Provincie Limburg

Raamovereenkomst voor het leveren van terreinmeubilair naast het toeristisch fietsroutenetwerk Limburg via een aankoopcentrale



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  provincie Limburg
Postadres :  Universiteitslaan 1, BE- 3500  Hasselt
Contactpersoon:  Mevrouw Klaar Franssen
Tel:   +32 11237547
Fax:   +32 11237310
E-mail:   klaar.franssen@limburg.be
Internetadres(sen):   www.limburg.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor het leveren van terreinmeubilair naast het toeristisch fietsroutenetwerk Limburg via een aankoopcentrale  
Referentienummer:   2022N098088
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  39100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE22
Voornaamste plaats van uitvoering:   Limburg
II.2.4. Beschrijving
Toelichting: Provincie Limburg wenst een raamovereenkomst af te sluiten voor het leveren van terreinmeubilair naast het toeristisch fietsroutenetwerk Limburg voor volgende overheden en organisaties:   • steden en gemeenten in Limburg   • provincie Limburg   • andere wegbeheerders die instaan voor het beheer van wegen die deel uitmaken van het toeristisch fietsroutenetwerk Limburg (zoals: de Vlaamse Waterweg, regionale landschappen,….).   De opdracht kan 2 keer verlengd worden.  
II.2.7. Looptijd
24   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring aangaande de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste 3 beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid begonnen is, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn, opgesteld door een bedrijfsrevisor of erkend accountant.
Eventuele minimumeisen:
1. De inschrijver dient bewijzen bij te brengen dat zijn jaarlijkse omzet over de laatste 3 beschikbare boekjaren ten minste 250 000,00 euro (excl. btw) bedraagt

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-24  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-04-24
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-24
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Bijkomende inlichtingen i.v.m. indienen offertes/kandidaturen: Toelichting: Provincie Limburg wenst een raamovereenkomst af te sluiten voor het leveren van terreinmeubilair naast het toeristisch fietsroutenetwerk Limburg voor volgende overheden en organisaties: • steden en gemeenten in Limburg• provincie Limburg• andere wegbeheerders die instaan voor het beheer van wegen die deel uitmaken van het toeristisch fietsroutenetwerk Limburg (zoals: de Vlaamse Waterweg, regionale landschappen,….).De opdracht kan 2 keer verlengd worden.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-22

Vergelijkbare advertenties van BDA