Heilig Hartziekenhuis Mol

Uitnodiging tot indienen offerte - Huur van warme drankenautomaten en koffiezetapparaat (grootkeuken) met aankoop en leveren van bijhorende verbruiksproducten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Heilig Hartziekenhuis Mol
Postadres :  Gasthuisstraat 1, BE- 2400  Mol
Contactpersoon:  De heer Rob Eyckmans
Tel:   +32 14712753
Fax:   +32 14712100
E-mail:   rob.eyckmans@azmol.be
Internetadres(sen):   http://www.azmol.be/  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Huur van warme drankenautomaten en koffiezetapparaat (grootkeuken) met aankoop en leveren van bijhorende verbruiksproducten - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   HHM/2022/RE/11-koffieautomaten
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39711310
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE213
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het afsluiten van een raamovereenkomst, met één opdrachtnemer per perceel, voor maximaal 60 maanden, voor het huren van warme drankenautomaten en een koffiezetapparaat (grootkeuken) alsook de aankoop en het leveren van de bijhorende verbruiksartikelen.  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Om de financiële draagkracht van de kandidaat-inschrijver te controleren zal de aanbestedende overheid gebruik maken van de Creditsafe International Score. Voor elke kandidaat-inschrijver zal de aanbestedende overheid zelf een Creditsafe rapport opvragen. De Creditsafe Internationale Score is een gestandaardiseerde score afgeleid van de normale Creditsafe score. Hierdoor kan een scorevergelijking worden gemaakt tussen bedrijven in verschillende landen. Volgende scores zijn mogelijk: Score Omschrijving A Zeer Laag risico B Laag risico C Gemiddeld risico D Hoog risico E Geen Score Meer informatie over CreditSafe kan desgewenst bekomen worden via https://www.creditsafe.be/ Minimumeisen: De omzet voor die jaren bedraagt minimum 250.000,- Euro Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook A, B of C te zijn. 2. De recentste jaarrekeningen of de neergelegde jaarrekeningen, indien de wetgeving van het land van de kandidaat-inschrijver deze neerlegging voorschrijft, waaruit de gezonde financiële situatie blijkt.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit de behaalde score moet een gezonde financiële toestand blijken. Deze score dient dan ook A, B of C te zijn.
2. Geen negatief eigen vermogen.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De kandidaat-inschrijver geeft referenties waarvoor hij gelijkaardige prestaties heeft uitgevoerd gedurende de laatste 3 jaren t.o.v. de uiterste datum voor het indienen van de offerte. Onder gelijkaardige prestaties verstaat de aanbestedende overheid: het aanleveren van warme dranken en toebehoren.De kandidaat-inschrijver beschrijft de scope van de opdracht, vermeld het verbruik (in aantal tassen), de periode waarbinnen de prestaties worden uitgevoerd alsook (indien klant het GDPR wijs toelaat) de contactgegevens van deze entiteit en eventueel een contactpersoon. 2. De kandidaat-inschrijver heeft een uitgewerkt continuïteitsplan. Hierin staan de preventieve en correctieve maatregelen die de leverbetrouwbaarheid garanderen. Onder preventieve maatregelen begrijpen we o.a. forecast, opvolging van verbruikscijfers en niveau van reservevoorraad. De correctieve maatregelen staan beschreven in een noodplan. De correctieve maatregelen in geval van onderbreking van de productie door een ramp, staling, uitvallen van een machine of andere onvoorziene omstandigheden staan beschreven in een noodplan.3. De kandidaat-inschrijver heeft een kwaliteitsmanagementbeleid of heeft de certificatie ISO 9001.4. De kandidaat-inschrijver heeft een UTZ certificaat of gelijkwaardig.5. Een beschrijving van de door de kandidaat-inschrijver genomen maatregelen i.v.m. milieu (bv. efficiëntie logistiek, …), en ethisch verantwoord ondernemen (bv. producten aanbieden die zo laag mogelijke impact hebben op het leefmilieu, …) en duurzaamheid.6. De aangeboden producten en toestellen moeten voldoen aan de HACCP-normen. 7. De kandidaat-inschrijver toont bij zijn kandidatuurstelling aan dat alle communicatie, zowel tijdens de onderhandelingen, implementatiefase als nazorg, in het Nederlands zal gebeuren. Handleidingen, opleidingen, opdrachten, e-mails, rapportages, support, aansturing systeem (toetsenbord,.) zijn beschikbaar in het Nederlands.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 referenties gedurende de laatste 3 jaar van organisaties met een gelijkaardig verbruik.
2. Aan de aanvraag tot deelneming wordt het continuïteitsplan toegevoegd.
3. Het voorleggen bij de inschrijving van het ISO 9001 certificaat of gelijkwaardig (d.m.v. voorleggen van kwaliteitshandboek en/of auditrapporten en/of actieplan,…).
4. Het voorleggen van een UTZ certificaat of gelijkwaardig certificaat.
Indien de kandidaat-inschrijver een in zijn ogen gelijkwaardig certificaat kan aanbieden, ligt de bewijskracht van de gelijkwaardigheid bij de kandidaat-inschrijver. Die dient aan te tonen dat het certificaat in zijn/haar bezit een traceability systeem heeft om de duurzame producten te verzekeren doorheen de supply chain alsook dient men aan te tonen dat er bij het gelijkwaardig certificaat externe audits onder strikte richtlijnen door onafhankelijke derde partijen gehouden worden om de duurzaamheid te garanderen.
5. Aantonen dat er de voorbije drie (3) jaar initiatief rond werd genomen, of maatregelen / beleid hierover gehandhaafd werden.
6. De kandidaat-inschrijver voegt bij zijn offerte het bewijs toe dat hij voldoet aan de HACCP-normen en de Europese conformiteitsvoorwaarden (CE-attest).
De kandidaat-inschrijver voegt een lijst van de producten en hun keurmerken toe.
7. Taal: volledige communicatie in het Nederlands.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
In het geval van raamovereenkomsten – motivering voor een looptijd van meer dan vier jaar:  

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-03-01  14:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-30


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank Eerste Aanleg,  BE  Turnhout

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-19

Vergelijkbare advertenties van BDA