Universitaire Medisch Centrum Sint-pieter

"Oprichting van een geïntegreerde pool voor kinesitherapie/hartrevalidatie, longrevalidatie, senologie, kliniek van het ideale gewicht en lymfologie"



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Universitaire Medisch Centrum Sint-Pieter
Postadres :  Hoogstraat 322, BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 25354995
E-mail:   greet.colman@stpierre-bru.be
Internetadres(sen):   http://www.stpierre-bru.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=489486


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
"Oprichting van een geïntegreerde pool voor kinesitherapie/hartrevalidatie, longrevalidatie, senologie, kliniek van het ideale gewicht en lymfologie"  
Referentienummer:   CHU Saint-Pierre-INFRA_2023-13-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45215100
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De huidige opdracht voor werken heeft betrekking op de groepering van de fysiotherapeutische activitei-ten van verschillende specialisaties (cardiologie, pneumologie, senologie, kliniek van het ideale gewicht en lymfologie) op eenzelfde plateau, op de site Alexiens.
De opdracht is samengesteld uit volgende loten:
- PERCEEL 1: Afwerking en geïntegreerd meubilair
- PERCEEL 2: Elektriciteit
- PERCEEL 3: HVAC en sanitair
- PERCEEL 4: Medische vloeistoffen
De uitvoering van elk perceel is onderverdeel in 3 afzonderlijke schijven:
- Vaste Schijf 1: Fase 1 en Technische Schacht
- Voorwaardelijke Schijf 1: Fase 2
- Voorwaardelijke Schijf 2: Fase 3.1 en Fase 3.2
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-08-17


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)

dit document bevat alle info over het verplichte plaatsbezoek van dinsdag 22/08/2023

Vergelijkbare advertenties van BDA