Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Brussels Hoofdstedelijke dienst voor brandweer en dringende medische hulp
Postadres : Helihavenlaan, 15, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Overheidsopdrachtencel van DBDMH - Stéfan VAN DEN ABEELE
Tel: +32 473881780
E-mail: stefan.vandenabeele@firebru.brussels
Internetadres(sen): https://be.brussels/siamu/a-propos-du-siamu
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463751
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
DBDMH - DAS2022.046 - Aankoop sleutelkasten en beveiligde lockers (+onderhoud). Referentienummer: SIAMU-DAS2022.046-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 44421700
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
MEERJARIGE OVERHEIDSOPDRACHT voor LEVERINGEN
Aankoop, installatie en indienststelling van een geïntegreerd systeem van zogenaamde ‘intelligente kasten’ (sleutelkasten en beveiligde lockers), met inbegrip van de toebehoren, de biometrische lezers, de softwaretoepassingen, de opleiding en de garantie (ONDERDEEL 1), alsook de bijbehorende gebruikslicenties en de diensten voor jaarlijks preventief onderhoud en eventuele herstellingen (ONDERDEEL 2), ten behoeve van de DBDMH
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: Brussel, BELGIE
II.2.4. Beschrijving
Deze procedure bestaat uit het sluiten van een meerjarige overheidsopdracht voor leveringen met als voorwerp: ONDERDEEL 1: de aankoop, installatie, implementatie en indienststelling van een geïntegreerd systeem van zogenaamde ‘intelligente kasten’ (sleutelkasten en beveiligde lockers), in twee afzonderlijke lokalen van de Stafkazerne, met inbegrip van de toebehoren (vergrendelingsbouten, sleutelringen, tankkaarthouders, displays met touchscreen, aansluitingen, stroomvoorziening indien vereist enz.), de biometrische lezers, softwaretoepassingen, opleiding en 2 jaar garantie op de uitrustingen, alsook ONDERDEEL 2: de licenties die nodig zijn voor het geoptimaliseerde gebruik van de uitrustingen, met een garantieperiode van 10 jaar (vanaf de voorlopige oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1), en de bijbehorende diensten voor jaarlijks preventief onderhoud en eventuele herstellingen, gedurende maximaal 8 jaar (vanaf de definitieve oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1, dus na afloop van de 2 jaar garantie), ten behoeve van de DBDMH. Hoewel de opdracht niet is opgesplitst in percelen, is ze wel onderverdeeld in twee afzonderlijke ONDERDELEN: ONDERDEEL 1: de aankoop, installatie, implementatie en indienststelling van een geïntegreerd systeem van zogenaamde ‘intelligente’ kasten (sleutelkasten en beveiligde lockers), in twee afzonderlijke lokalen van de Stafkazerne, met inbegrip van de toebehoren (vergrendelingsbouten, sleutelringen, tankkaarthouders, displays met touchscreen, aansluitingen, stroomvoorziening indien vereist enz.), biometrische lezers, softwaretoepassingen, opleiding en 2 jaar garantie op de uitrustingen; ONDERDEEL 2: de licenties die nodig zijn voor het geoptimaliseerde gebruik van de uitrustingen, met een garantieperiode van 10 jaar (vanaf de voorlopige oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1), en de bijbehorende diensten voor jaarlijks preventief onderhoud en eventuele herstellingen, gedurende maximaal 8 jaar (vanaf de definitieve oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1, dus na afloop van de 2 jaar garantie).
II.2.7. Looptijd
120 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2023-01-10 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 4 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2023-01-10
Plaatselijke tijd: 11:00
Adres: DBDMH, Overheidsopdrachtencel, Helihavenlaan, 15, 1000 BRUSSELInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Zonder object (electronische opening van offertes)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 BRUSSEL
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 BRUSSEL
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 BRUSSEL
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-07