Maatschappij Voor Het Intercommunaal Vervoer Te Brussel - Procurement & Logistics Department

Onderhoud Schildertunnels in Maintenance Center Haren



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT - NUTSSECTOREN  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres :  Koningsstraat 76, BE- 1000  Brussel
Contactpersoon:  Mohammed El Hani
Tel:   +32 25638658
E-mail:   mohammed.elhani@stib.brussels
Internetadres(sen):   www.stib.be – mivb.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=462892


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Onderhoud Schildertunnels in Maintenance Center Haren  
Referentienummer:   MIVB - STIB Procurement & Logistics-CW4728 - AL_5149/RB/MEH-F06_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  50000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
De schildertunnels (2 schildertunnels met 12 compartimenten en 3 afzonderlijke spuitcabines) en hun accessoires moeten een jaarlijks onderhoud ondergaan en voor bepaalde delen geldt een zesmaandelijks onderhoud.
Het zesmaandelijks onderhoud van de schildertunnels bestaat uit:
• Vervanging van vloerfilters, plafondfilters, voorfilters, achterfilters
• Verwijderen en aanbrengen van een coating op wanden, klapdeuren, tussendeuren, loopbruggen, vloer, energiepanelen, oprolbare luiken van de opslagkasten
• Onderhoud van de branders
• Afstellen van de tussendeuren (maxi door)
Het jaarlijks onderhoud van de spuitcabines bestaat uit:
- Vervanging van plafondfilters, voorfilters, achterfilters
- Onderhoud van de branders
- Verwijderen en aanbrengen van een coating op wanden, deuren, energiepanelen
- Een jaarlijks onderhoud en vervanging van filters is tevens nodig voor twee centrale afzuigsystemen.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE10
Voornaamste plaats van uitvoering:   Brussels Hoofdstedelijk Gewest
II.2.4. Beschrijving
Onderhoud Schildertunnels in Maintenance Center Haren  


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S   2022/S 180-510694

AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT

Lot   1

V.1. Inlichtingen over niet-gunning
De opdracht/het perceel wordt niet gegund.
Er zijn geen inschrijvingen of deelnemingsaanvragen ontvangen, of deze zijn allemaal afgewezen.


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
1. Wijze van indienen – e-procurementHet indienen en ontvangen van offertes en/of aanvragen voor deelneming verloopt volledig en uitsluitend via elektronische weg en via https://eten.publicprocurement.be/etendering/.Met elektronische indiening wordt indiening via de e-tendering-applicatie en niet per e-mail bedoeld! De offertes en/of aanvragen voor deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn in overeenstemming met het e-tenderingsysteem.Buitenlandse kandidaten moeten rekening houden met de voorwaarden en termijnen die gelden voor het verkrijgen van een certificaat voor het elektronisch ondertekenen van hun dossier. Het is ook mogelijk om een andere persoon te machtigen om elektronisch te ondertekenen. In dat geval moet het bewijs van de volmacht in uw offerte en/of aanvraag voor deelneming worden toegevoegd.Voor meer informatie: surf naar http://www.publicprocurement.be.Als u dit dossier aan uw favorieten toevoegt, zult u per e-mail op de hoogte gehouden worden van alle veranderingen.2. Door hun kandidatuur in te dienen, aanvaarden de kandidaten zonder voorbehoud de inhoud van de aankondiging van opdracht en de begeleidende documenten, en aanvaarden ze door de bepalingen in die documenten gebonden te zijn. In het geval dat de kandidaat op dat vlak een bezwaar zou hebben, moet hij dat schriftelijk en met een beschrijving van de reden aan de aanbesteder melden (via de contactpersoon die in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht vermeld staat), en dit uiterlijk X kalenderdagen voor de ultieme datum voor ontvangst van de aanvragen voor deelneming.3. De gevraagde gegevens dienen in het UEA ingevuld te zijn. Enkel bewijsstukken waar in het UEA of de aankondiging om gevraagd is, mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag voor deelneming gevoegd worden. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.4. Voor de criteria inzake economische en financiële draagkracht en technische en beroepsbekwaamheid mag een kandidaat desgevallend, onder de voorwaarden vastgelegd in artikel 72 van het koninklijk besluit van 18 juni 2017 betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten in de nutssectoren, een beroep doen op de capaciteiten van andere entiteiten, ongeacht wat de juridische aard is van zijn banden met die entiteiten. In dat geval moet hij aantonen dat hij over de nodige middelen voor de uitvoering van de opdracht zal beschikken, en dit door voorlegging van de verbintenis van die entiteiten om hem voor deze specifieke opdracht die middelen ter beschikking te stellen. Onder diezelfde voorwaarden kan een combinatie van ondernemers de draagkracht van de deelnemers aan de combinatie of op die van andere entiteiten inroepen. Onverminderd de wettelijk toepasbare bepalingen die desgevallend een hoofdelijke aansprakelijkheid voorzien, zijn deze entiteiten hoofdelijk aansprakelijk voor de uitvoering van de opdracht als een kandidaat de draagkracht van andere entiteiten inroept voor criteria inzake de economische en financiële draagkracht. Die hoofdelijke aansprakelijkheid moet schriftelijk worden aanvaard door de entiteit waarvan de draagkracht wordt ingeroepen. En deze schriftelijke aanvaarding moet worden meegeleverd in de aanvraag voor deelneming van de kandidaat.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
In overeenstemming met artikel 23 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, informatie en rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten en bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten worden de verhaalprocedures, op straffe van niet-ontvankelijkheid, ingesteld binnen de in §2 tot §4 bedoelde termijnen vanaf de bekendmaking, de kennisgeving of de kennisneming van de rechtshandeling, naargelang het geval.De in artikel 14 bedoelde vordering tot vernietiging wordt ingesteld binnen een termijn van zestig dagen.De in artikel 15 bedoelde vordering tot schorsing wordt ingesteld binnen een termijn van vijftien dagen. Indien toepassing van artikel 18 wordt gemaakt, bedraagt de termijn tien dagen.De in artikel 16 bedoelde vordering tot schadevergoeding wordt ingesteld binnen een termijn van vijf jaar.

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   http://www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-26

Vergelijkbare advertenties van BDA