Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: SOCIALE EN ANDERE SPECIFIEKE DIENSTEN - OVERHEIDSOPDRACHTEN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove)
Postadres : Moorselbaan 164, BE- 9300 Aalst
Contactpersoon: Mevrouw Evelien Van den Stock
Tel: +32 53727074
Fax: +32 53724586
E-mail: evelien.van.den.stock@olvz-aalst.be
Internetadres(sen): www.olvz.be
Adres van het kopersprofiel:
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Oproep tot aanvraag tot deelneming - Onderhoud en aanpassingen branddetectiesystemen Referentienummer: 2021/TD/044
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 75251110
II.1.3. Type opdracht : diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE231
Voornaamste plaats van uitvoering: Onze-Lieve-Vrouwziekenhuis v.z.w. (met campussen te Aalst, Asse en Ninove), Moorselbaan 164 te 9300 Aalst
II.2.4. Beschrijving
Deze opdracht (raamovereenkomst) omvat het nazicht en preventief onderhoud van de aanwezige installaties van branddetectie op de 3 sites (i.e. Aalst, Asse en Ninove) van het Onze-lieve-vrouwziekenhuis v.z.w. (hierna genoemd "OLVZ") alsook de noodzakelijke uitbreidingen en aanpassingen op de installaties ten gevolge van bovengenoemde acties. Onder preventief onderhoud wordt onder andere verstaan: Het leveren van reservestukken, correctieve en preventieve interventiediensten op de site, prestaties van wettelijke controles volgens de normen (voornamelijk NBN S-21-100), prestaties van end-to-end controles met een mogelijke integratie van systemen. Kleine uitbreidingen en aanpassingen op de installaties ten gevolge van deze controles vallen eveneens onder het preventief onderhoud. De inventaris van de toestellen waarvoor prijs gevraagd wordt, is een momentopname en daarom slechts richtinggevend. Op basis van technisch advies of keuzes die achteraf gemaakt dienen te worden, kunnen tijdens de looptijd van het contract alternatieve toestellen aangekocht worden.
II.2.7. Looptijd
60 maand(en)
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-18 10:30
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
De kandidaturen en offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Rechtbank eerste aanleg Dendermonde
Justitieplein 1, BE- 9200 Dendermonde
Tel: +32 52260711
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-18