Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht
Postadres : Regentlaan 54, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Mevrouw Mara Eeckhoudt
Tel: +32 25006718
Fax: +32 25006710
E-mail: mara.eeckhoudt@astrid.be
Internetadres(sen): www.astrid.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Externe reiniging van de werkstations in de Provinciale Data Centrum/ Provinciaal Data Centrum 112 sites Referentienummer: E-A-2351
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 50000000
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht, Regentlaan 54 te 1000 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De n.v. A.S.T.R.I.D. wenst een contract af te sluiten voor de schoonmaak van de kritieke technische ruimten in de PDH, PHC en CDC en voor de reiniging van de computerapparatuur in de PDC en PHC. De opdracht heeft betrekking op een periode van 4 jaar. De opdracht is als volgt opgedeeld in 2 posten: • POST 1: Schoonmaak van de kritieke technische ruimten in de PDC en PHC: het doel van het onderhoud van de technische ruimten is het behoud van een maximale beschikbaarheid van de technische ruimten door het onder meer voorkomen van de vorming en ophoping van stof en afval. • POST 2: Reiniging van de computerapparatuur in de PDC en PHC: het onderhoud heeft als doel de beschikbaarheid en de netheid van de computerapparatuur zo hoog mogelijk te houden. De bescherming van de persoonsgegevens die in het kader van de voorliggende aankondiging van opdracht worden verzameld en verwerkt, moet door de verschillende partijen strikt worden gewaarborgd in de zin van de Algemene Verordening Gegevensbescherming (Verordening EU 2016/679 van het Europees Parlement en de Raad van 27 april 2016). WKS = Workstation PDC = Provinciaal Data Centrum PHC = Provinciaal Data Centrum (112) CDC = Centraal Data Centrum
II.2.7. Looptijd
48 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Een passende bankverklaring opgesteld overeenkomstig het model vervat in bijlage 11 van het KB van 18 april 2017 "model bankverlaring".2. Een verklaring betreffende de totale omzet en de omzet van de bedrijfsactiviteit die het voorwerp van de opdracht is, over de laatste drie beschikbare boekjaren, afhankelijk van de oprichtingsdatum of van de datum waarop de ondernemer met zijn bedrijvigheid is begonnen, voor zover de betrokken omzetcijfers beschikbaar zijn.
Eventuele minimumeisen:
1.
Een recente bankverklaring.
2.
De inschrijver zal het verwezenlijken van een omzet van minstens 50.000 euro/jaar in een opdracht voor technisch onderhoud in de loop van de 3 afgelopen jaren (2019, 2020 en 2021) moeten bewijzen.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-03 14:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-04-03
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-03
Plaatselijke tijd: 14:00
Adres: A.S.T.R.I.D. NV van publiek recht, Regentlaan 54 te 1000 Brussel
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-24