Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Gemeente Vorst
Postadres : Pastoorstraat 2, BE- 1190 Vorst
Tel: +32 23702211
Fax: +32 23702213
E-mail: contact@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
Adres van het kopersprofiel:
I.3. Communicatie
Officiële benaming : Openbare Werken - Grote Werven
Postadres : Pastoorstraat 2, BE- 1190 Vorst
Contactpersoon: De heer Gonzague HERVY
Tel: +32 23481766
Fax: +32 23481751
E-mail: ghervy@forest.brussels
Internetadres(sen): www.forest.irisnet.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Uitnodiging tot indienen offerte - School 9: Renovatie van de kelder refter (perceel 1) en metalen buitentrap (perceel 2) - Vereenvoudigde onderhandelingsprocedure met voorafgaande bekendmaking Referentienummer: 2022-T-022
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45214210
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.1.1
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: JA
II.2. Beschrijving
Lot 1II.2.1. Benaming
Renovatie van de kelder refter II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: School 9 - "La preuve par 9"
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
8 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
Lot 2II.2.1. Benaming
Metalen buitentrap II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE1
Voornaamste plaats van uitvoering: School 9 - "La preuve par 9"
II.2.4. Beschrijving
zie II.2.1
II.2.7. Looptijd
2 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
* Door in te schrijven op deze opdracht verklaart de inschrijver zich niet in een toestand van uitsluiting te bevinden, zoals bedoeld in artikels 67 tot en met 69 van de wet van 17 juni 2016 betreffende overheidsopdrachten. Deze impliciete verklaring geldt voor de documenten of attesten betreffende de situaties van uitsluiting die gratis toegankelijk zijn via de toepassing Telemarc, en dekt ook het ontbreken van verplichte gronden voor uitsluiting bedoeld in artikel 67 in het strafregister.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.* De volgende documenten zijn beschikbaar via elektronische weg en de aanbesteder vraagt zelf deze inlichtingen: - Het attest van aangifte en van betaling van de sociale zekerheidsbijdragen van de RSZ; - De juridische situatie (niet-faillissement of soortgelijke situatie) bij de KBO; - Het attest fiscale schulden (FOD Financiën); - De erkenning der aannemers van werken (FOD Economie) (indien van toepassing).De inschrijver wordt verzocht bij zijn offerte een geldig uittreksel uit het strafregister te voegen.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
1. Enkel voor perceel 2: Voorstelling van drie referenties van gelijkaardige opdrachten uitgevoerd in de 5 laatste jaren. De prestaties worden gestaafd aan de hand van attesten die werden afgeleverd of afgetekend door de bevoegde instantie of in het geval van diensten voor een particuliere afnemer, door een attest van de afnemer of bij ontstentenis, eenvoudigweg door een verklaring van de verlener.
Eventuele minimumeisen:
1. De referenties moeten betrekking hebben op opdrachten van een minimaal bedrag van 40.000 EUR excl. BTW en de datum en de publiek- of privaatrechtelijke instanties waarvoor zij bestemd waren vermelden.
Vereiste erkenning: Perceel 1 : D1 (Ruwbouwwerken en onder kap brengen van gebouwen), klasse 3
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-10 10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj): 2023-07-08
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: De inschrijver moet contact nemen met de gemeentearchitect om zodanig deel te kunnen nemen aan een bezoek ter plaatsen (email : ghervy@vorst.brussels).De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33 , BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-19