Le Logement Molenbeekois

OPDRACHT VOOR DIENSTEN VOOR HET ONDERHOUD VAN VENTILATIESYSTEMEN IN DE VORM VAN EEN RAAMOVEREENKOMST



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Le Logement Molenbeekois
Postadres :  Sint-Jan-Baptistvoorplein, 27, BE- 1080  Sint-Jans-Molenbeek
Tel:   +32 490477154
E-mail:   wboutahar@llm.brussels
Internetadres(sen):   https://llm.be/  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468562


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OPDRACHT VOOR DIENSTEN VOOR HET ONDERHOUD VAN VENTILATIESYSTEMEN IN DE VORM VAN EEN RAAMOVEREENKOMST  
Referentienummer:   LLM-2021/116-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50700000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst voor een periode van 1 jaar, 3 keer hernieuwbaar, in de zin van artikel 2, 35° van de wet van 17 juni 2016, voor het verrichten van preventieve en correctieve onderhoudsdiensten aan individuele en collectieve mechanische ventilatiesystemen. De raamovereenkomst
gaat in op 1 maart 2023 en eindigt op 31 december 2026, indien zij driemaal wordt verlengd.
Molenbeekse Woningen behoudt zich het recht voor om zonder rechtvaardiging installaties aan deze opdracht toe te voegen of eruit te verwijderen, afhankelijk van haar werkelijke behoeften.
Doel van de aanneming :
- ervoor zorgen dat alle controles (= preventief onderhoud, onderhoud) tijdig
worden uitgevoerd ;
- herstellingen uitvoeren (= corrigerend onderhoud) ;
- opstelling en indiening van verslagen in verband met het onderhoud en de
toestand.
De opdracht beoogt de aanstelling van een operator die, in het kader van een overeenkomst van 1 jaar, die maximaal 3 keer kan worden verlengd (stilzwijgende
verlenging met de mogelijkheid tot opzegging door de aanbestedende overheid
met een opzegtermijn van 1 maand vóór de verjaardag van het begin van de opdracht), belast zal worden met de volledige opdracht voor het preventieve en correctieve onderhoud van de individuele en collectieve mechanische ventilatiesystemen (enkele en dubbele flux) in de verschillende sociale woongebouwen van Molenbeekse Woningen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   Sint-Jans-Molenbeek
II.2.4. Beschrijving
De opdracht beoogt de aanstelling van een operator die, in het kader van een   overeenkomst van 1 jaar, die maximaal 3 keer kan worden verlengd (stilzwijgende   verlenging met de mogelijkheid tot opzegging door de aanbestedende overheid   met een opzegtermijn van 1 maand vóór de verjaardag van het begin van de   opdracht), belast zal worden met de volledige opdracht voor het preventieve en   correctieve onderhoud van de individuele en collectieve mechanische   ventilatiesystemen (enkele en dubbele flux) in de verschillende sociale   woongebouwen van Molenbeekse Woningen.   Het preventieve onderhoud (onderhoud/controle) bestaat uit de door de   fabrikant/leverancier van de ventilatiesystemen voorgeschreven periodieke   handelingen. De onderhoudsfrequentie staat vermeld in de technische bepalingen.   Alle verbruiksgoederen (filters en andere) zijn inbegrepen in het onderhoud. Deze   post omvat een uitleg aan de huurder over het juiste gebruik van de installatie in de   woning (schoonmaken van filters, luchtafvoerventielen, enz.).   LLM - Raamovereenkomst ventilatie -2021.116 Pagina 9   De opdrachtnemer stelt het onderhoudsschema op en stuurt het uiterlijk op 20   januari van elk jaar naar de aanbestedende overheid. Dit schema moet de   installaties omvatten die voor elke maand van het jaar worden onderhouden. Het is   de verantwoordelijkheid van de dienstverlener om afspraken met de huurders te   maken door middel van affiches of door het maken van telefonische afspraken.   De dienstverlener moet documenten verstrekken waaruit zijn technische   bekwaamheid en menselijke middelen blijkt, namelijk :   - Twee certificaten van goede uitvoering : deze certificaten moeten worden   afgegeven door twee verschillende opdrachtgevers en getuigen van het   goede onderhoud van ten minste 100 apparaten.   - De D18 goedkeuring gedefinieerd door de FOD Economie.   Deze documenten zijn verplicht om de regelmatigheid van de offerte te   waarborgen. Deze formaliteit is van substantiële aard. Het ontbreken van dit   document kan leiden tot nietigheid van de offerte.   Met gewone herstelling wordt bedoeld : een snelle interventie om de installatie in   bedrijf te houden binnen de grenzen van het mogelijke.   Er moet rekening worden gehouden met twee gevallen :   1) De vervanging van een onderdeel tijdens het onderhoud   Indien blijkt dat onderdelen moeten worden vervangen om de installatie weer   in normale bedrijfstoestand te brengen, moet de dienstverlener zich houden   aan de lijst met de eenheidsprijzen (zie bijlage 2).   2) De vervanging/uitval - buiten onderhoud   De opdrachtnemer herstelt het systeem binnen drie kalenderdagen nadat de   aanbestedende overheid het probleem per e-mail heeft gemeld. Indien de   derde kalenderdag op een niet-werkdag valt, moet de opdrachtnemer   uiterlijk op de volgende werkdag tussenkomen. In het geval van een herstelling   (buiten onderhoud) moet de opdrachtnemer verwijzen naar de meetstaat   van te vervangen elementen (zie bijlage 2) en naar zijn uurtarief / de reiskosten   die passen binnen de gunningscriteria.  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-03-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2026-12-31
Verlenging mogelijk:   JA
De opdracht beoogt de aanstelling van een operator die, in het kader van een   overeenkomst van 1 jaar, die maximaal 3 keer kan worden verlengd (stilzwijgende   verlenging met de mogelijkheid tot opzegging door de aanbestedende overheid   met een opzegtermijn van 1 maand vóór de verjaardag van het begin van de   opdracht)  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
D18-goedkeuring - ventilatie


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-02-01  12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   6   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-02-01
Plaatselijke tijd:   12:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13,  BE- 1000  Brussel
E-mail:   info@just.fgov.be
Internetadres(sen):   https://justice.belgium.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-23

Vergelijkbare advertenties van BDA