Hij beschrijft de keten van grondstof tot afgewerkt product bij de klant, met de gegevens van de betrokken partijen (producenten, toeleveranciers, distributeurs…) en de manier waarop audits van deze partijen georganiseerd worden. Zo moet ook aangetoond worden dat de kwaliteit van de distributie van de producten gegarandeerd is door de conformiteit aan de Guidelines on Good Distribution Practice of medicinal products for human use (GDP) of gelijkwaardig. De leverancier garandeert om steeds originele geneesmiddelen te leveren en neemt maatregelen om geen vervalste geneesmiddelen in de distributieketen toe te laten. Dit kadert binnen de richtlijn GLD 7.1 van de accreditatienormen voor ziekenhuizen (JCI). (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingAltman Z-score van het laatste boekjaar. Formule: (0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)Minimumeisen: 1. Berekening wordt weergegeven in de offerte. 2. Score is > 1,23. 3. Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKosten
BeschrijvingPrijs
Gewicht (punten, exact)70
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingService
Gewicht (punten, exact)15
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypeKwaliteit
BeschrijvingKwaliteit
Gewicht (punten, exact)15
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/210/5880 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Geen ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven180 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
Informatie over de termijnen voor beroepDe aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling. Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ AZ Delta vzw ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ AZ Delta vzw ] ---
5.1 PerceelLOT-0004
TitelTernaire mengsels voor centrale toediening voor neonaten en kinderen
BeschrijvingTernaire mengsels voor centrale toediening voor neonaten en kinderen
Interne identificatiecodeTRI_23_077
5.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33692200 Producten voor parenterale voeding
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Deltalaan 1   
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  AZ Delta vzw
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Bruggestraat 84   
Stad:  Tielt
Postcode:  8700
Onderverdeling van een land:  Arr. Tielt (BE257)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Sint-Andriesziekenhuis Tielt apotheek
5.1.2 Plaats van uitvoering
Postadres:  Briekestraat 12   
Stad:  Ieper
Postcode:  8900
Onderverdeling van een land:  Arr. Ieper (BE253)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Jan Yperman Ziekenhuis apotheek
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2024-04-01+02:00
Duur48 MONTH
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staking, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden. (minimumeis)Minimumeisen: 1. Procedure forecast 2. Procedure omtrent de opvolging van de verbruikscijfers 3. Procedure omtrent de reservevoorraad 4. Uitgeschreven noodplan
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt beleid van farmacovigilantie. Hij zorgt voor een sluitende traceerbaarheid van het product van grondstof tot eindgebruiker. Hij beheert onder andere alle mogelijke gegevens zoals gemelde bijwerkingen of klachten en heeft een actieplan in geval van problemen die leiden tot een terugroeping en waarschuwing van de reeds behandelde patiënten. (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt kwaliteitsmanagementsysteem (ISO, GMP en/of andere certificaten) dat hem in staat stelt een kwaliteitsvol product af te leveren. Hij beschrijft de keten van grondstof tot afgewerkt product bij de klant, met de gegevens van de betrokken partijen (producenten, toeleveranciers, distributeurs…) en de manier waarop audits van deze partijen georganiseerd worden. Zo moet ook aangetoond worden dat de kwaliteit van de distributie van de producten gegarandeerd is door de conformiteit aan de Guidelines on Good Distribution Practice of medicinal products for human use (GDP) of gelijkwaardig. De leverancier garandeert om steeds originele geneesmiddelen te leveren en neemt maatregelen om geen vervalste geneesmiddelen in de distributieketen toe te laten. Dit kadert binnen de richtlijn GLD 7.1 van de accreditatienormen voor ziekenhuizen (JCI). (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingAltman Z-score van het laatste boekjaar. Formule: (0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)Minimumeisen: 1. Berekening wordt weergegeven in de offerte. 2. Score is > 1,23. 3. Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypePrijs
BeschrijvingPrijs
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedruktRegel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/210/5880 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Geen ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven180 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
Informatie over de termijnen voor beroepDe aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling. Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ AZ Delta vzw ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ AZ Delta vzw ] ---
5.1 PerceelLOT-0005
TitelVetoplosbare en wateroplosbare vitamines en sporenelementen voor kinderen
BeschrijvingDe eenheidsprijs die ingediend wordt voor perceel 2 voor Soluvit (Fresenius) moet dezelfde eenheidsprijs zijn als deze voor post 2 van dit perceel.
