Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN GEGUNDE OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : SCK CEN Stichting van Openbaar Nut
Postadres : Boeretang 200, BE- 2400 Mol
Contactpersoon: De heer Brent Van de Weyer
Tel: +32 14332950
Fax: +32 14313765
E-mail: aanbestedingen@sckcen.be
Internetadres(sen): www.sckcen.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Tijdregistratiesysteem voor SCK CEN Referentienummer: 2021-095-BVDW
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 72212450
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.1.7. Totale waarde van de aanbesteding (exclusief btw)
324542.80 EUR
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE213
Voornaamste plaats van uitvoering: SCK CEN Stichting van Openbaar Nut, Boeretang 200 te 2400 Mol
II.2.4. Beschrijving
SCK CEN is een van de grootste onderzoekscentra in België en telt ongeveer 950 werknemers. Om de tijdregistratie efficiënt te laten verlopen, wenst SCK CEN te beschikken over een tijdregistratiesysteem. De opdracht omvat: - Leveren en implementeren van een gebruiksvriendelijk tijdregistratiesysteem voor SCK CEN; - de aankoop of gebruik van een softwarepakket en hardware voor tijdsregistratie; - de installatie implementatie van dit softwarepakket inclusief migratie/omzetting van noodzakelijke gegevens uit het bestaande pakket (Protime); - het integreren/koppelen van het nieuwe softwarepakket met de software van de personeelsadministratie en de loonverwerking; - huidige regelgeving m.b.t. arbeidsrecht en toekomstige wijzigingen in de regelgeving die een impact hebben op de toepassingen, implementeren in het systeem; - het onderhoud en de verdere ondersteuning na de implementatie. De leverancier moet in staat zijn om adequate ondersteuning te geven op vlak van onderhoud, update, upgrades, . .
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.1 Eerdere bekendmaking betreffende deze procedure
Nummer van de aankondiging in het PB S 2021/S 171-446457
AFDELING V. GUNNING VAN OPDRACHT
Lot 1: Tijdregistratiesysteem voor SCK CENV.2. Gunning van een opdracht/concessieovereenkomst
V.2.1. Datum van de sluiting van de overeenkomst/het besluit tot gunning van de concessieovereenkomst
2022-03-02
V.2.2. Inlichtingen over inschrijvingen
De opdracht is gegund aan een groep ondernemers: NEE
V.2.3. Naam en adres van de contractant
Officiële benaming: SYNTEGRO NV
Postadres: Genebroekstraat 97, BE- 3580 Beringen
Tel: +32 11260270
Fax: +32 11260271
E-mail: info@syntegro.be
NUTS-code: BE
Internetadres: www.syntegro.be
De contractant/concessiehouder wordt een MKB-bedrijf: JA
V.2.4. Inlichtingen over de waarde van de opdracht/het perceel/de concessieovereenkomst (excl. BTW)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank, Afdeling ANTWERPEN
Bolivarplaats 20, BE- 2000 Antwerpen
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Ondernemingsrechtbank, Afdeling ANTWERPEN
Bolivarplaats 20, BE- 2000 Antwerpen
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-24