Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Vzw Stijn
Postadres : Kempische Steenweg 555, BE- 3500 Hasselt
Contactpersoon: Mevrouw Ann Bergmans
Tel: +32 11198911
E-mail: ann.bergmans@cc.Stijn.be
Internetadres(sen): www.stijn.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : West Architectuur
Postadres : Zone kamp C 16 bus 3, BE- 2260 Westerlo
Contactpersoon: Mevrouw Bente Smits
Tel: +32 14699581
E-mail: bente@westarchitectuur.be
Internetadres(sen): www.westarchitectuur.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Groenhoef: uitbreiding Dagcentrum - ruwbouw en afwerking incl. vast meubilair - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: AB/2022/162
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45210000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE225
Voornaamste plaats van uitvoering: Groenhoef 67, 3271 Scherpenheuvel-Zichem
II.2.4. Beschrijving
De opdracht omvat het bouwen van extra collectieve zorgruimtes en stille therapieruimte + inrichting met vast meubilair.
II.2.7. Looptijd
259 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. verklaring dat de inschrijver de laatste 3 boekjaren een minimale jaaromzet, in het domein waarop deopdracht betrekking heeft, van minimaal 2 keer de waarde van de opdracht. Hij zal dit aantonen aan dehand van een verklaring op eer betreffende de totale omzet die betrekking heeft het domein van deopdracht over de laatste 3 boekjaren.2. de inschrijver zal beschikken over een verzekering tegen beroepsrisico’s. Hij zal dit aantonen door hetvoorleggen van een geldig bewijs van verzekering tegen beroepsrisico’s, uitgereikt door zijnverzekeringsmaatschappij3. Een passende bankverklaring opgesteld overéénkomstig het model vervat in bijlage11 van het KB van 18/04/2017.
Eventuele minimumeisen:
1. zie bovenstaande
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. De inschrijver toont zijn technische en beroepsbekwaamheid aan door het voorleggen van de studie enberoepservaring van de projectleider en/of werfleider. De voorgestelde project- of werfleider beschikt overeen relevante beroepservaring in gelijkaardige projecten van min. 2 jaar. De voertaal op de werf inNederlands. Er wordt verwacht dat de projectleider en/of werfleider zich duidelijk kan uitdrukken in deNederlandse taal. Indien de opdrachtgever vaststelt dat dit onvoldoende is, dient de project en/ofwerfleider onmiddellijk te worden vervangen. Dit kan nooit leiden tot schadevergoeding en/oftermijnsverlengingen.De inschrijver is ertoe gehouden om deze project- en/of werfleider ook effectief in te zetten tijdens deuitvoering van de opdracht. Bij vervanging zal er toestemming van de aanbestedende overheid nodig zijn enmoet de vervangende project- en/of werfleider over dezelfde competenties beschikken. Dit zal wordenaangetoond aan de aanbestedende overheid door het voorleggen van de nodige documenten.Indien de toewijzing op dit moment nog niet kan gebeuren, dan bezorgt de inschrijver deze documentenvoor heel zijn team project- en werfleiders.2. De kandidaat beschikt overo minimaal 1 referentie inzake vergelijkbare opdrachten / bouwprojecten / algemene bouwprojecten, diereeds voorlopig zijn opgeleverd middels een PV van voorlopige oplevering, gerealiseerd gedurende delaatste 5 jaar, voor een minimale opdrachtwaarde van minstens 500.000 euro, excl. BTW.Referenties van opdrachten die betrekking hebben op spoor-, water en weginfrastructuur wordenniet in aanmerking genomen.De kandidaat dient hiertoe de volgende bewijsdocumenten voor te leggen: Een informatiefiche voor hetproject. De kandidaat dient de volgende informatie mee te delen:• Identificatie van de referentieo naam van het projectopdrachtgever/ bouwheer en adresgegevens contactpersoono plaats van uitvoering/ werfadreso totale waarde van de werken bij aanbesteding en bij oplevering, aangevuld met prijs/m² van het projecto voorziene en werkelijke uitvoeringstermijn, datum van aanvang en van voorlopige opleveringo Omschrijving van het referentieproject, met aanduiding van welke taken/ aspecten ervan door detitularis van de referentie zelf zijn uitgevoerdo Omschrijving waarom deze referentie relevant is voor onderhavige opdrachto Een attest van goede uitvoering verstrekt door de opdrachtgever / bouwheer met betrekking tot dehierboven bedoelde referenties, ondertekend door en met vermelding van de contactgegevens van dedesbetreffende de opdrachtgever/ bouwheer.De aanbestedende overheid behoudt zich het recht voor om de goede uitvoering van elk van deze referentieste verifiëren bij de desbetreffende opdrachtgever/ bouwheer.
Eventuele minimumeisen:
1. zie bovenstaande
2. zie bovenstaande
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-02-27 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-07-27
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Op straffe van nietigheid van zijn offerte, wordt de inschrijver verwacht deel te nemen aan het verplichte plaatsbezoek. Dit wordt georganiseerd op 24/01/2022 om 10u of op 7/02/2022 om 10u. Contactpersoon voor de plaatsbezoek betreft dhr. Dominic Van Clé.De inschrijver dient het attest in bijlage correct ingevuld toe te voegen aan zijn offerte.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Eerste Aanleg Hasselt
Parklaan 25, BE- 3500 Hasselt
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Stijn vzw
Breugelweg 200, BE- 3900 Overpelt
Tel: +32 11805896
E-mail: aankoop@cc.stijn.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-16