Algemene Directie Van De Civiele Veiligheid

Openbare procedure voor de levering (met een "service level agreement") van een dispatching-, beheer- en geolokalisatiesysteem voor rekening van de FOD Binnenlandse Zaken.



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   KENNISGEVING VAN AANVULLENDE INFORMATIE, INFORMATIE OVER EEN ONVOLLEDIGE PROCEDURE OF RECTIFICATIE  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Algemene Directie van de Civiele Veiligheid
Postadres :  Leuvenseweg 1, BE- 1000  Brussel
Tel:   +32 24885130
E-mail:   ilse.keppens@ibz.fgov.be
Internetadres(sen):   http://www.ibz.fgov.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=455715


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Openbare procedure voor de levering (met een "service level agreement") van een dispatching-, beheer- en geolokalisatiesysteem voor rekening van de FOD Binnenlandse Zaken.  
Referentienummer:   IBZ-CV-MAT37-454-22-F02_1
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  72000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
Perceel 1 betreft het uitrusten van elke operationele eenheid van de Civiele Bescherming (Brasschaat en Crisnée) met een dispatching en oproepcentrale waarmee ook het beheer van personen, middelen, interventies en geolokalisatie mogelijk is. Het systeem kan een real-time overzicht geven van de beschikbaarheid van personeel en rollend materieel, de middelen van de Civiele Bescherming met hun locaties en de middelen en het personeel dat nog beschikbaar is in de operationele eenheid.
Het systeem zal ook gebruikt worden in het hoofdbestuur (Algemene Directie Civiele Veiligheid in Brussel) voor de opvolging van de operationele eenheden.
Het systeem bestaat uit volgende elementen:
• Post 1:
- software;
- server voor hardware of cloud;
- implementatie in de operationele eenheden en het hoofdbestuur;
- handleidingen;
- opleiding.
• Post 2:
- abonnement voor het gebruik van het systeem gedurende 10 jaar;
- onderhoud en support gedurende 10 jaar.
• Post 3:
• verdere ontwikkelingen gedurende 10 jaar.
Perceel 2 betreft een geolokalistiesysteem dat moet voldoen aan de behoeften van het Bureau Transfer dat de vervoersdienst is van de Dienst Vreemdelingenzaken (DVZ).
Bureau Transfer is de vervoersdienst van de Dienst Vreemdelingenzaken die voornamelijk instaat voor het vervoer van vreemdelingen van en naar de gesloten centra. Bovendien staat Bureau Transfer in voor het vervoer van een deel van de vreemdelingen die in de gevangenis zitten (in het kader van hun verwijdering), het vervoer van documenten en dossiers en voor het vervoer van personeel. Deze opdracht wordt uitgevoerd door een team veiligheidsmedewerkers-chauffeurs die vanuit verschillende standplaatsen opereren (Brugge, Merksplas, Vottem, Steenokkerzeel, Brussel, …). De opdrachten worden gecentraliseerd en het coördinatiebureau in Brussel maakt een vervoersplanning op. Vervolgens moeten de opdrachten worden verdeeld onder de chauffeurs die deze zullen uitvoeren.
De werklast is de laatste jaren steeds groter geworden en het wordt steeds moeilijker om alles op een efficiënte en overzichtelijke manier in te plannen en op te volgen. Daarom werd beslist om te investeren in een systeem dat het mogelijk maakt om opdrachten beter in te plannen en op te volgen.
Het systeem bestaat uit volgende elementen:
• post 1:
- software en functionaliteiten;
- handleidingen;
- opleiding.
• post 2:
- abonnement voor het gebruik van het systeem gedurende 10 jaar;
- onderhoud en support gedurende 10 jaar.
• post 3:
- verdere ontwikkelingen gedurende 10 jaar.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE



AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-10


AFDELING VII. WIJZIGINGEN VAN DE OPDRACHT/CONCESSIEOVEREENKOMST

VII.1. Informatie die moet worden gewijzigd of toegevoegd

VII.1.1. Reden voor de wijziging
Wijziging van de oorspronkelijke door de aanbestedende dienst opgegeven informatie
VII.1.2. Te corrigeren tekst in de oorspronkelijke aankondiging
Afdelingsnummer:   IV.2.2)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Termijn voor ontvangst van inschrijvingen of deelnemingsaanvragen
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-10-20
Plaatselijke tijd:   14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-12-06
Plaatselijke tijd:   14:00
Afdelingsnummer:   IV.2.7)
Plaats waar de te wijzigen tekst staat:   Omstandigheden waarin de inschrijvingen worden geopend
In plaats van:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-10-20
Plaatselijke tijd:   14:00
Te lezen:
Datum (dd/mm/jjjj):   2022-12-06
Plaatselijke tijd:   14:00

Vergelijkbare advertenties van BDA