Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : KOOPKOEPEL vzw
Postadres : Kleine-Bassinstraat 16, BE Roeselare
Contactpersoon: Karmen Boghaert
Tel: +32 51232521
E-mail: karmen@koopkoepel.be
Internetadres(sen): https://www.koopkoepel.be
Adres van het kopersprofiel: https://www.koopkoepel.be
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de ophaling en verwerking van afval Referentienummer: 2023-330-AFW
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 90500000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Ophaling en verwerking van afval
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
6953120 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE256
II.2.4. Beschrijving
Afval
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2023/S 124-388915
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Raamovereenkomst voor de ophaling en verwerking van afvalV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2023-07-17
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: Garwig
Postadres: Poelkapellestraat 18 , BE- 8650 Houthulst
NUTS-code: BE
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: NEE
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De betaling van het aan de dienstverlener verschuldigde bedrag vindt plaats binnen de betalingstermijn van 60 kalenderdagen vanaf de datum van beëindiging van de verificatie, voor zover de aanbestedende overheid tegelijk over de regelmatig opgestelde factuur beschikt, alsook over de andere, eventueel vereiste documenten. Dit geldt enkel voor de voorzieningen gezondheidszorg, voor de welzijnsvoorzieningen geldt een betaaltermijn van 30 kalenderdagen.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent - afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41, BE- 8500 Kortrijk
Tel: +32 56269600
Fax: +32 56269602
E-mail: orb.kortrijk.griffie@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://www.rechtbanken-tribunaux.be/nl/ondernemingsrechtbank-gent-afdeling-kortrijk
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-07-26