Haven Van Brussel

OPDRACHT VOOR DIENSTEN VAN: Aanstelling dienst brandbestrijding: onderhoud



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Haven van Brussel
Postadres :  Redersplein 6, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Nico Raemdonck
E-mail:   nraemdonck@port.brussels
Internetadres(sen):   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463431  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463431


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
OPDRACHT VOOR DIENSTEN VAN: Aanstelling dienst brandbestrijding: onderhoud  
Referentienummer:   Haven van Brussel-CSC BB 1279 - Lutte contre incendie-F50_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50413200
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht is bestemd voor erkende keuringsinstellingen die over de nodige deskundigheid beschikken en keuringen uitvoeren overeenkomstig artikel 3.5 van norm EN ISO/IEC 17020
Het omvat de uitvoering van elke dienst die nodig of nuttig is voor de uitvoering van de wettelijke inspecties en de technische controles waarin de geldende regelgeving voorziet.
Het betreft het uitvoeren van alle nodige of nuttige dienstverleningen voor de uitvoering van de wettelijke inspecties en technische controles zoals voorzien door de huidige regelgeving, het opstellen van risicoanalyses op verzoek, en het verstrekken van advies teneinde de veiligheid van de installaties te verbeteren.
Elke prestatie zal onderworpen zijn aan een gedetailleerd verslag.
De diensten worden nader beschreven in het technisch gedeelte van dit bestek.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-14


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.4)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-11-15
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-11-22
VII.2 Inlichtingen over de wijzigingen

VII.2.1 Beschrijving van de wijzigingen
Aard en omvang van de wijzigingen (met vermelding van eventuele eerdere veranderingen van de opdracht)
Wijziging van de termijn voor de indiening van offertes

Vergelijkbare advertenties van BDA