Uvc Brugmann - Ziekenhuisvereniging Brussel En Schaarbeek

Overheidsopdracht van diensten met als voorwerp " een complete missie als projectontwerper met het oog op de studie en opvolging van de uitvoering van de werken voor de renovatie en uitbreiding van de spoeddienst volwassenen van het UVC Brugmann”



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  UVC Brugmann - Ziekenhuisvereniging Brussel en Schaarbeek
Postadres :  A. Van Gehuchtenplein 4, BE- 1020  Brussel
Contactpersoon:  Mve Kristien Houpe
Tel:   +32 24772169
E-mail:   Kristien.houpe@chu-brugmann.be
Internetadres(sen):   www.chu-brugmann.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=461433


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Overheidsopdracht van diensten met als voorwerp " een complete missie als projectontwerper met het oog op de studie en opvolging van de uitvoering van de werken voor de renovatie en uitbreiding van de spoeddienst volwassenen van het UVC Brugmann”  
Referentienummer:   UVC Brugmann-TXHO-22-039 / S-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  71000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Deze opdracht betreft een complete missie als projectontwerper met het oog op de studie en opvolging van de uitvoering van de werken voor de renovatie en uitbreiding van de spoeddienst volwassenen van het UVC Brugmann
Procedure in 2 fasen
* Kandidaat selectie
* Offerte aanvraag
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE1
Voornaamste plaats van uitvoering:   UVC BrugmannArthur Van Gehuchtenplein, 41020 Brussel
II.2.4. Beschrijving
De opdracht is een openbare dienstenopdracht bedoeld om een pluridisciplinair team aan te stellen dat als "projectontwerper" zal optreden.   Dat team zal instaan voor de studie met het oog op de renovatie en uitbreiding van de spoeddienst volwassenen van het UVC Brugmann beschreven in het hiernavolgende programma.   De opdracht omvat een complete missie met inbegrip van:   • de architectuur;   • het bodemonderzoek indien nodig;   • de stabiliteitsengineering;   • de engineering speciale technieken (verwarming, ventilatie, elektriciteit, medische vloeistoffen, sanitair, brand- en inbraakveiligheid);   • de EPB-consultancy;   • het advies rond duurzaamheid;   • het afval- en regenwaterbeheer;   • de riolering;   • het vast meubilair;   • het schrijnwerk;   • de missie 'coördinatie van de dienstverleners verantwoordelijk voor de uitvoering van de werken' ingeval de percelen van de opdracht van werken aan aparte aannemers worden toegewezen.   De prestaties verbonden aan een volledige missie voor de studie en opvolging van de werken worden traditioneel geregeld via een opdracht in schijven in de zin van artikel 57 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten en sommige opdrachten voor de aanneming van werken, leveringen en diensten;   elke schijf stemt overeen met de bundeling van de etappes van een klassieke projectontwerpersmissie:   schijf 1: schets, plannen, voorontwerp, kostenstudie volgens de schets, opstelling van het vergunningsaanvraagdossier (stedenbouw, GGC .) en andere administratieve vergunningen;   schijf 2: definitief ontwerp en gunning van de opdracht(en) van werken;   schijf 3: opvolging van de uitvoering van de werken.   Voor meer duidelijkheid en om de uitvoering te vergemakkelijken, worden deze klassieke schijven in dit bestek aangeduid als "STADIA", maar ze moeten wel degelijk beschouwd worden als schijven in de zin van de wet op de overheidsopdrachten.   Alleen de eerste schijf van de opdracht is vast, de andere zijn voorwaardelijk. Voor elke schijf/elk stadium wordt een aparte bestelling geplaatst. De uitvoering van elke voorwaardelijke schijf is ondergeschikt aan een beslissing van de aanbestedende overheid.   Wordt er een subsidie toegekend door de overheid, dan moet de missie uitgevoerd worden binnen de termijnen opgelegd door de subsidiërende overheid en aan de subsidiëringseisen voldoen zoals beschreven in dit bijzonder bestek.   Het maximale budget voor de werken is vastgesteld op € 5.480.000 excl. btw.  
II.2.7. Looptijd
21   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
zie bijlage documenten

III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling

IV.1.4 Inlichtingen over een beperking van het aantal oplossingen of inschrijvingen tijdens de onderhandeling of de dialoog
Gebruikmaking van een procedure in achtereenvolgende fasen waarbij geleidelijk het aantal te bespreken oplossingen of ter onderhandeling openstaande inschrijvingen wordt beperkt: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-12-05  11:00
IV.2.3 Geraamde datum van verzending van uitnodigingen tot inschrijving of deelneming aan geselecteerde gegadigden
2023-01-08
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   24   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Voor de uitwisseling van vragen en antwoorden is een forum op het platform é-Procurement voorzien.Om de behandeling van de vragen te optimaliseren en een rechtvaardige behandeling van de kandidaten de verzekeren, zal er enkel informatie doorgegeven worden via dit kanaal. De inschrijvers worden verzocht de vragen te stellen enkel via dit forum en er zal enkel via deze weg geantwoord worden.Het administratief en technisch lastenboek van het project, alsook de informatie met betrekking tot de offerte, zal enkel bekendgemaakt worden aan de geselecteerde kandidaten.Deze aankondiging van een opdracht is niet volledig en vraagt naar bijkomende informatie aanwezig in de bijlagen van deze aankondiging.De looptijd van de opdracht zoals beschreven in punt II 2.7 van de aankondiging van een opdracht is indicatief is niet bindend voor de opdrachtgever.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Conseil d'Etat / Raad van State
Rue de la Science 33 / Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Etterbeek

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-11-02

Vergelijkbare advertenties van BDA