Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Personeel en Organisatie
Postadres : Karmelietenstraat 15, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Joris Casteels
Tel: +32 25013779
E-mail: joris.casteels@diplobel.fed.be
Internetadres(sen): https://diplomatie.belgium.be/nl
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468873
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Onderhoud Automatische Deuren en Toegangsportalen. Contract voor een periode van vier jaar. Referentienummer: P&O-5.2/JC/2022-74-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50712000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De onderhavige opdracht betreft een contract voor een periode van vier jaar voor het onderhoud op de automatische deuren en toegangsportalen in de gebouwen van de FOD Buitenlandse Zaken. De gekozen procedure is de vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking. Deze opdracht is niet verdeeld in percelen. Dit is een opdracht tegen globale prijs. (K.B. 18 april 2017, art. 2, 3°/4°/5°/6°). Varianten zijn niet toegelaten. Opties zijn niet toegelaten.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE100
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel
II.2.4. Beschrijving
Vier preventieve onderhoudsbezoeken per jaar die telkens ingepland worden begin februari, begin mei, begin augustus en begin november. Voor 2023 zijn er slechts 3 bezoeken te voorzien (begin mei, begin augustus en begin november), voor 2027 is er slechts 1 bezoek te voorzien (begin februari). De dagen en uren waarop de techniekers hiervoor langskomen worden telkens minstens een week op voorhand aangekondigd per mail, hierbij worden ook de namen van de technici die het onderhoud komen uitvoeren en de gegevens van hun voertuig toegevoegd. Bij voorkeur wordt er reeds een planning opgemaakt bij toewijzing van de opdracht en opnieuw bij het begin van elk kalenderjaar. Verplaatsingskosten, uurlonen van de technici en materiaal gebruikt voor het onderhoud zijn inbegrepen in de globale prijs voor het onderhoud. Bij elk bezoek voor preventief onderhoud wordt ook de veiligheid en de conformiteit van de installaties gecontroleerd en een kwaliteitscontrole uitgevoerd. Na elk bezoek voor preventief onderhoud wordt er per e-mail een onderhoudsrapport bezorgd aan de leidend ambtenaar waarin alle uitgevoerde werkzaamheden worden vermeld.
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-30 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State, BE Brussel
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State, BE Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State, BE Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2023-01-03