Az Delta Vzw

Leasen van fietsen voor het personeel



Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een:   AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT  
Uittreksel uit de officiële tekst.

AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST

I.1. Naam en adressen

Officiële benaming :  AZ Delta vzw
Postadres :  Deltalaan 1, BE- 8800  Roeselare
Contactpersoon:  De heer Kevin Verhamme
Tel:   +32 51237612
E-mail:   procurement@azdelta.be
Internetadres(sen):   www.azdelta.be  
Adres van het kopersprofiel:  


AFDELING II. VOORWERP

II.1. Omvang van de aanbesteding

II.1.1. Benaming
Leasen van fietsen voor het personeel  
Referentienummer:   AZD_2022_370
II.1.2. Voornaamste CPV-code :  66114000
II.1.3. Type opdracht :  diensten
II.1.4. Korte beschrijving
zie II.2.4
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen:   NEE


II.2. Beschrijving

II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s):   BE256
Voornaamste plaats van uitvoering:   AZ Delta vzw, Deltalaan 1 te 8800 Roeselare
II.2.4. Beschrijving
AZ Delta wenst haar medewerkers aan te moedigen om gebruik te maken van milieuvriendelijke vervoersmiddelen, zoals de fiets; in de eerste plaats voor het woon-werkverkeer, maar ook voor professionele en privé-verplaatsingen.   De leasing van fietsen betreft een operationele leasing van zowel dames- als herenmodellen met een bijkomende dienstverlening voor wat betreft onderhoud, herstelling, verzekering en het operationeel beheer. Dit voor onder meer:   • Speed pedelec;   • Elektrische stadsfiets;   • Elektrische bakfiets;   • Racefiets;   • Stadsfiets;   • .   De medewerker heeft een vrije keuze uit het type fiets. De bovenvermelde lijst is dus niet limitatief, maar dient enkel om een duidelijke vergelijking te kunnen maken tussen leveranciers die inschrijven op de opdracht.   Op dit ogenblik telt AZ Delta ± 4.000 medewerkers, waarvan er momenteel ongeveer 1.540, hetzij dagelijks, hetzij sporadisch met de fiets naar het werk komen. In 2021 legden zij samen 2.485.057km af.   AZ Delta garandeert geen minimumafname van opdrachten. De opgegeven hoeveelheden zijn vermoedelijke hoeveelheden en zijn gebaseerd op een inschatting van de interesse in de gegeven omstandigheden. Ze bieden geen garantie naar de toekomst toe.   De duur van de raamovereenkomst bedraag 48 maanden. De looptijd van de individuele leasingcontracten bedraagt 60 maanden.   De beoogde overeenkomst is een raamovereenkomst die een contractueel kader schept met betrekking tot het vastleggen van voorwaarden van individuele opdrachten betreffende de operationele leasing, die in de loop van de opgegeven periode zullen worden toegewezen. De beëindiging van de raamovereenkomst leidt niet tot de beëindiging van de individuele opdrachten, die binnen de raamovereenkomst worden afgesloten. Deze individuele opdrachten blijven van kracht tot het einde van hun duur.   Indien de medewerker toch een duurdere fiets wenst te leasen, dan moet dit mogelijk zijn door betaling van een eenmalige opleg (overschrijding voor de gehele leaseperiode) die de medewerker rechtstreeks betaalt aan de leasemaatschappij.  
II.2.7. Looptijd
48   maand(en)
Verlenging mogelijk:   NEE


AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN

III.1. Voorwaarden voor deelneming

III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:  
* Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij zich niet bevindt in een van de uitsluitingssituaties als bedoeld in de artikelen 67 tot 69 van de wet van 17 juni 2016.Artikel 70 van de wet van 17 juni 2016 betreffende de overheidsopdrachten is van toepassing. Voor de in artikel 67 van de wet bedoelde uitsluitingsgronden deelt de gegadigde of inschrijver op eigen initiatief mee of hij bij het begin van de procedure de in artikel 70, lid 1, bedoelde corrigerende maatregelen heeft genomen.

III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. Altman Z-score van het laatste boekjaar.Formule:(0,717 x Werkkapitaal / Totale bezittingen) + (0,847 x Totaal van ingehouden winsten / Totale bezittingen) + 3,107 x (Winst voor belastingen en interest / Totale bezittingen) + (0,420 x Boekwaarde van de bezittingen / Boekwaarde van de schulden) + (0,998 x Omzet / Totale bezittingen)
Eventuele minimumeisen:
1. Score is > 1,23.
Document wordt gevalideerd door een erkend boekhouder of revisorenkantoor.

