Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Stadsontwikkeling Gent
Postadres : Voldersstraat 1 , BE- 9000 Gent
Tel: +32 92696900
Fax: +32 92696999
E-mail: evelien.bogaert@sogent.be
Internetadres(sen): www.sogent.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=460924
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
2022/15: STAHHP – inrichten van een klantencabine Referentienummer: AG SOB Gent-2022 / 15-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45300000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het bestek ‘Bestek 2022/15 – STAHHP: Inrichten van een klantencabine’ betreft een over-heidsopdracht voor werken.
De uit te voeren werken betreffen het leven, plaatsen en aansluiten van alle materialen met het oog op het bekomen van een werkende en gekeurde klantencabine op middenspanning. De klantencabine moet voldoen aan de richtlijnen van Fluvius. Het opmaken van het uitvoe-ringsdossier voor, alsook het contact met de netbeheerder en de aanvraag van de teller ma-ken deel uit van de opdracht. De bouwkundige werken voor de klantencabine zullen door een andere partij reeds zijn uitgevoerd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE234
II.2.4. Beschrijving
Het bestek ‘Bestek 2022/15 – STAHHP: Inrichten van een klantencabine’ betreft een over-heidsopdracht voor werken. De uit te voeren werken betreffen het leven, plaatsen en aansluiten van alle materialen met het oog op het bekomen van een werkende en gekeurde klantencabine op middenspanning. De klantencabine moet voldoen aan de richtlijnen van Fluvius. Het opmaken van het uitvoe-ringsdossier voor, alsook het contact met de netbeheerder en de aanvraag van de teller ma-ken deel uit van de opdracht. De bouwkundige werken voor de klantencabine zullen door een andere partij reeds zijn uitgevoerd.
II.2.7. Looptijd
7 dag(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht
III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
non discriminatie
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: NEE
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-14 11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden: 90 (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor schorsing, 60 dagen voor vernietiging
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-11