Brussels Hoofdstedelijke Dienst Voor Brandweer En Dringende Medische Hulp

DBDMH - DAS2022.046 - Aankoop sleutelkasten en beveiligde lockers (+onderhoud).



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Brussels Hoofdstedelijke dienst voor brandweer en dringende medische hulp
Postadres :  Helihavenlaan, 15, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Overheidsopdrachtencel van DBDMH - Stéfan VAN DEN ABEELE
Tel:   +32 473881780
E-mail:   stefan.vandenabeele@firebru.brussels
Internetadres(sen):   https://be.brussels/siamu/a-propos-du-siamu  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463751


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
DBDMH - DAS2022.046 - Aankoop sleutelkasten en beveiligde lockers (+onderhoud).  
Referentienummer:   SIAMU-DAS2022.046-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  44421700
II.1.3. Type opdracht :  leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
MEERJARIGE OVERHEIDSOPDRACHT voor LEVERINGEN
Aankoop, installatie en indienststelling van een geïntegreerd systeem van zogenaamde ‘intelligente kasten’ (sleutelkasten en beveiligde lockers), met inbegrip van de toebehoren, de biometrische lezers, de softwaretoepassingen, de opleiding en de garantie (ONDERDEEL 1), alsook de bijbehorende gebruikslicenties en de diensten voor jaarlijks preventief onderhoud en eventuele herstellingen (ONDERDEEL 2), ten behoeve van de DBDMH
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussel, BELGIE
II.2.4. Beschrijving
Deze procedure bestaat uit het sluiten van een meerjarige overheidsopdracht voor leveringen met als voorwerp:    ONDERDEEL 1: de aankoop, installatie, implementatie en indienststelling van een geïntegreerd systeem van zogenaamde ‘intelligente kasten’ (sleutelkasten en beveiligde lockers), in twee afzonderlijke lokalen van de Stafkazerne, met inbegrip van de toebehoren (vergrendelingsbouten, sleutelringen, tankkaarthouders, displays met touchscreen, aansluitingen, stroomvoorziening indien vereist enz.), de biometrische lezers, softwaretoepassingen, opleiding en 2 jaar garantie op de uitrustingen,   alsook    ONDERDEEL 2: de licenties die nodig zijn voor het geoptimaliseerde gebruik van de uitrustingen, met een garantieperiode van 10 jaar (vanaf de voorlopige oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1), en de bijbehorende diensten voor jaarlijks preventief onderhoud en eventuele herstellingen, gedurende maximaal 8 jaar (vanaf de definitieve oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1, dus na afloop van de 2 jaar garantie),   ten behoeve van de DBDMH.   Hoewel de opdracht niet is opgesplitst in percelen, is ze wel onderverdeeld in twee afzonderlijke ONDERDELEN:    ONDERDEEL 1: de aankoop, installatie, implementatie en indienststelling van een geïntegreerd systeem van zogenaamde ‘intelligente’ kasten (sleutelkasten en beveiligde lockers), in twee afzonderlijke lokalen van de Stafkazerne, met inbegrip van de toebehoren (vergrendelingsbouten, sleutelringen, tankkaarthouders, displays met touchscreen, aansluitingen, stroomvoorziening indien vereist enz.), biometrische lezers, softwaretoepassingen, opleiding en 2 jaar garantie op de uitrustingen;    ONDERDEEL 2: de licenties die nodig zijn voor het geoptimaliseerde gebruik van de uitrustingen, met een garantieperiode van 10 jaar (vanaf de voorlopige oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1), en de bijbehorende diensten voor jaarlijks preventief onderhoud en eventuele herstellingen, gedurende maximaal 8 jaar (vanaf de definitieve oplevering van de uitrustingen bedoeld in ONDERDEEL 1, dus na afloop van de 2 jaar garantie).  
II.2.7. Looptijd
120   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2023-01-10  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   4   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2023-01-10
Plaatselijke tijd:   11:00
Adres:   DBDMH, Overheidsopdrachtencel, Helihavenlaan, 15, 1000 BRUSSELInlichtingen over gemachtigde personen en de openingsprocedure
Zonder object (electronische opening van offertes)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  BRUSSEL

VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  BRUSSEL

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  BRUSSEL

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-07

Vergelijkbare advertenties van BDA