1. Koper
1.1 Koper
Officiële naam: [Région de Bruxelles-Capitale] --- [Brussels Hoofdstedelijk Gewest] ---
Rechtsvorm van de koper: Centrale overheidsinstantie
Activiteit van de aanbestedende dienst: Algemene overheidsdiensten
Activiteit van de aanbestedende instantie: Stadsspoorweg-, tram-, trolleybus- of busdiensten
2. Procedure
2.1 Procedure
Titel: Gedeeltelijke hernieuwing van het metrostation NAAMSEPOORT
Titel: Renouvellement partiel des parachèvements de la station de métro PORTE DE NAMUR
Beschrijving: De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden.De opdracht, waarvan de begrenzing aangeduid zijn op de aanbestedingsplannen, heeft tot doel de gedeeltelijk hernieuwing van het metrostation Naamsepoort, op het grondgebied van de Stad Brussel.De werken bestaan :- De renovatie of vervanging van wandafwerking;- De vervanging van de vloerbedekking op de tussenverdieping en de perrons;- Het leveren en plaatsen van scheidingswanden;- Het schilderen van bepaalde plafondoppervlakken;- De levering en installatie van bewegwijzering voor slechtzienden;- Vervanging en/of levering en plaatsing van deuren- De aanpassing van bepaalde relingen;- De reparatie van traptreden..Deze aanneming omvat eveneens :•Het opmaken van een plaatsbeschrijving van alle aangrenzende eigendommen en dit voor het geheel van de bebouwde delen, boven- en ondergronds, waarvan het kadastraal perceel zich op minder dan 12 meter bevindt van de rand der grondwerken uit te voeren voor de hieronder beschreven werken. De zone van de plaatsbeschrijving wordt door de opdrachtnemer voorgesteld en ter goedkeuring voorgelegd aan de bouwheer en overeenkomstig het TB 2015.•Het wegruimen van alle afval, puin, enz. buiten het openbare domein m.i.v. het afvoeren van materialen naar een recyclage-installatie, overeenkomstig het Besluit van de Brusselse Hoofdstedelijke Regering van 16 maart 1995.•Alle bijkomende en samenhangende werken en leveringen voor de goede uitvoering van de werken.•Proeven voor nazicht en oplevering.•Alle nodige prestaties om te voldoen aan de contractuele verplichtingen tijdens de waarborgperiode.•Al wat vermeld is onder artikel 79 van het K.B. van 14 januari 2013 aangevuld door onderhavige administratieve bepalingen, behoudens afwijking elders.•Alle nodige maatregelen treffen om de verspreiding van stof, lawaai en trillingen verbonden aan de bouwplaats te beperken (de omvang, intensiteit en duur van de hinder verbonden aan de bouwplaats beperken).•De toegankelijkheid van de omliggende bedrijven permanent waarborgen.•De buurtbewoners (bedrijven en particulieren) regelmatig informeren over de uitvoering van de bouwplaats, zodat ze kunnen anticiperen op de moeilijkheden in verband met bepaalde fases..***Hou er rekening mee dat de ingevoerde datum voor het begin van het opdracht, een schatting is en dat de MIVB er zich op geen enkele wijze toe verbindt deze te respecteren. Dit wordt aangegeven door de vereisten van het nieuwe e-BOSA-systeem. Er mag hiermee geen rekening worden gehouden***Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen : wordt van 90 (negentig) tot 150 (honderdvijftig) kalenderdagen gebracht. Tijdens deze periode blijft de inschrijver gebonden door zijn offerte zoals ze eventueel aangepast werd door de Administratie.***De regels en criteria zijn in het administratieve BB gespecificeerd, vooral:- beantwoorden aan de selectiecriteria- niet onder een motief van uitsluiting worden,- respect en precisie wat betreft onderaannemers (art. 12 tot 15 van het KB van 14 januari 2013) ***
Beschrijving: Le marché régi par le présent cahier spécial des charges comprend toutes les fournitures, services et travaux énoncés dans leurs principes dans le présent cahier spécial des charges et précisés dans le métré descriptif, ainsi que dans tout autre document contractuel.L'entreprise, dont les limites sont définies aux plans d’adjudication joints, a pour objet le renouvellement partiel des parachèvements de la station de métro Porte de Namur, sur le territoire de la Ville de Bruxelles.Les travaux consistent :.