Interne identificatiecodeTRI_23_077 5
5.1.1 Doel
Aard van het contractLeveringen
Belangrijkste classificatie (cpv): 33692200 Producten voor parenterale voeding
5.1.2 Plaats van uitvoering
Stad:  Roeselare
Postcode:  8800
Onderverdeling van een land:  Arr. Roeselare (BE256)
Land:  België
Aanvullende informatie:  Diverse leverplaatsen AZ Delta, Jan Ypermanziekenhuis en Sint-Andriesziekenhuis
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum2024-04-01+02:00
Duur48 MONTH
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelnameGeen
De namen en beroepskwalificaties van het voor de uitvoering van de opdracht ingezette personeel moeten worden vermeldNiet vereist
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
De aanbesteding valt onder de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staking, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden. (minimumeis)Minimumeisen: 1. Procedure forecast 2. Procedure omtrent de opvolging van de verbruikscijfers 3. Procedure omtrent de reservevoorraad 4. Uitgeschreven noodplan
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt beleid van farmacovigilantie. Hij zorgt voor een sluitende traceerbaarheid van het product van grondstof tot eindgebruiker. Hij beheert onder andere alle mogelijke gegevens zoals gemelde bijwerkingen of klachten en heeft een actieplan in geval van problemen die leiden tot een terugroeping en waarschuwing van de reeds behandelde patiënten. (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeTechnische en beroepsbekwaamheid
BeschrijvingDe inschrijver heeft een uitgewerkt kwaliteitsmanagementsysteem (ISO, GMP en/of andere certificaten) dat hem in staat stelt een kwaliteitsvol product af te leveren. Hij beschrijft de keten van grondstof tot afgewerkt product bij de klant, met de gegevens van de betrokken partijen (producenten, toeleveranciers, distributeurs…) en de manier waarop audits van deze partijen georganiseerd worden. Zo moet ook aangetoond worden dat de kwaliteit van de distributie van de producten gegarandeerd is door de conformiteit aan de Guidelines on Good Distribution Practice of medicinal products for human use (GDP) of gelijkwaardig. De leverancier garandeert om steeds originele geneesmiddelen te leveren en neemt maatregelen om geen vervalste geneesmiddelen in de distributieketen toe te laten. Dit kadert binnen de richtlijn GLD 7.1 van de accreditatienormen voor ziekenhuizen (JCI). (minimumeis)Minimumeisen: Bewijs in de offerte.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
Criterium:
TypeEconomische en financiële draagkracht
BeschrijvingAltman Z-score van het laatste boekjaar. Formule: (0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)Minimumeisen: 1. Berekening wordt weergegeven in de offerte. 2. Score is > 1,23. 3. Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.
Gebruik van dit criteriumGebruikt
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:
TypePrijs
BeschrijvingPrijs
Beschrijving van de methode die moet worden gebruikt als de weging niet aan de hand van criteria kan worden uitgedruktRegel van drie; Score offerte = (prijs laagste offerte / prijs offerte) * gewicht van het criterium prijs
5.1.11 Aanbestedingsstukken
Adres van de aanbestedingsstukken[ https://cloud.3p.eu/Downloads/210/5880 ] ---
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:
Elektronische indieningVereist
Adres voor indieninghttps://www.publicprocurement.be
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediendNederlands
Elektronische catalogusNiet toegestaan
VariantenNiet toegestaan
Beschrijving van de financiële garantie[ Geen ] ---
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Uiterste datum tot wanneer de inschrijving geldig moet blijven180 DAY
Informatie over de openbare opening:
Datum/tijd2023-11-09+01:00 10:00:00+01:00
Voorwaarden van het contract:
Elektronische factureringVereist
Informatie over de termijnen voor beroepDe aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling. Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk. Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.
5.1.15 Technieken
Raamovereenkomst:
Raamovereenkomst, zonder hernieuwde oproep tot mededinging
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:
Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures[ Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt[ AZ Delta vzw ] ---
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt[ AZ Delta vzw ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naamAZ Delta vzw
Registratienummer0505931808
PostadresDeltalaan 1  
StadRoeselare
Postcode8800
LandBelgië
ContactpuntElyn Castelein
Telefoon+32 51237612
Internetadreshttp://www.azdelta.be/
Rollen van deze organisatie:
Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
Organisatie die verzoeken tot deelname ontvangt
8.1 ORG-0002
Officiële naam3P
RegistratienummerBE 0475.480.736
StadAntwerpen
Postcode2000
LandBelgië
E-mailinfo@3p.eu
Telefoon+32 3 294 30 51
Rollen van deze organisatie:
Aanbieder van aanbestedingsdiensten
8.1 ORG-0003
Officiële naamFPS Policy and Support
RegistratienummerBE001
StadBrussel
Postcode1000
LandBelgië
Telefoon+32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:
TED eSender
8.1 ORG-0004
Officiële naamOndernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Registratienummer0308.357.753
PostadresBeheerstraat 41  
StadKortrijk
Postcode8500
LandBelgië
Telefoon+32 56269601
Rollen van deze organisatie:
Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging:  7863a2d4-a665-4443-88d9-a08aebcee03c 01
Type formulierMededinging
Type aankondigingAankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging2023-10-09+02:00 00:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar isNederlands 
11.2 Informatie over de bekendmaking

Vergelijkbare advertenties van BDA