Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : vzw Anker
Postadres : Verlorenkost 1, BE- 2260 Westerlo
Contactpersoon: De heer Jozef Bonroy
Tel: +32 14545075
E-mail: info@silawesterlo.be
Internetadres(sen): www.silawesterlo.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : G.R.O.T. architecten bv
Postadres : Tramwissel 2, BE- 2360 Oud-Turnhout
Contactpersoon: Mevrouw Annemie Smolders
Tel: +32 14453564
E-mail: info@grotarchitecten.be
Internetadres(sen): www.grotarchitecten.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Verbouwen van een schoolgebouw - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 20-044
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214200
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE211
Voornaamste plaats van uitvoering: Vrije Basisschool 't Grafiekje. Abdijstraat 3, 2260 - Tongerlo
II.2.4. Beschrijving
Vervangen van vloertegels en trapbekleding Vernieuwen sanitaire lokalen Plaatsen verlaagde plafonds en nieuwe verlichting Plaatsen van 2 fietsenstallingen
II.2.7. Looptijd
100 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017.2. Het bewijs van een verzekering van de tienjarige burgerlijke aansprakelijkheid.
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. -
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Het bewijs van de inschrijving van de kandidaat of inschrijver in het beroeps- of handelsregister overeenkomstig de wettelijke bepalingen van het land waar ze gevestigd is. Het bewijs wordt geleverd door een attest, of, bij ontstentenis, door een verklaring onder eed.2. Een VCA-certificaat (Veiligheid, gezondheid en milieu Checklist Aannemers) ten bewijze dat de firma voldoet aan de minimumeisen op het gebied van veiligheid, gezondheid en milieu of een gelijkwaardig document voor buitenlandse inschrijvers.
Eventuele minimumeisen:
1. -
2. -
Vereiste erkenning: D (Bouwwerken), Klasse 2
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-02-01 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-06-01
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Het plaatsbezoek is mogelijk op woensdag 11/01/2023 en 25/01/2023 telkens tussen 13 en 16 u.Om de rondgang vlot te laten verlopen vragen wij u om vooraf contact op te nemen met Mevr. Christel Cools, de directrice van de school om een tijdslot te reserveren.Tel/gsm 0478 48 41 97Email : directie@tgrafiekje.beDe offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank van Turnhout
Kasteelplein 1, BE- 2300 Turnhout
Tel: +32 14447100
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-21