Gemeente Aartselaar

Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop speeltoestellen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Gemeente Aartselaar
Postadres :  Baron van Ertbornstraat 1, BE- 2630  Aartselaar
Contactpersoon:  Mevrouw Kay Hargie
Tel:   +32 38701606
Fax:   +32 38701616
E-mail:   kay.hargie@aartselaar.be
Internetadres(sen):   www.aartselaar.be  
Adres van het kopersprofiel:  

I.3. Communicatie

Officiële benaming :  Jeugddienst
Postadres :  Kleistraat 204, BE- 2630  Aartselaar
Contactpersoon:  Mevrouw An Vermeulen
Tel:   +32 38705032
Fax:   +32 38705039
E-mail:   an.vermeulen@aartselaar.be
Internetadres(sen):   www.aartselaar.be  
Adres van het kopersprofiel:  

AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - Aankoop speeltoestellen - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking  
Referentienummer:   JEUGD/2022/01
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  37535200
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE211
Voornaamste plaats van uitvoering:   diverse
II.2.4. Beschrijving
Aankoop speeltoestellen  
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj):   2023-02-01
Einde (dd/mm/jjjj):   2025-12-31
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
In toepassing van artikel 62 van het Koninklijk Besluit van 18 april 2017 dient de Belgische inschrijver geen RSZ-attest bij zijn offerte te voegen. De aanbestedende overheid zal deze informatie zelf opvragen.Het attest van niet-faillissement, attest BTW-hoedanigheid en het attest dat er voldaan is aan de fiscale verplichtingen vermeld in artikel 63 van het KB van 18 april 2017 worden - indien niet bijgevoegd - via Telemarc opgevraagd via het opgegeven KBO-nummer.Buitenlandse kandidaten dienen alle nodige bewijsstukken, zoals hierboven vermeld, toe te voegen aan hun offerte gezien de aanbestedende overheid deze niet kan opvragen via Telemarc.Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de Wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.De inschrijver verschaft een uittreksel uit het strafregister of evenwaardig document waaruit blijkt dat de inschrijver:• niet veroordeeld is geweest voor deelname aan criminele organisaties, omkoping, fraude, terrorisme of witwassen;• niet in staat van faillissement of vereffening verkeert;• geen aangifte van faillissement heeft gedaan of geen procedure van vereffening of gerechtelijke reorganisatie aanhangig is tegen hem;• niet veroordeeld is geweest voor een misdrijf dat de professionele integriteit aantast.Het uittreksel strafregister wordt afgeleverd op naam van de vennootschap, indien ingeschreven wordt door een rechtspersoon en mag maximaal 6 maand oud zijn. Hierna vindt u de link waarin u de nodige informatie vindt voor het aanvragen van het uittreksel uit het strafregister: https://justitie.belgium.be/nl/themas_en_dossiers/documenten/documenten_aanvragen/uittreksel_strafregister

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Referentielijst van de voornaamste (gelijkaardige) opdrachten die de kandidaat of inschrijver de voorbije drie jaar heeft uitgevoerd.

Eventuele minimumeisen:
1. Minimaal 3 referenties


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-12-23  09:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-23


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State - Afdeling Bestuursrechtspraak
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-12-05

Vergelijkbare advertenties van BDA