Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : MRMP-C/P - Algemene Directie Material Resources - Divisie Overheidsopdrachten - Sectie CIS - Ondersectie Programma's
Postadres : Eversestraat, 1 - BOX 29, BE- 1140 Evere
Contactpersoon: Anthony Verbinnen
Tel: +32 24416397
E-mail: anthony.verbinnen@mil.be
Internetadres(sen): https://www.mil.be/
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=463344
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
De aankoop van Personal Postition Trackers inclusief ingebouwde noodfunctionaliteiten, toebehoren en monitoringsysteem, met inbegrip van een meerjarig onderhoudscontract voor de levensduur van het materieel. Referentienummer: MRMP-C/P-21CP463-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 35112000
II.1.3. Type opdracht : leveringen
II.1.4. Korte beschrijving
De aankoop van Personal Postition Trackers inclusief ingebouwde noodfunctionaliteiten, toebehoren en monitoringsysteem, met inbegrip van een meerjarig onderhoudscontract voor de levensduur van het materieel.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE241
Voornaamste plaats van uitvoering: Kwartier Majoor Housiau Martelarenstraat 181B-1800 VILVOORDE
II.2.4. Beschrijving
De aankoop van Personal Postition Trackers inclusief ingebouwde noodfunctionaliteiten, toebehoren en monitoringsysteem, met inbegrip van een meerjarig onderhoudscontract voor de levensduur van het materieel.
II.2.7. Looptijd
Aanvang (dd/mm/jjjj): 2022-12-28
Einde (dd/mm/jjjj): 2032-12-28
Verlenging mogelijk: JA
De overeenkomst is voorzien voor de levenduur van het materiaal (Ref 3.g.(3) van het bestek)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie Par 5.e. van het bestek
Eventuele minimumeisen:
Klasse: N/A, Categorie: N/A
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.3 Inlichtingen over het personeel dat verantwoordelijk zal zijn voor de uitvoering van de opdracht:
Verplichting tot vermelding van de namen en beroepskwalificaties van het personeel dat met het uitvoeren van de opdracht wordt belast: JA
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-22 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 6 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum: 2022-11-28
Plaatselijke tijd: 10:00
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Algemene Directie Material Resources, Divisie Overheidsopdrachten, Sectie Communicatie en Informatie Systemen, Ondersectie Programma's
Eversestraat 1, BE- 1140 Evere
Tel: +32 24416397
E-mail: anthony.verbinnen@mil.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-28