Gan - Technische Dienst

OVERHEIDSOPDRACHT MET ALS VOORWERP DE GESPREIDE LEVERING VAN MEUBILAIR



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  GAN - Technische Dienst
Postadres :  de Broquevillelaan 12 , BE- 1150  Brussel
E-mail:   E-Notif@arp-gan.be
Internetadres(sen):   www.arp-gan.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468469


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OVERHEIDSOPDRACHT MET ALS VOORWERP DE GESPREIDE LEVERING VAN MEUBILAIR  
Referentienummer:   ST (ARP)-22-2201-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
Het voorwerp van de opdracht is de gespreide levering van meubilair en de levering ervan op de verschillende sites van het Agentschap.
De opdracht heeft een looptijd van 4 jaar vanaf de kennisgeving van de gunning ervan.
De opdracht bestaat uit 3 percelen die afzonderlijk kunnen worden gegund.
• PERCEEL 1 – Kleerkasten: het gaan om kleerkasten om PBM, kleding en persoonlijke spullen van de personeelsleden in op te bergen;
• PERCEEL 2 – Kantoormeubilair: het gaat om bureaus, kasten en elk ander meubilair voor administratieve lokalen;
• PERCEEL 3 - Diverse stoelen: het gaat om bureaustoelen, kantinestoelen, bezoekersstoelen en elk type stoel dat het Agentschap nodig heeft voor zijn lokalen.
Het Agentschap zal de bestellingen plaatsen naar gelang van zijn noden, zonder dat het ertoe gehouden is de in dit bestek ter informatie opgegeven hoeveelheden integraal te bestellen. De opdrachtnemer verwerft niet het recht om deze hoeveelheden te leveren door het sluiten van de opdracht. De kennisgeving aan de inschrijver van de goedkeuring van zijn offerte verbindt het Agentschap er evenmin toe om bij hem een bestelling te plaatsen voor een globaal minimumbedrag.
Alleen de kennisgeving van een gedateerde en ondertekende bestelbon verleent de opdrachtnemer het recht en de verplichting om de opgegeven goederen op de erop vermelde plaats te leveren.
Deze opdracht doet geen afbreuk aan de mogelijkheid voor het Agentschap om een beroep te doen op een andere leverancier voor punctuele opdrachten, zonder exclusiviteit voor de opdrachtnemer(s) van deze opdracht
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Kleerkasten  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
het gaan om kleerkasten om PBM, kleding en persoonlijke spullen van de personeelsleden in op te bergen  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Kantoormeubilair  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
het gaat om bureaus, kasten en elk ander meubilair voor administratieve lokalen  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
Diverse stoelen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
II.2.4. Beschrijving
het gaat om bureaustoelen, kantinestoelen, bezoekersstoelen en elk type stoel dat het Agentschap nodig heeft voor zijn lokalen  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver bewijst dat hij over voldoende economische en financiële draagkracht beschikt door:1°. Een algemene jaarlijkse omzet van minimaal: - PERCEEL 1: 250.000 € excl. btw- PERCEEL 2: 250.000 € excl. btw- PERCEEL 3: 100.000 € excl. btw

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
De inschrijver bewijst dat hij over voldoende technische en beroepsbekwaamheid beschikt door:2°. 1° Een lijst met de belangrijkste leveringen voor een minimumbedrag van:- 25.000 € excl. btw voor kleerkasten, accessoires en wisselstukken voor PERCEEL 1- 25.000 € excl. btw voor kantoormeubilair voor PERCEEL 2- 10.000 € excl. btw voor diverse stoelen voor PERCEEL 3

Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-31  14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-31
Plaatselijke tijd:   14:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-22

Vergelijkbare advertenties van BDA