Leefmilieu Brussel

Levering van duurzame kantoor- en papierbenodigdheden bestemd voor de personeelsleden van Leefmilieu Brussel in de vorm van een aankoopcentrale voor de Brusselse besturen.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Leefmilieu Brussel
Postadres :  Havenlaan 86C/3000, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  De heer Gabriel Dias
Tel:   +32 27757575
E-mail:   gdias@environnement.brussels
Internetadres(sen):   www.leefmilieu.brussels  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Levering van duurzame kantoor- en papierbenodigdheden bestemd voor de personeelsleden van Leefmilieu Brussel in de vorm van een aankoopcentrale voor de Brusselse besturen.  
Referentienummer:   2022K0258
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  30100000
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
In dit bestek streeft Leefmilieu Brussel naar de aankoop van kantoor- en papierbenodigdheden die vervaardigd zijn van milieuvriendelijke materialen en volgens milieuvriendelijke procedés.
Leefmilieu Brussel treedt op in de vorm van een aankoopcentrale voor de Brusselse besturen. Daarnaast zijn de artikelen ook bestemd voor de personeelsleden van haar administratie.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   JA


II.2. Beschrijving

Lot   1

II.2.1. Benaming
Kantoorbenodigheden:  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Woluwepark, Woluweparklaan 68 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   2

II.2.1. Benaming
Knutselgerief  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Woluwepark, Woluweparklaan 68 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   3

II.2.1. Benaming
Papier en Enveloppen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Woluwepark, Woluweparklaan 68 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   4

II.2.1. Benaming
Enveloppen met Logo  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Woluwepark, Woluweparklaan 68 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE

Lot   5

II.2.1. Benaming
Branding artikelen  
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Woluwepark, Woluweparklaan 68 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1  
II.2.7. Looptijd
60   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1.
Bewijs van omzetcijfers van één van de laatste 3 boekjaren, voor perceel 1 voor een bedrag van gemiddeld jaarlijks 600.000,00 euro incl. btw
Dit bedrag is gebaseerd op de deelnemende besturen en de aanbestedende overheid
Bewijs van omzetcijfers van één van de laatste 3 boekjaren, voor perceel 2 voor een bedrag van gemiddeld jaarlijks 30.000,00 euro incl. btw
Dit bedrag is gebaseerd op de deelnemende besturen en de aanbestedende overheid
Bewijs van omzetcijfers van één van de laatste 3 boekjaren, voor perceel 3 voor een bedrag van gemiddeld jaarlijks 100.000,00 euro incl. btw
Dit bedrag is gebaseerd op de deelnemende besturen en de aanbestedende overheid
Bewijs van omzetcijfers van één van de laatste 3 boekjaren, voor perceel 4 voor een bedrag van gemiddeld jaarlijks 30.000,00 euro incl. btw
Dit bedrag is gebaseerd op de deelnemende besturen en de aanbestedende overheid
Bewijs van omzetcijfers van één van de laatste 3 boekjaren, voor perceel 5 voor een bedrag van gemiddeld jaarlijks 30.000,00 euro incl. btw.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste leveringen die gedurende de laatste drie jaar werden verricht, met vermelding van het bedrag, de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren.

Eventuele minimumeisen:
1.
voor percelen 1 en 2 minstens 3 referenties voor elk een minimum bedrag voor 25.000 euro excl. btw per jaar en dit met een maximum aan de laatste 3 jaren, voorafgaand aan de indiening van de huidige offerte
voor percelen 3 en 4 minstens 3 referenties voor elk een minimum bedrag voor 6.000 euro excl. btw per jaar en dit met een maximum aan de laatste 3 jaren, voorafgaand aan de indiening van de huidige offerte
voor perceel 5 minstens 3 referenties voor elk een minimum bedrag voor 3.000 euro excl. btw per jaar en dit met een maximum aan de laatste 3 jaren, voorafgaand aan de indiening van de huidige offerte.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-27  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-05-27
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-27
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   Zaal n° .Havenlaan 86C/3000

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-13

Vergelijkbare advertenties van BDA