Deze mededeling heeft betrekking op de publicatie van een: AANKONDIGING VAN EEN OPDRACHT - NUTSSECTOREN
Uittreksel uit de officiële tekst.
AFDELING I. AANBESTEDENDE DIENST
I.1. Naam en adressen
Officiële benaming : Maatschappij voor het Intercommunaal Vervoer te Brussel - Procurement & Logistics Department
Postadres : Koningsstraat 76, BE- 1000 Brussel
Contactpersoon: Carla Gevaert
Tel: +32 25638635
Fax: +32 25153281
E-mail: carla.gevaert@mivb.brussels
Internetadres(sen): www.stib.be
Adres van het kopersprofiel: https://enot.publicprocurement.be/enot-war/preViewNotice.do?noticeId=459588
AFDELING II. VOORWERP
II.1. Omvang van de aanbesteding
II.1.1. Benaming
Gedeeltelijke vervanging en aanpassingen van de HVAC uitrusting van het Atrium gebouw Referentienummer: MIVB - STIB Procurement & Logistics-AL_4837/KB/CG-F05_0
II.1.2. Voornaamste CPV-code : 45331000
II.1.3. Type opdracht : werken
II.1.4. Korte beschrijving
De huidige opdracht betreft de gedeeltelijke vervanging en aanpassingen aan de HVAC installatie van het Atriumgebouw van de MIVB, Koningsstraat, Koloniënstraat. Het gaat om een renovatie in een in gebruik zijnde omgeving met het oog op het garanderen van het comfort van de gebruikers en de duurzame werking van de brandveiligheid gerelateerde uitrustingen van het ventilatiesysteem van het gebouw, een betere energie-efficiëntie alsook de betrouwbare werking van het data center van het gebouw.
Schatting van de opdracht : tussen 4.000.000 en 6.000.000€.
II.1.6. Inlichtingen over percelen
Verdeling in percelen: NEE
II.2. Beschrijving
II.2.3. Plaats van uitvoering
NUTS-code(s): BE10
Voornaamste plaats van uitvoering: Regio Brussel-Hoofdstad
II.2.4. Beschrijving
De huidige opdracht betreft de gedeeltelijke vervanging en aanpassingen aan de HVAC installatie van het Atriumgebouw van de MIVB, Koningsstraat, Koloniënstraat. Het gaat om een renovatie in een in gebruik zijnde omgeving met het oog op het garanderen van het comfort van de gebruikers en de duurzame werking van de brandveiligheid gerelateerde uitrustingen van het ventilatiesysteem van het gebouw, een betere energie-efficiëntie alsook de betrouwbare werking van het data center van het gebouw. Schatting van de opdracht : tussen 4.000.000 en 6.000.000€.
II.2.7. Looptijd
30 maand(en)
Verlenging mogelijk: NEE
AFDELING III. JURIDISCHE, ECONOMISCHE, FINANCIELE EN TECHNISCHE INLICHTINGEN
III.1. Voorwaarden voor deelneming
III.1.1 Geschiktheid om de beroepsactiviteit uit te oefenen, waaronder de vereisten in verband met de inschrijving in het beroeps- of handelsregister
Lijst en beknopte beschrijving van de voorwaarden:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
III.1.2 Economische en financiële draagkracht
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
III.1.3 Technische en beroepsbekwaamheid
Lijst en beknopte beschrijving van de selectiecriteria:
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging.