- La rénovation ou le remplacement de parachèments muraux ;- Le remplacement des revêtements des sols en mezzanine et des quais de la station ;- La fourniture et pose de cloisons ;- La mise en peinture des certaines surfaces de plafonds ;- La fourniture et la pose de la signalétique pour personnes malvoyantes ;- Le remplacement et/ou la fourniture et la pose de portes- L’adaptation de certains garde-corps ;- La réparation de marches d’escaliers..Cette entreprise comprend également :•L’établissement de l’état des lieux de toutes les propriétés riveraines, et ce pour la totalité des parties construites, en plan, en élévation et en sous-sols, dont la parcelle cadastrale se trouve à moins de 12 mètres du bord des fouilles à exécuter pour les travaux décrits ci-après. La zone d’état des lieux est proposée par l’adjudicataire et soumis à l’accord du Pouvoir Adjudicataire et de ses consultants et conformément au CCT 2015.•L’évacuation de tous débris, déchets, etc en dehors du domaine public, y compris l’évacuation vers une installation de recyclage conformément à l’Arrêté du Gouvernement de la Région de Bruxelles-Capitale du 16 mars 1995.•Tous travaux et fournitures accessoires et connexes pour la bonne exécution du chantier.•Les essais de vérification et de réception.•Toutes prestations nécessaires pour répondre aux obligations contractuelles pendant le délai de garantie.•Tout ce qui est repris sous l'article 79 de l’A.R. du 14 janvier 2013 complété par les présentes clauses administratives, sauf dérogations par ailleurs.•Toutes les mesures nécessaires afin de réduire la propagation des poussières, du bruit, et les vibrations liées au chantier (réduire l’étendue, l’intensité et la durée des nuisances liées au chantier).•Assurer en permanence la bonne accessibilité des entreprises riveraines.•Informer régulièrement les riverains (entreprises et particuliers) sur la réalisation du chantier afin qu’ils puissent anticiper des contraintes liées à certaines phases.***Attention: la date renseignée du début du marché est estimative et la STIB ne s'engage nullement à la respecter. elle est nécessaire informatiquement par le nouveau système e-BOSA. Il ne faut pas en tenir compte !***Délai minimal pendant lequel le soumissionnaire est tenu de maintenir son offre: est porté de 90 (nonante) à 150 (cent cinquante) jours de calendrier. Durant cette période, le soumissionnaire reste engagé par son offre telle qu'elle a été éventuellement rectifiée par l’Administration.***Les règles et critères sont énumérés dans le CSC administratif, notamment:- répondre aux critères de sélection- ne pas se trouver sous un motif d'exclusion,- respect et précisions concernant les sous-traitants (Art. 12 à 15 de l'AR du 14/01/2013) ***
Identificatiecode van de procedure: 3a86fd5d-bd01-46f8-b925-f5cf4f4d526a
Interne identificatiecode: DITP-DIOV BM CSC-BB i3220
Type procedure: Openbaar
2.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen
2.1.4 Algemene informatie
Rechtsgrondslag:
Richtlijn 2014/25/EU
5. Perceel
5.1 Perceel: LOT-0001
Titel: DITP-DIOV BM CSC-BB i3220 - 1
Titel: DITP-DIOV BM CSC-BB i3220 - 1
Beschrijving: Voir Description du Marché
Beschrijving: Zien beschrijving van het opdracht
Interne identificatiecode: 1
5.1.1 Doel
Aard van het contract: Werken
Belangrijkste classificatie (cpv): 45400000 Afwerking van gebouwen
5.1.2 Plaats van uitvoering
Onderverdeling van een land: Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
5.1.3 Geraamde duur
Begindatum: 2024-01-15+01:00
Duur: 5 MONTH
5.1.4 Verlenging
Maximumaantal verlengingen: 0
5.1.6 Algemene informatie
Gereserveerde deelname: Geen
Aanbestedingsproject dat niet met EU-middelen wordt gefinancierd
5.1.9 Selectiecriteria
Criterium:Type: Technische en beroepsbekwaamheid
Beschrijving: Zien BB i3220
Beschrijving: Voir CSC i3220
Criterium:Type: Economische en financiële draagkracht
Beschrijving: zien BB i3220
Beschrijving: Voir CSC i3220
5.1.10 Gunningscriteria
Criterium:Type: Prijs
Beschrijving: De keuze van de voordeligste regelmatige offerte bepaald op basis van één gunningscriterium, overeenkomstig met artikel 81, §2, 1° inzake overheidsopdrachten : de prijs
Beschrijving: Le choix de l’offre régulière la plus intéressante se fera sur base d’un seul critère d’attribution, conformément à l’article 81, §2, 1° de la loi du 17 juin 2016 relative aux marché publics : le prix.
