Stadsontwikkeling Gent

2022/15: STAHHP – inrichten van een klantencabine



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  Stadsontwikkeling Gent
Postadres :  Voldersstraat 1 , BE- 9000  Gent
Tel:   +32 92696900
Fax:   +32 92696999
E-mail:   evelien.bogaert@sogent.be
Internetadres(sen):   www.sogent.be  
Adres van het kopersprofiel:   https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=460924


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
2022/15: STAHHP – inrichten van een klantencabine  
Referentienummer:   AG SOB Gent-2022 / 15-F02_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  45300000
II.1.3. Type opdracht :  werken
II.1.4. Korte beschrijving
Het bestek ‘Bestek 2022/15 – STAHHP: Inrichten van een klantencabine’ betreft een over-heidsopdracht voor werken.
De uit te voeren werken betreffen het leven, plaatsen en aansluiten van alle materialen met het oog op het bekomen van een werkende en gekeurde klantencabine op middenspanning. De klantencabine moet voldoen aan de richtlijnen van Fluvius. Het opmaken van het uitvoe-ringsdossier voor, alsook het contact met de netbeheerder en de aanvraag van de teller ma-ken deel uit van de opdracht. De bouwkundige werken voor de klantencabine zullen door een andere partij reeds zijn uitgevoerd.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE234
II.2.4. Beschrijving
Het bestek ‘Bestek 2022/15 – STAHHP: Inrichten van een klantencabine’ betreft een over-heidsopdracht voor werken.   De uit te voeren werken betreffen het leven, plaatsen en aansluiten van alle materialen met het oog op het bekomen van een werkende en gekeurde klantencabine op middenspanning. De klantencabine moet voldoen aan de richtlijnen van Fluvius. Het opmaken van het uitvoe-ringsdossier voor, alsook het contact met de netbeheerder en de aanvraag van de teller ma-ken deel uit van de opdracht. De bouwkundige werken voor de klantencabine zullen door een andere partij reeds zijn uitgevoerd.  
II.2.7. Looptijd
7   dag(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming


III.2 Voorwaarden met betrekking tot de opdracht

III.2.2 Voorwaarden inzake de uitvoering van de opdracht:
non discriminatie



AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Mededingingsprocedure met onderhandeling
Versnelde procedure: JA
Motivering

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   NEE

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-14  11:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
Looptijd in maanden:   90   (vanaf de datum van ontvangst van de inschrijving)


AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
15 dagen voor schorsing, 60 dagen voor vernietiging

VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat 33,  BE- 1040  Brussel
Tel:   +32 22349611
E-mail:   info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen):   www.raadvst-consetat.be

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-11

Vergelijkbare advertenties van BDA