AFDELING IV. PROCEDURE
IV.1.8 Inlichtingen over de Overeenkomst inzake overheidsopdrachten (GPA)
De opdracht valt onder de GPA: JA
IV.2 ADMINISTRATIEVE INLICHTINGEN:
IV.2.2 Termijn voor de ontvangst van blijken van belangstelling 2022-11-16 17:00
IV.2.4 Talen die mogen worden gebruikt bij het indienen van inschrijvingen of aanvragen tot deelneming : FR, NL
AFDELING VI. AANVULLENDE INLICHTINGEN
VI.3. Nadere inlichtingen
OPGELET : bijkomende informatie is beschikbaar in de selectieleidraad in bijlage bij deze aankondiging.1. Wijze van indienen – e-procurementHet indienen en ontvangen van aanvragen tot deelneming verloopt volledig en uitsluitend op elektronische wijze.Met elektronische indiening wordt indiening bedoeld via de e-tendering applicatie en niet per e-mail!De aanvragen tot deelneming dienen digitaal ondertekend te zijn volgens het e-tenderingsysteem.Gelieve voor buitenlandse kandidaten rekening te houden met de procedures en termijnen die nodig zijn voor het verkrijgen van een certificaat voor de elektronische handtekening van uw dossier. Het is eveneens mogelijk om een andere persoon te machtigen om elektronisch te ondertekenen. In dit geval moet het bewijs van de volmacht aan de offerte en/of aanvraag tot deelneming worden toegevoegd.De elektronische indiening van aanvragen tot deelneming gebeurt via:https://eten.publicprocurement.beVoor meer informatie, gelieve te raadplegen: http://www.publicprocurement.be.Indien u dit dossier toevoegt aan uw favorieten, wordt u via mail op de hoogte gesteld van alle wijzigingen.2. Door het indienen van een kandidatuur aanvaarden de kandidaten onvoorwaardelijk de inhoud van de aankondiging van opdracht, van de bijhorende documenten en van de gunningsprocedure zoals daarin beschreven en aanvaarden zij zelf door de bepalingen ervan gebonden te zijn. Indien een kandidaat in dat verband een bezwaar heeft, dient hij dat schriftelijk en per aangetekende post ten laatste 10 kalenderdagen voor de uiterste termijn voor ontvangst van de deelnemingsaanvragen, bekend te maken aan de aanbesteder (via de contactpersoon die vermeld is in artikel I.1 van deze aankondiging van opdracht) met omschrijving van de reden.3. De gevraagde gegevens dienen in de UEA ingevuld te worden. Enkel bewijsstukken waar in de UEA of de aankondiging of de selectieleidraad om is verzocht mogen en moeten als bijlage bij de aanvraag tot deelneming worden toegevoegd. Ongevraagd verstrekte informatie zal niet worden beoordeeld.4. De kandidaat blijft in het kader van de GDPR-regelgeving zelf verantwoordelijk om de nodige toestemmingen te vragen aan zijn klanten om de hierna gevraagde gegevens te mogen gebruiken in het kader van de onderhavige procedure.5. Voor de criteria inzake economische en financiële draagkracht, technische en beroepsbekwaamheid, mag een kandidaat desgevallend, onder de voorwaarden van artikel 72 van het koninklijk besluit van 18 juni 2017 betreffende het plaatsen van overheidsopdrachten in speciale sectoren, een beroep doen op de capaciteit van andere entiteiten, ongeacht de juridische aard van zijn banden met die entiteiten. In dat geval moet hij bewijzen dat hij over de nodige middelen zal beschikken voor de uitvoering van de opdracht, en dit door voorlegging van de verbintenis van die entiteiten om voor deze specifieke opdracht deze middelen aan hem ter beschikking te stellen. Onder diezelfde voorwaarden kan een combinatie van ondernemers een beroep doen op de capaciteit van de deelnemers aan de combinatie of op die van andere entiteiten. Onverminderd de wettelijke bepalingen inzake hoofdelijke aansprakelijkheid zijn, indien een kandidaat zich beroept op de draagkracht van andere entiteiten met betrekking tot de criteria inzake economische en financiële draagkracht, deze entiteiten in voorkomend geval hoofdelijk aansprakelijk voor de uitvoering van de opdracht. Deze hoofdelijke aansprakelijkheid moet schriftelijk worden aanvaard door de entiteit waarvan de hoedanigheid wordt ingeroepen. En deze schriftelijke aanvaarding moet worden verstrekt bij de aanvraag tot deelname van de kandidaat.
VI.4 Beroepsprocedures
VI.4.1 Beroepsinstantie
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.2 Orgaan verantwoordelijk voor de bemiddelingsprocedures
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.4.3 Beroepsprocedure
Precieze aanduiding van de termijn(en) voor beroepsprocedures
Zie selectieleidraad in bijlage aan deze aankondiging
VI.4.4 Dienst waar inlichtingen over de beroepsprocedures kunnen worden verkregen
Raad van State
Wetenschapsstraat, 33, BE- 1040 Brussel
Tel: +32 22349611
E-mail: info@raadvst-consetat.be
Internetadres(sen): http://www.raadvst-consetat.be
VI.5 Datum van verzending van deze aankondiging
2022-09-30