Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : VRT
Postadres : Auguste Reyerslaan 52, BE- 1043 Brussel
Contactpersoon: Johan De Graef
Tel: +32 27413111
Fax: +32 27360765
E-mail: aankoop@vrt.be
Internetadres(sen): https://www.vrt.be/nl/
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Levering van kassatoestellen, met inbegrip van hardware, software en IT-onderhoud en bijpassende functionaliteiten Referentienummer: VRT-PPP0CJ-2484/3091/FW 2303-F50_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 30142200
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De VRT wil een raamovereenkomst afsluiten met een aannemer voor het leveren van kassasystemen. De belangrijkste vereiste is dat de kassiers op een snelle en efficiënte manier transacties kunnen invoeren via het touch screen.
Het systeem moet de mogelijkheid bieden om een overzichtelijke indeling te maken, bijvoorbeeld met behulp van tabs, van de verschillende maaltijden met hun prijzen en betaalmogelijkheden.
De inhoud van de toetsen moet kunnen worden beheerd en aangepast vanaf een centraal punt via het netwerk.
Het opstarten van de kassa's moet snel en eenvoudig zijn. Tussentijds afsluiten, het verwisselen van de geldlade en opnieuw inloggen moeten ook makkelijk en snel kunnen gebeuren.
De voorkeur gaat uit naar het inloggen met behulp van de personeelsbadge van de kassier. Daarnaast moeten de kassa's ook autonoom kunnen worden gebruikt bij evenementen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-09-06
AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST
VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd
VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen
VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
nieuwe opdrachtdocument beschikbaar