Az Delta Vzw

Intercampusvervoer



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ Delta vzw
Postadres :  Deltalaan 1, BE- 8800  Roeselare
Contactpersoon:  De heer Kevin Verhamme
Tel:   +32 51237612
E-mail:   procurement@azdelta.be
Internetadres(sen):   www.azdelta.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Intercampusvervoer  
Referentienummer:   AZD_2022_278
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  60000000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Delta Campus Rumbeke, Deltalaan 1 te 8800 Roeselare / AZ Delta Campus Brugsesteenweg, Brugsesteenweg 90 te 8800 Roeselare / AZ Delta Campus Rembert Torhout, Sint-R.(zie opdrachtdocumenten)
II.2.4. Beschrijving
De opdrachtnemer zal de logistieke transporten tussen de 4 campussen van AZ Delta verzorgen.   De lading is heel divers zoals: maaltijdkarren, karren van de dienst sterilisatie (CSA), verbruiksmateriaal, meubilair, materiaal voor technische dienst & IT, medische toestellen, postpakketjes, paletten, labostalen,. Deze lijst is niet limitatief.   De transporten gebeuren op vandaag 7/7 tussen ± 4u en ± 15u aan de hand van 2 koelopleggers van het type citytrailer. De aanbesteder beschikt over een gedetailleerd en vast rittenschema dat terug te vinden is in de technische bepalingen en in de bijlages. Afwijkingen op dit rittenschema zijn niet toegestaan tenzij uitdrukkelijk toegestaan door de opdrachtgever.   De opdrachtnemer is verantwoordelijk voor de inzet van eigen chauffeurs en zorgt ook voor vervanging in geval van afwezigheid. De opdrachtnemer voorziet in een extra trekker en een extra koeloplegger waardoor vervanging in geval van panne of defect per direct (± 30 min.) kan gebeuren. In geen geval mag de voornoemde planning in het gedrang komen door gelijk welke omstandigheid.   De opdrachtnemer worden geacht volledig zelfstandig te laden en te lossen en dient daarbij de goederen tot op de verschillende diensten (afzetpunten) te brengen (zie bijlages). De opdrachtnemer voorziet dat zijn medewerkers met de medewerkers van de opdrachtgever te allen tijde in perfect Nederlands kunnen communiceren.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Altman Z-score van het laatste boekjaar.Formule:(0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)
Eventuele minimumeisen:
1. Score is > 1,23.
Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Een lijst van de voornaamste opdrachten van soortgelijke omvang die gedurende de afgelopen drie jaar werden uitgevoerd, met vermelding van: -naam organisatie, -het bedrag, -datum, -contactpersoon en -korte beschrijving van de opdracht. De diensten worden aangetoond door attesten die de bevoegde autoriteit heeft afgegeven EN ondertekend.2. Een inventaris van de volledige vloot aan vrachtwagens.De inventaris bevat zowel de types en aantallen van trekkers, als de bijhorende opleggers.3. Een geldend attest voor het vervoeren van al dan niet gekoelde voedselwaren.4. De inschrijver legt alle onderhoudsattesten van zowel zijn trekkers als zijn opleggers. Dit betreft alle trekkers en opleggers uit de inventaris van selectiecriteria 2 hierboven.5. De inschrijver dient over een digitaal platform te beschikken waarbij hij zijn klanten alle koeltransporten kan laten opvolgen.

Eventuele minimumeisen:
1. 1
2. - de inschrijvers beschikt over minstens 2 koelopleggers met aanstuurbare achteras en met laadbrug van min. 2 ton en 5 trekkers
- 80% van de trekkers en koelopleggers hebben een eerste inschrijving van 1/1/2018
3. Geldig attest
4. Alle trekkers en opleggers uit de inventaris die nog operatoneel dienst doen dienen de nodige onderhoudsbeurten gekregen te hebben.
5. Een schriftelijke toelichting van het portaal. De aanbesteder kan hier als uitbreiding een demonstratie vragen om dit criterium correct te kunnen beoordelen.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-08  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-08
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-08
Plaatselijke tijd:   10:00

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
Plaatsbezoek vereist en verzuimen aan plaatsbezoek leidt tot nietigheid van de offerte: Een plaatsbezoek kan enkel op afspraak via procurement@azdelta.be aangevraagd worden en gebeurt ten laatste 5 werkdagen voor de datum van indiening van de offerte.Tijdens het plaatsbezoek worden de 4 campussen van AZ Delta bezocht.De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269601
E-mail:   koophandel.gent.rpr.kortrijk@just.fgov.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling.Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk.Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-05

Vergelijkbare advertenties van BDA