Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Le Logement Molenbeekois
Postadres : Sint-Jan-Baptistvoorplein, 27, BE- 1080 Sint-Jans-Molenbeek
Tel: +32 490477154
E-mail: wboutahar@llm.brussels
Internetadres(sen): https://llm.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=468562
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
OPDRACHT VOOR DIENSTEN VOOR HET ONDERHOUD VAN VENTILATIESYSTEMEN IN DE VORM VAN EEN RAAMOVEREENKOMST Referentienummer: LLM-2021/116-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50700000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De opdracht beoogt het sluiten van een raamovereenkomst voor een periode van 1 jaar, 3 keer hernieuwbaar, in de zin van artikel 2, 35° van de wet van 17 juni 2016, voor het verrichten van preventieve en correctieve onderhoudsdiensten aan individuele en collectieve mechanische ventilatiesystemen. De raamovereenkomst
gaat in op 1 maart 2023 en eindigt op 31 december 2026, indien zij driemaal wordt verlengd.
Molenbeekse Woningen behoudt zich het recht voor om zonder rechtvaardiging installaties aan deze opdracht toe te voegen of eruit te verwijderen, afhankelijk van haar werkelijke behoeften.
Doel van de aanneming :
- ervoor zorgen dat alle controles (= preventief onderhoud, onderhoud) tijdig
worden uitgevoerd ;
- herstellingen uitvoeren (= corrigerend onderhoud) ;
- opstelling en indiening van verslagen in verband met het onderhoud en de
toestand.
De opdracht beoogt de aanstelling van een operator die, in het kader van een overeenkomst van 1 jaar, die maximaal 3 keer kan worden verlengd (stilzwijgende
verlenging met de mogelijkheid tot opzegging door de aanbestedende overheid
met een opzegtermijn van 1 maand vóór de verjaardag van het begin van de opdracht), belast zal worden met de volledige opdracht voor het preventieve en correctieve onderhoud van de individuele en collectieve mechanische ventilatiesystemen (enkele en dubbele flux) in de verschillende sociale woongebouwen van Molenbeekse Woningen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Sint-Jans-Molenbeek
II.2.4. Beschrijving
De opdracht beoogt de aanstelling van een operator die, in het kader van een overeenkomst van 1 jaar, die maximaal 3 keer kan worden verlengd (stilzwijgende verlenging met de mogelijkheid tot opzegging door de aanbestedende overheid met een opzegtermijn van 1 maand vóór de verjaardag van het begin van de opdracht), belast zal worden met de volledige opdracht voor het preventieve en correctieve onderhoud van de individuele en collectieve mechanische ventilatiesystemen (enkele en dubbele flux) in de verschillende sociale woongebouwen van Molenbeekse Woningen. Het preventieve onderhoud (onderhoud/controle) bestaat uit de door de fabrikant/leverancier van de ventilatiesystemen voorgeschreven periodieke handelingen. De onderhoudsfrequentie staat vermeld in de technische bepalingen. Alle verbruiksgoederen (filters en andere) zijn inbegrepen in het onderhoud. Deze post omvat een uitleg aan de huurder over het juiste gebruik van de installatie in de woning (schoonmaken van filters, luchtafvoerventielen, enz.). LLM - Raamovereenkomst ventilatie -2021.116 Pagina 9 De opdrachtnemer stelt het onderhoudsschema op en stuurt het uiterlijk op 20 januari van elk jaar naar de aanbestedende overheid. Dit schema moet de installaties omvatten die voor elke maand van het jaar worden onderhouden. Het is de verantwoordelijkheid van de dienstverlener om afspraken met de huurders te maken door middel van affiches of door het maken van telefonische afspraken. De dienstverlener moet documenten verstrekken waaruit zijn technische bekwaamheid en menselijke middelen blijkt, namelijk : - Twee certificaten van goede uitvoering : deze certificaten moeten worden afgegeven door twee verschillende opdrachtgevers en getuigen van het goede onderhoud van ten minste 100 apparaten. - De D18 goedkeuring gedefinieerd door de FOD Economie. Deze documenten zijn verplicht om de regelmatigheid van de offerte te waarborgen. Deze formaliteit is van substantiële aard. Het ontbreken van dit document kan leiden tot nietigheid van de offerte. Met gewone herstelling wordt bedoeld : een snelle interventie om de installatie in bedrijf te houden binnen de grenzen van het mogelijke. Er moet rekening worden gehouden met twee gevallen : 1) De vervanging van een onderdeel tijdens het onderhoud Indien blijkt dat onderdelen moeten worden vervangen om de installatie weer in normale bedrijfstoestand te brengen, moet de dienstverlener zich houden aan de lijst met de eenheidsprijzen (zie bijlage 2). 2) De vervanging/uitval - buiten onderhoud De opdrachtnemer herstelt het systeem binnen drie kalenderdagen nadat de aanbestedende overheid het probleem per e-mail heeft gemeld. Indien de derde kalenderdag op een niet-werkdag valt, moet de opdrachtnemer uiterlijk op de volgende werkdag tussenkomen. In het geval van een herstelling (buiten onderhoud) moet de opdrachtnemer verwijzen naar de meetstaat van te vervangen elementen (zie bijlage 2) en naar zijn uurtarief / de reiskosten die passen binnen de gunningscriteria.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-03-01
Einde (dd/mm/jjjj): 2026-12-31
Verlenging mogelijk: JA
De opdracht beoogt de aanstelling van een operator die, in het kader van een overeenkomst van 1 jaar, die maximaal 3 keer kan worden verlengd (stilzwijgende verlenging met de mogelijkheid tot opzegging door de aanbestedende overheid met een opzegtermijn van 1 maand vóór de verjaardag van het begin van de opdracht)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
D18-goedkeuring - ventilatie
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-02-01 12:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-02-01
Plaatselijke tijd: 12:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Rechtbank van eerste aanleg van Brussel
Quatre Brasstraat 13, BE- 1000 Brussel
E-mail: info@just.fgov.be
Internetadres(sen): https://justice.belgium.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-23