III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Het UEA, waarmee de ondernemer verklaart dat hij voldoet aan de onderstaande selectiecriteria:1. De inschrijver dient aan te tonen dat hij een ruime ervaring heeft als dienstverlener met verschillende bedrijven (waaronder overheidsintellingen). De geschiktheid van de kandidaat wordt beoordeeld aan de hand van minimum 3 referenties (waarbij het concept “fietspolicy” met de individuele werknemers is afgesloten) met betrekking tot gelijkaardige opdrachten. De opdrachten waarop de voormelde referenties betrekking hebben, werden uitgevoerd tijdens de laatste 3 jaar, en voldoen aan volgende parameters: * Minstens één van de referenties heeft betrekking op een stad of gemeente; * Minstens één referentie heeft betrekking op een contract met een entiteit van meer dan 500 werknemers; * Minstens één gaat over een opdracht, waarbij minimum 100 fietslease contracten zijn afgesloten. Voor elke referentieopdracht in de lijst worden volgende vermeldingen bijgevoegd: - de opdrachtgever (met gegevens contactpersoon + telefoonnummer);- het begin en einde van de uitvoering; - de beknopte omschrijving van de opdracht; - de omzet van het contract. - aantal van individuele contracten2. De inschrijver heeft een onderhoudsservice waarbij de service op locatie wordt uitgevoerd. De inschrijver heeft hiervoor de nodige uitrusting om buitenhuis de standaard onderhoudsbeurten en herstellingen uit te voeren.

Eventuele minimumeisen:
1. 3 referenties
2. Een toelichting van deze service. De inschrijver duidt met beeld- en of videomateriaal hoe een onderhoudsservice eraan toegaat. De aanbesteder krijgt hierbij een duidelijk beeld van de mobiele infrastructuur en de aanpak van deze service.


AFDELING IV. PROCEDURE

IV.1.1 Proceduretype
Openbare procedure

IV.1.3 Inlichtingen over een raamovereenkomst of dynamisch aankoopsysteem
De aanbesteding betreft het sluiten van een raamovereenkomst: JA
Raamovereenkomst met één onderneming

IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA:   JA

IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling   2022-11-09  10:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming :   NL
IV.2.6 Minimumtermijn gedurende welke de inschrijver zijn inschrijving gestand moet doen
De inschrijving moet geldig blijven tot (dd/mm/jjjj):   2023-03-09
IV.2.7 Begin van de gunningsprocedures
Datum:   2022-11-09
Plaatselijke tijd:   10:00
Adres:   vergaderzaal aankoopdienst, Weststraat 71 te 8800 Roeselare

AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN


VI.3. Nadere inlichtingen
De offertes kunnen alleen elektronisch ingediend worden via de e-Tendering internetsite https://eten.publicprocurement.be/.

VI.4 Beroepsprocedures

VI.4.1 Beroepsinstantie
Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk
Beheerstraat 41,  BE- 8500  Kortrijk
Tel:   +32 56269601
E-mail:   koophandel.gent.rpr.kortrijk@just.fgov.be

VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
De aanbestedende overheid zal een wachttermijn van 15 kalenderdagen in acht nemen tussen deze mededeling en de sluiting van de opdracht, conform artikel 11 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies. Deze termijn gaat in vanaf de dag die volgt op de datum van de mededeling.Overeenkomstig de artikelen 15, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, kan u binnen een termijn van 15 dagen, vanaf de dag volgend op de verzenddatum van deze kennisgeving, eventueel een vordering tot schorsing indienen bij een rechtscollege. Dit mag uitsluitend gebeuren in het kader van een procedure in kort geding voor de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk.Indien wij binnen de toegestane termijn geen schriftelijke kennisgeving in die zin ontvangen, zullen wij de procedure verder zetten. Overeenkomstig de artikelen 14, 23 en 24 van de wet van 17 juni 2013 betreffende de motivering, de informatie en de rechtsmiddelen inzake overheidsopdrachten, bepaalde opdrachten voor werken, leveringen en diensten en concessies, melden wij u dat u zich ook kan richten tot de Ondernemingsrechtbank Gent afdeling Kortrijk, mocht u beroep wensen aan te tekenen tegen deze beslissing. Dit beroep moet op straffe van onontvankelijkheid worden ingediend binnen de 60 dagen na de kennisgeving die u hierbij gedaan wordt.

VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-10-05

Vergelijkbare advertenties van BDA