5.1.11 Aanbestedingsstukken
5.1.12 Voorwaarden van de aanbesteding
Voorwaarden voor indiening:Elektronische indiening: Vereist
Talen waarin inschrijvingen of verzoeken tot deelname kunnen worden ingediend: Frans, Nederlands
Elektronische catalogus: Niet toegestaan
Een geavanceerd(e) of gekwalificeerd(e) elektronisch(e) handtekening of zegel (zoals omschreven in Verordening (EU) nr. 910/2014) is vereist
Uiterste datum voor de ontvangst van inschrijvingen: 2023-10-25+02:00 10:00:00+02:00
Voorwaarden van het contract:Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: Zien docuementen van het opdracht
Voorwaarden met betrekking tot de uitvoering van de opdracht: Voir documents du marché
Elektronische facturering: Vereist
Financiële regeling: Belangrijkste financierings- en betalingsvoorwaarden en/of verwijzing naar de voorschriften dienaangaande: Art.95 en 66 §1 van de KB Uitvoering 14 januari 2013
Financiële regeling: Modalités essentielles de financement et de paiement et/ou références aux textes qui les réglementent: Art. 95 et 66 §1 de l' AR Execution du 14 janvier 2013
5.1.15 Technieken
Informatie over het dynamische aankoopsysteem:Geen
5.1.16 Nadere informatie, bemiddeling en toetsing
Organisatie voor beroepsprocedures: [ Raad van State ] --- [ Conseil d'état ] ---
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt: [ Région de Bruxelles-Capitale ] --- [ Brussels Hoofdstedelijk Gewest ] ---
8. Organisaties
8.1 ORG-0001
Officiële naam: Région de Bruxelles-Capitale
Officiële naam: Brussels Hoofdstedelijk Gewest
Registratienummer: 0316381039_7579
Afdeling: Direction Infrastructure Transports Publics
Postadres: Place Saint-Lazare 2
Stad: Bruxelles
Postcode: 1035
Onderverdeling van een land: Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: 32490666378
Rollen van deze organisatie:Koper
Organisatie die nadere inlichtingen over de aanbestedingsprocedure verstrekt
8.1 ORG-0002
Officiële naam: SPF Stratégie et Appui
Officiële naam: FOD Beleid en Ondersteuning
Registratienummer: 0671516647_0
Postadres: Simon Bolivarlaan 30, bus 1
Stad: Brussel
Postcode: 1000
Onderverdeling van een land: Arr. de Bruxelles-Capitale/Arr. Brussel-Hoofdstad (BE100)
Land: België
Telefoon: +32 2 740 80 00
Rollen van deze organisatie:TED eSender
8.1 ORG-0003
Officiële naam: Raad van State
Officiële naam: Conseil d'état
Registratienummer: 0931814266
Stad: Bruxelles
Land: België
Telefoon: +32 22349611
Rollen van deze organisatie:Organisatie voor beroepsprocedures
11. Informatie over een aankondiging
11.1 Informatie over een aankondiging
Identificatiecode/versie van de aankondiging: e94b8a83-904f-409a-bc0c-e88985d4937a - 01
Type formulier: Mededinging
Type aankondiging: Aankondiging van een opdracht of concessie – standaardregeling
Verzenddatum van de aankondiging: 2023-09-22+02:00 00:00:00+02:00
Talen waarin deze aankondiging officieel beschikbaar is: Nederlands Frans
11.2 Informatie over de bekendmaking