Directie Facilities

De gewone besturing van, het dito toezicht op en het dito onderhoud van technische installaties in de gebouwen van het Administratieve Patrimonium van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel alsook bepaalde noodzakelijke investeringen betreffende deze installaties



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Facilities
Postadres :  Sint-Lazarusplein, 2, BE- 1035  Brussel
Tel:   +32 22042092
E-mail:   slaporte@sprb.brussels
Internetadres(sen):   https://be.brussels/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=489941


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
De gewone besturing van, het dito toezicht op en het dito onderhoud van technische installaties in de gebouwen van het Administratieve Patrimonium van de Gewestelijke Overheidsdienst Brussel alsook bepaalde noodzakelijke investeringen betreffende deze installaties  
Referentienummer:   ECN-DIRFAC-410-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Alle verwachte prestaties, dus in hun volledigheid, worden op nauwkeurige en gedetailleerde wijze aangegeven in de technische clausules, te weten:
- De technische bijstand;
- De besturing van, het toezicht op en de regeling van de installaties;
- Het periodieke onderhoud van de installatie (systematisch, conditioneel en curatief);
- De opvolging van de klachten en het herstel van de installaties, het hele jaar en de klok rond;-
- De specifieke werken (bijkomende prestaties) voor herstel, vervanging, wijziging of in overeenstemming brengen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-09-19


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Extra documenten toegevoegd

Vergelijkbare advertenties van BDA