Directie Infrastructuur Van Het Openbaar Vervoer

Raamovereenkomst voor de vernieuwing van ventilatieroosters op het net



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Directie Infrastructuur van het Openbaar Vervoer
Postadres :  Sint Lazarusplein, 2, BE- 1035  Brussel
Contactpersoon:  Mr. VAN DEN HOUTE Sven
Tel:   +322 2041459
E-mail:   svandenhoute@sprb.brussels
Internetadres(sen):   https://mobilite-mobiliteit.brussels  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=467798


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Raamovereenkomst voor de vernieuwing van ventilatieroosters op het net  
Referentienummer:   DITP-DIOV BM CSC-BB 3194-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45262310
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
De door onderhavig bijzonder bestek geregelde opdracht is een raamovereenkomst, en omvat alle leveringen, diensten en werken die in hun beginselen in onderhavig bijzonder bestek vermeld staan en die nader zijn uiteengezet in de beschrijvende meetstaat, evenals in alle andere contractuele bescheiden.
Deze raamovereenkomst wordt met één enkele aannemer afgesloten.
Ze omvatten onder andere:
- het demonteren van de bestaande roosters en steunbalken;
- het uitbreken van de bestrating in de onmiddellijke omgeving;
- het aanpassen en herstellen van de betonnen steunen;
- het vervaardigen en plaatsen van nieuwe roosters;
- de stabiliteitsstudie op basis van de normen plannen;
- de eventuele herstellingen aan de uitgevoerde werken in het kader van de waarborg.
De aanneming omvat niet:
• de elektrische, elektromechanische en thermische uitrustingen van de kunstwerken, behalve indien het in de beschrijvende of samenvattende meetstaten anders staat vermeld;
• de werken voor "definitieve verplaatsing" van kabels en leidingen die aan concessiehouders van de ondergrond toebehoren, behalve indien het in de beschrijvende of samenvattende meetstaten anders staat vermeld;
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE100
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussel Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
Zie punt II.1.4)  
II.2.7. Looptijd
36   maand(en)
Verlenging mogelijk:   JA
De aanbesteder heeft het recht het contract in één of meerdere malen te verlengen zonder dat de verlenging of de som van de verlengingen 24 kalendermaanden mag overschrijven, indien het minimumbedrag vermeld in punt c) (“Omvang van de raamovereenkomst”) niet werd bereikt tijdens de geldigheidstermijn van de raamovereenkomst of indien het vastgelegde bedrag niet werd opgebruikt. Elke verlenging wordt aan de aannemer betekend ten minste 15 (vijftien) kalenderdagen vóór het verstrijken van de geldigheidstermijn van de lopende raamovereenkomst.  


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
Selectie criterias: Art. 71 van de wet van 17 juni 2016 en Art. 70, 71, 72 en 73 van het KB van 18 juni 2017

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
Zie Documenten van het opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-27  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-06-26
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-27
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Plateforme @-tenderingInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
De opening van de offertes gebeurt achter gesloten deuren en is niet openbaar


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De circuleire van de Regering van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest van 26 novembre 2020 betreffende de invoeging van sociale clausules in de overheidsopdrachten van het Brussels Hoofdstedelijk Gewest is toepasbaar (zie bijzonder bestek).

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Voor de modaliteiten om in beroep te gaan, gelieve de artikels 14 en 23 § 2 en artikels 15 en 23 § 3 van de wet van 17 juni 2013 inzake de overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor aanneming van werken, leveringen en diensten te consulteren

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-20

Vergelijkbare advertenties van BDA