Vrije Universiteit Brussel

RENOVATIE DAKEN B EN C



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Vrije Universiteit Brussel
Postadres :  Pleinlaan 2, BE- 1050  Brussel
Contactpersoon:  De heer Nic Van Craen, Algemeen Beheerder
Tel:   +32 26292294
E-mail:   marco.visser@vub.be
Internetadres(sen):   www.vub.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Vrije Universiteit Brussel - Directie Infrastructuur en Patrimonium
Postadres :  Pleinlaan 2, BE- 1050  Brussel
Contactpersoon:  De heer Iwein Baeyens
Tel:   +32 26293018
E-mail:   Directeur.infra@vub.be
Internetadres(sen):   www.vub.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
RENOVATIE DAKEN B EN C  
Referentienummer:   VUB/DI/2022/16030-22103
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45261900
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Vrije Universiteit Brussel - Directie Infrastructuur en Patrimonium, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel
II.2.4. Beschrijving
Renovatie van de platte daken van de gebouwen B en C.   De renovatie omvat de sloopwerken, de isolatiewerken en het plaatsen van een nieuwe dakbedekking en bijhorende afwerkingen.  
II.2.7. Looptijd
60   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1. De kandidaat dient een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model in Bijlage C aan zijn offerte toe te voegen.
2. De kandidaat dient in elk van de laatste 3 beschikbare boekjaren een omzet gerealiseerd te hebben van minstens 1.900.000 EUR.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een lijst van de werken die gedurende de laatste vijf jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.

Eventuele minimumeisen:
1. Voor 3 van de werken op de referentielijst worden certificaten toegevoegd ondertekend door de gemachtigde van het opdrachtgevend bestuur die bewijzen dat de werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat. Volgende minimumeisen gelden voor deze referenties:
- Minimale bouwkost van: 360.000 EUR
- Deze referenties hebben geen betrekking op UZ Brussel of VUB
-Op de certificaten worden de contactgegevens van de opdrachtgever vermeld.
De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de bezorgde informatie te controleren via contactopname met de opgegeven opdrachtgevers. Referentie op te maken volgens Bijlage D “Model projectfiche referenties met certificaat”.
2. De kandidaat dient een geldig VCA**-certificaat toe te voegen.
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 5 (maximum bedrag per opdracht: 1.810.000 EUR)


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-24  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-08-23
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-24
Plaatselijke tijd:   09:00
Adres:   Vrije Universiteit Brussel - Aankoop, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: PlaatsbezoekDatum: Donderdag 26 januari om 14u.Locatie: VUB-campus Etterbeek, Pleinlaan 2 te 1050 Brussel. Gebouw T (best bereikbaar via ingang 6 op de Triomflaan), vergaderzaal Braem.Vooraf inschrijven plaatsbezoek is verplicht: via Directeur.infra@vub.be en Francis.Geldof@vub.be en kan tot uiterlijk 1 werkdag voor het plaatsbezoek tot 12.00 uur.Een bevestiging van de inschrijving zal u bezorgd worden.Alle vragen dienen na het plaatsbezoek schriftelijk gesteld te worden, uiterlijk donderdag 2 februari 2023 voor 22.00u en dit via directeur.infra@vub.be en met Francis.Geldof@vub.be in cc. Met als vermelding vraagstelling dossiernummer VUB/2022/DI/16030-22103Renovatie daken B en CDe vagen zullen beantwoord en gepubliceerd worden in de vorm van een Q & A-document.Om ervoor te zorgen dat u de antwoorden op de gestelde vragen ontvangt, dient u bij het downloaden van het bestek uw mailadres achter te laten.De gebouwen zijn alleen toegankelijk langs de wegen, ingangen en trappen aangeduid door het Bestuur.U dient het attest van deelname aan het plaatsbezoek, op straffe van uitsluiting, correct ingevuld toe te voegen aan uw aanvraag tot deelneming.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-17

Vergelijkbare advertenties van BDA