Agb - Stadsontwikkeling Bilzen

Raamovereenkomst huren theatertechnische materialen en ondersteuning voor AGB, Stad en OCMW Bilzen op afroep



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AGB - stadsontwikkeling Bilzen
Postadres :  Deken Paquayplein 1, BE- 3740  Bilzen
Contactpersoon:  Mevrouw Tonnie Nijssen
Tel:   +32 89519260
E-mail:   tonnie.nijssen@bilzen.be
Internetadres(sen):   www.bilzen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Dienst Cultuur
Postadres :  Eikenlaan 29, BE- 3740  Bilzen
Contactpersoon:  De heer Marijn Dubois
Tel:   +32 89519353
E-mail:   marijn.dubois@bilzen.be
Internetadres(sen):   www.bilzen.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst huren theatertechnische materialen en ondersteuning voor AGB, Stad en OCMW Bilzen op afroep  
Referentienummer:   110/23
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44110000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE223
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse locaties
II.2.4. Beschrijving
Raamovereenkomst huren theatertechnische materialen en ondersteuning voor AGB, Stad en OCMW Bilzen op afroep  
II.2.7. Looptijd
12   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
Niet gespecifieerd  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Het bewijs van een verzekering tegen beroepsrisico's.2. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.
Eventuele minimumeisen:
1. bewijsstukken toevoegen bij het indienen van de offerte
2. De bankverklaring toevoegen bij het indienen van de offerte

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst (maximaal 10 bladzijden) van de voornaamste gelijkaardige opdrachten uitgevoerd tijdens de laatste drie jaar (2020, 2021 en 2022), slaande op het geheel en/of op delen voorzien in deze opdracht. In de lijst dienen achtereenvolgens vermeld te worden: het jaartal van de uitvoering, de titel, het bedrag, de opdrachtgever, een bondige beschrijving van de inhoud van de opdracht en attest van goede uitvoering. 2. De opgave van de al dan niet tot de onderneming van de ondernemer behorende technici of technische organen, in het bijzonder van die welke belast zijn met de kwaliteitscontrole.3. De studie- en beroepskwalificaties van de onderneming.

Eventuele minimumeisen:
1. lijst toevoegen bij het indienen van de offertes


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-31  15:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-31
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-31
Plaatselijke tijd:   15:00
Adres:   dienst overheidsopdrachten, Deken Paquayplein 1 te 3740 Bilzen

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33 ,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvanstate.be/?page=e-procedure&lang=nl.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-22

Vergelijkbare advertenties van BDA