Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stad Lokeren
Postadres : Groentemarkt 1, BE- 9160 Lokeren
Tel: +32 92353230
E-mail: cad@lokeren.be
Internetadres(sen): www.lokeren.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Raamcontract bomenbeheer Referentienummer: 23/eu05
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 77211500
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE236
Voornaamste plaats van uitvoering: Grondgebied Lokeren
II.2.4. Beschrijving
Het is noodzakelijk dat alle bomen in het openbaar plantsoen, bomen in parken, laanbomen, bomen in bermen en bomen in de ruilverkavelingswegen op het grondgebied van Lokeren met regelmaat onderhouden worden. Bomenbeheer behelst onderzoek (vitaliteit), onderhoud (snoeien) en aanleg (aanplanten). Zo moeten er bijvoorbeeld regelmatig wilgen geknot worden in de ruiverkavelingswegen om toegang te blijven verlenen aan landbouwvoertuigen, moeten er jaarlijks zichtbelemmerende waterscheuten aan laanbomen verwijderd worden om de veiligheid van fietsers en voetgangers te garanderen en moeten er na stormschade dringend Canadapopulieren opgeruimd worden of takkenschade gesnoeid worden. In een park moet dringend de vitaliteit van volwassen bomen opgemeten worden en gesnoeid worden met technische voorkennis. Voor iedere gevelde boom wordt in principe een herplant opgelegd. Bomen die kapot gaan moeten worden herplant, enz. .
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2023-02-15
Einde (dd/mm/jjjj): 2023-12-31
Verlenging mogelijk: JA
Niet gespecifieerd
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een personeelslijst met opgave van bekwaamheden van de personen die de leiding over de ploeg hebben. 2. Een lijst van de werken die gedurende de laatste 3 jaar werden verricht en vergezeld gaat van certificaten die bewijzen dat de belangrijkste werken naar behoren zijn uitgevoerd, zowel met betrekking tot de wijze van uitvoering als met betrekking tot het resultaat.3. Verklaring VCA-attest voor operationeel leidinggevenden;4. Beschrijving van welke maatregelen genomen zullen worden en welke instrumenten ontwikkeld en geïmplementeerd werden om te garanderen dat bij de werkzaamheden veiligheid, gezondheid en milieu gewaarborgd worden. 5. Een lijst met een korte beschrijving van het materiaal waarover de dienstverlener beschikt en dat effectief zal ingezet worden voor de uitvoering van de opdracht. Foto’s van in/op bedrijf gefotografeerde machines biedt de voorkeur.
Eventuele minimumeisen:
1. Uit deze lijst moet blijken dat de inschrijver over voldoende gekwalificieerd personeel beschikt, en die aanwezig zijn om de opdracht tot een goed einde te brengen.
2. Uit deze lijst moeten minimum 3 gelijkaardige (zowel naar bedrag als naar aard) werken blijken die naar behoren werden uitgevoerd.
3. De inschrijver moet deze verklaring bij zjin inschrijving kunnen voorleggen en bij zijn offerte voegen.
4. Deze beschrijving dient bij de inschrijving gevoegd te worden.
5. Uit deze lijst moet blijken dat de inschrijver over voldoende en dienstig materiaal beschikt om de opdracht tot een goed einde te brengen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-20 11:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-05-20
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-20
Plaatselijke tijd: 11:30
Adres: Stadhuis lokaal 2.04 (2de verdieping), 9160 Lokeren
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State-Griffie
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Internetadres(sen): http://www.raadvanstate.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-15